Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Twee nieuwe rangetjes]
Twee nieuwe rangetjes
Goedennacht RSR(Of wanneer je je maar geroepen voelt om dit te lezen)!

Een tijdje geleden is door het leaderteam besloten dat het tijd werd voor wat ups. RSR groeit kwa getalswaarde en vooral kwa moderatiewerk. Door onder andere het survivaltoernooi(en toekomstige toernooien, one can be sure of that), schiet de forummoderatie dan ook wel eens kwa tijd aan te kort.

Dat, en we hadden een geschikbare kandidaat liggen. Jarre9, oftewel Joos. Gefeliciteerd met je promotie naar clearance level 7. We zijn blij je te verwelkomen binnen ons team van MOLs en zullen hopelijk nog veel plezier aan je komst beleven. Hopelijk is dit wederzijds.

Dan rest mij eigenlijk nog een up te verdelen. Misschien enerzijds verwacht, anderzijds onverwacht, maar ook het 8'tje Just Ne Pker krijgt vanaf vandaag een up. Dit is veel besproken en er is uiteindelijk besloten dat er voor een 8.5 best animo is.

Stijn heeft extreem veel voor RSR gedaan, al is hij de laatste tijd misschien door omstandigheden wat minder actief. Dit zijn wij allemaal, en superactiviteit is ook niet per definitie een goed ding. We zijn van mening dat het gaat om wat je doet, en niet hoeveel je doet. Natuurlijk is het leven van een leader qua RSR drukker dan van een gewoon lid, maar er niet 24/7 zijn is toch weldegelijk geen issue. Wij waren van mening dat Stijn deze up hard had verdiend, et voila.

Laat dit nou toevallig ook de datum zijn waarop Stijn precies een jaar lang clearance 8 heeft gehad, zijn. Dit is toeval. Geloof me. Je gelooft me niet? Stiekem heb je gelijk. Stijn, toch gefeliciteerd. We weten allemaal dat het verdiend is.

Hierbij wil ik namens mijzelf Joos en Stijn veel succes wensen. Natuurlijk wil ik dit ook namens het beleidsteam doen. Either way, good luck, you guys!

~ Arnoud
~ Het Leaderteam
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 12-12-2009 01:23
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Veel succes aan Jarre en Just Ne Pker, mogen jullie (vooral Jarre) een meerwaarde voor RSR zijn.

Best lang geleden dat we nog ups hadden Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 01:39
Ijmuide 222

Inactief

Gefeliciteerd beidenPlaatje.

Leuk dat Joos een Mal is geworden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 03:34
Tisiptgemak

Inactief

jullie leven lijkt me idd drukker!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
12-12-2009 04:38
Ilovearagorn

Leader (9)

Welkom Stijn, in ons leader teampje dat nu weer 3 telt, zoals het hoortPlaatje
Dit is de grootste up in de rangorde van RSR - 6.9 » 7 geeft topic/post wis powers, reward keur verandwoordelijkheden en meteen een hoop leuke speeltjes op de IRC, maar verder vooral informatie. Bij 7 » 8 komen er ban en edit powers bij, maar meer ook niet. 8 » 8.5 geeft een schijtlading aan admins, toegang tot de sitecode, en de symbolische bijkomstigheid dat je nu op je eigen benen moet gaan staan. En dat laatste is misschien nog wel de grootste verandering. 8.5 » 9 tot slot is weer een kleintje, met slechts toegang tot een board dat zelden gebruikt word, database toegang en het veto-recht dat ik in mijn tijd nog nooit gebruikt heb gezien Plaatje
In ieder geval, we weten dat je het goed gaat doen, veel succes ermee! Maak ons trots.

Welkom Joos! Ook jij bent allang bekend met RSR, maar gaat nu een eerste kijkje achter de schermen kunnen nemen. De rang van 7 beschouw ik eigenlijk als de trial periode voor een 8, omdat een 7 al vrij snel hulp moet zoeken van een hogere rang als er een ban geplaatst moet of iets anders. Dit lijkt misschien onhandig, maar het is goed, omdat zo de noodzaak van communicatie en samenwerking er meteen in wordt gegoten. Je zult later wel merken dat het communicatie is waar het MOLteam op draait - of valt.

Voor mij betekenen deze ups in eerste instantie meer werk Plaatje Stijn moet natuurlijk uitgelegd worden hoe alle leuke powerabuse speeltjes werken, zodat hij ze ook kan gebruiken als het echt nodig is. En Joos moet leren hoe een RSR MOL omgaat met regelbrekers - eerst waarschuwen, dan een kick of ban - waar de grens ligt, etc. Na een paar weken zou dan mijn werklast eindelijk moeten afnemen, zodat ik weer meer tijd heb om alles onder te spammen in plaats van alleen te modereren Plaatje

Tenslotte wil ik nog even opmerken aan de survivelaartjes dat Joos, in tegenstelling tot zijn 7heid, geen ORG is, maar Team Cheatos. In de afgelopen tijd is de code aangepast zodat hij nergens meer bij kan, en ook de IRC logs hebben een opschoonbeurt gehad.

Succes heren! Ik zie jullie wel in de chat verschijnen zodra mijn mentoring gewenst is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 09:03
Rize77

Inactief

Wauw, veel succes Joos en Stijn. Plaatje
Leuk dat er weer Ups zijn.

Toch wel handig dat Joos nu op de IRC chat kan Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 09:09
Pttim

Moderator (7)

Gratz aan Stijn en Joos! Ik hoop dat jullie (en wij) veel plezier gaan beleven aan jullie nieuwe powers!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
12-12-2009 09:10
Dark Nike7

Gewist lid

Is indd lang geleden zeg Plaatje

Gefeli joos Plaatje en vooral ook stijn Plaatje nu moeten we nog meer opassen Plaatje.
12-12-2009 09:26
Xxlvlzxx

Inactief

Gefeliciteerd Joos!

Ja, jij ook Stijn Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 09:30
Just Ne Pker

Leader (9)

Hoolah, dit had ik niet echt verwacht, wat de up nóg aangenamer maakt Plaatje. Hartelijk bedankt leaders voor het vertrouwen dat jullie me geven, ik zal het niet beschamen Plaatje.

Natuurlijk mogen er in deze post vol blijdschap ook geen felicitaties ontbreken voor Joos, die de up zeker verdiend heeft! Ook al heb je nog niet direct een vloerblaatbaviaanload aan powers, zo'n up naar 7 heeft des te meer een symbolische waarde; "hey, jij doet het goed". En goed zal je het doen, ik wens je veel succes en een gemeende welkom in ons MOLteam! Hebben we er ook ineens een extra slaafje bij Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
12-12-2009 09:37
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Gefeliciteerd met je up Joos! Het zat er wel aan te komen nu je ook op de chat komt. Plaatje Je zal vast een goede MOL zijn. En hf Stijn met je nieuwe powers!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 09:50
Cotoneaster

Inactief

Eindelij keens 2 mensen die ik mag en hopelijk ook omgkeerd # die een nieuwe rank krijge grtz
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
12-12-2009 09:57
Ken

Inactief

Jeey, terug een blauwgekleurd lid Plaatje.
Gefeliciteerd beiden. ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 10:03
Thojohn22

Inactief

Zei iemand hier nou "TERUG ONTGROENING"???!!! Gl met je functie Joos en met je powerabuse dinges Stijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 10:45
Zubat-freak

Inactief

Gratz Joos , dat je een goede 7 mag zijn. Plaatje
En gratz Stijn , je hebt em ook verdient. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
12-12-2009 10:51
Sir Mvl

Inactief

van harte gefeliciteerd beiden! Veel plezier, succes, ...!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:13
Antwoord 1-15 van 35 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.