Gregoryw Rune Member (6.9) | Dit is zeker een goede update voor RSR, net wat er nodig was. Hopelijk mogen we deze systemen betrouwen en wordt hij daadwerkelijk gebruikt zoals hier beloofd. 17-3-2009 00:23 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Wat betreft niet kunnen banappealen zonder account - er bestaan ook nog IP bans. Die moeten echt via email, hoe dan ook. Trouwens, zoals ik in de topic al zei, jullie sturen mail, maar wij ontvangen iets dat op een PM lijkt. Veel sneller dan mail dus, wordt direct behandeld als er een MOL online is van het juiste niveau. Je zal vaak zien dat je antwoord hebt binnen een uur of sneller. Maar geen garanties, natuurlijk. quote: Clanmail adressen bestaan niet meer. 17-3-2009 02:22 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:En wat is dan het verschil met nu, behalve het medium? Door het via mail te doen, kunnen we ook nog eens makkelijk antwoorden. Of had je daar ook niet aan gedacht? En voordat je zegt dat je een balkje voor een e-mailadres kunt plaatsen: typfouten ftl, en die komen bij dit systeem niet voor Denken jullie echt dat hier niet goed over is nagedacht? I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 17-3-2009 06:05 | ||
Arjan Gewist lid | MOLmail ftw, woohooo. Goed idee! Nu hoef ik niet meer te whinen op het/de forum/chat maar kan ik dat bij jullie doen! Nah, het is gewoon een goed idee. Maar hoe kunnen mensen met een IP ban het adres weten van banappeal? 17-3-2009 08:21 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | @Arjan: heb net een linkje toegevoegd aan de pagina waar staat "WOW, niet schrikken: Het systeem heeft in de database een ban staan voor *naam*" 17-3-2009 08:29 | ||
Jarre9 Inactief | quote:oh oke . 17-3-2009 11:44 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Goed gedaan om het bij `de banpagina` te zetten, Cat. Den Boom In 17-3-2009 11:57 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Bah, dacht ik bijna Pol legaal af te kunnen kraken... 17-3-2009 12:38 | ||
Kingjr56 Gewist lid | Best balen als ik op zo`n linkje klik dan wilt die outlook openen en niet outlook express.... terwijl ik niet eens werkende outlook heb .... 17-3-2009 12:44 | ||
Otherwise777 Inactief | waarom niets voor namechange ? 17-3-2009 15:41 | ||
Lancedh Inactief | Ik zou eigenlijk over een paar dagen (bv dit weekend ofzo) wel willen weten of dit systeem wel werkt zoals het hoort en of dus al iets effect heeft gehad op de sfeer op het forum. 17-3-2009 17:06 | ||
f Gewist lid | quote:Top, goed gezegd. Ik hoop dat dit gaat werken! 17-3-2009 17:14 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Zeer goede update die zeker en vast zijn waarde gaat bewijzen en sowieso gemakkelijker is voor het MOLB-team om te werken . Nu de rest van het lijstje nog Jaron! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 17-3-2009 17:19 | ||
Catznc00kies Inactief | quote: Dat kan toch stukken sneller als je het op IRC vraagt? quote: Ik denk persoonlijk dat het beter is dat dit soort berichten best met de clan gedeelt kunnen worden, `andere projecten` is daar geschikt voor imo. Dan kan tenminste de hele clan zijn mening laten weten over opmerkingen/tips voor de NF. 17-3-2009 17:40 | ||
Deemril Inactief | quote: Ja, waarom doen we het zo niet? Kun je gewoon vanop rsrclan.com een mailtje sturen, das véél gemakkelijker en gebruiksvriendelijker. 17-3-2009 17:53 |