Goedennacht RSR(Of wanneer je je maar geroepen voelt om dit te lezen)!
Een tijdje geleden is door het leaderteam besloten dat het tijd werd voor wat ups. RSR groeit kwa getalswaarde en vooral kwa moderatiewerk. Door onder andere het survivaltoernooi(en toekomstige toernooien, one can be sure of that), schiet de forummoderatie dan ook wel eens kwa tijd aan te kort.
Dat, en we hadden een geschikbare kandidaat liggen. Jarre9, oftewel Joos. Gefeliciteerd met je promotie naar clearance level 7. We zijn blij je te verwelkomen binnen ons team van MOLs en zullen hopelijk nog veel plezier aan je komst beleven. Hopelijk is dit wederzijds.
Dan rest mij eigenlijk nog een up te verdelen. Misschien enerzijds verwacht, anderzijds onverwacht, maar ook het 8'tje Just Ne Pker krijgt vanaf vandaag een up. Dit is veel besproken en er is uiteindelijk besloten dat er voor een 8.5 best animo is.
Stijn heeft extreem veel voor RSR gedaan, al is hij de laatste tijd misschien door omstandigheden wat minder actief. Dit zijn wij allemaal, en superactiviteit is ook niet per definitie een goed ding. We zijn van mening dat het gaat om wat je doet, en niet hoeveel je doet. Natuurlijk is het leven van een leader qua RSR drukker dan van een gewoon lid, maar er niet 24/7 zijn is toch weldegelijk geen issue. Wij waren van mening dat Stijn deze up hard had verdiend, et voila.
Laat dit nou toevallig ook de datum zijn waarop Stijn precies een jaar lang clearance 8 heeft gehad, zijn. Dit is toeval. Geloof me. Je gelooft me niet? Stiekem heb je gelijk. Stijn, toch gefeliciteerd. We weten allemaal dat het verdiend is.
Hierbij wil ik namens mijzelf Joos en Stijn veel succes wensen. Natuurlijk wil ik dit ook namens het beleidsteam doen. Either way, good luck, you guys!
~ Arnoud
~ Het Leaderteam
491 posts
Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long...