Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Twee nieuwe rangetjes]
Twee nieuwe rangetjes
Goedennacht RSR(Of wanneer je je maar geroepen voelt om dit te lezen)!

Een tijdje geleden is door het leaderteam besloten dat het tijd werd voor wat ups. RSR groeit kwa getalswaarde en vooral kwa moderatiewerk. Door onder andere het survivaltoernooi(en toekomstige toernooien, one can be sure of that), schiet de forummoderatie dan ook wel eens kwa tijd aan te kort.

Dat, en we hadden een geschikbare kandidaat liggen. Jarre9, oftewel Joos. Gefeliciteerd met je promotie naar clearance level 7. We zijn blij je te verwelkomen binnen ons team van MOLs en zullen hopelijk nog veel plezier aan je komst beleven. Hopelijk is dit wederzijds.

Dan rest mij eigenlijk nog een up te verdelen. Misschien enerzijds verwacht, anderzijds onverwacht, maar ook het 8'tje Just Ne Pker krijgt vanaf vandaag een up. Dit is veel besproken en er is uiteindelijk besloten dat er voor een 8.5 best animo is.

Stijn heeft extreem veel voor RSR gedaan, al is hij de laatste tijd misschien door omstandigheden wat minder actief. Dit zijn wij allemaal, en superactiviteit is ook niet per definitie een goed ding. We zijn van mening dat het gaat om wat je doet, en niet hoeveel je doet. Natuurlijk is het leven van een leader qua RSR drukker dan van een gewoon lid, maar er niet 24/7 zijn is toch weldegelijk geen issue. Wij waren van mening dat Stijn deze up hard had verdiend, et voila.

Laat dit nou toevallig ook de datum zijn waarop Stijn precies een jaar lang clearance 8 heeft gehad, zijn. Dit is toeval. Geloof me. Je gelooft me niet? Stiekem heb je gelijk. Stijn, toch gefeliciteerd. We weten allemaal dat het verdiend is.

Hierbij wil ik namens mijzelf Joos en Stijn veel succes wensen. Natuurlijk wil ik dit ook namens het beleidsteam doen. Either way, good luck, you guys!

~ Arnoud
~ Het Leaderteam
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 12-12-2009 01:23
Antwoorden:
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

C mon stijn you can beat cat .Plaatje

Jarre ook gefeliciteerd en het is idd lang geleden dat er nog een blauw kleurtje was.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
12-12-2009 11:21
Classicking2

Inactief

Gefeliciteerd Stijn en Joos, jullie hebben het verdiend Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:48
Xxlvlzxx

Inactief

Haha Joos deelde al direct zijn 1e badge uit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:59
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Rize77 zei: Wauw, veel succes Joos en Stijn. PlaatjeLeuk dat er weer Ups zijn.Toch wel handig dat Joos nu op de IRC chat kan Plaatje.

Wij eh.. hebben enigszins druk uitgeoefend om die IRC mogelijk te maken. Want is IRC voor een MOLB is gewoon echt een must.

quote:
Pieterjan29 zei: C mon stijn you can beat cat .PlaatjeJarre ook gefeliciteerd en het is idd lang geleden dat er nog een blauw kleurtje was.

DB-powerzzz versla je niet zomaarPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 12:40
De Z Warrior

Inactief

gratz beiden Plaatje met jullie nieuwe status Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
12-12-2009 12:45
Dutchgirl_69

Inactief

Proficiat beide, veel plezier hiermee Plaatje
Have Fun! Jullie verdienen het !!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 13:43
Jules

Inactief

Geen idee wie Jarre is, z'n naam komt me alleen wel ergens bekend voor Plaatje. Grats Stijntje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 15:48
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei: Wij eh.. hebben enigszins druk uitgeoefend om die IRC mogelijk te maken. Want is IRC voor een MOLB is gewoon echt een must.DB-powerzzz versla je niet zomaarPlaatje
Vandaar dat het inderdaad ook van zo'n groot belang was dat hij op de chat kon.Plaatje

Gratz beiden! Ik had een nieuwe 7 wel verwacht binnenkort, maar ik had meer gedacht aan iemand zoals Martijn.:$ Ik heb er wel vertrouwen in dat Joos en goed zal doen. Ook Stijn gefeliciteerd met die dingen die je nu meer kan.Plaatje Dat RSR er maar op vooruit mag gaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 17:22
Elanthiel

Leader (9)

Twee zeer verdiende ups. Zowel Joos als Stijn heb ik via IRC al gefeliciteerd, maar bij deze ook nog op het forum!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 20:53
Ewout

Inactief

We love you Jarre!
We do!
We love you Jarre!
We do!

Oh, en Stijn ook natuurlijk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2009 00:50
Nouno2

Inactief

Gratz met je up stijn en joosPlaatje
Zal wel even wennen worden dat joos nu wat hoger staat^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
13-12-2009 09:49
Pttim

Moderator (7)

^^ en dat er weer een blauwe naam is!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2009 11:18
Kippendoder

Inactief

Yay, terug meer blauw en wit op de forums! Plaatje

Congratz aan beide!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
13-12-2009 16:23
Nighthell14

Inactief

Nou, ik ken Jarre amper dus gaat leuk worden om hem dan te leren kennen Plaatje. Stijn is gewoon dik verdiend, vond het eigelijk al lang duren voordat die up kwam Plaatje.

Succes beiden, al verwacht ik dat jullie dat makkelijk aankunnen!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2009 22:44
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Jules zei: Geen idee wie Jarre is, z'n naam komt me alleen wel ergens bekend voor Plaatje. Grats Stijntje!

Misschien ken je hem als J oo s of IRL RS (eerst heette hij IRL RS en nu J oo s), de skill pure met een trimmed skill cape en heel hoge Prayer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-12-2009 01:27
Antwoord 16-30 van 35 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.