Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ik snap niet waarom je een gepimpt PM systeem ooit makkelijker zou kunnen vinden dan gewoon te kunnen mailen. Mailen is relaxed. Sneller is een zo een PM systeem sowieso niet - alles komt immers even snel op de site binnen en wordt even snel gelezen. quote: Er is altijd nog het leaders@rsrclan adres, voor overige leader zaken - zoals namechanges. 17-3-2009 18:38 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Well, als je op die link klikt dat opent ie dat blauwsuikerlul-outlook, niet gmail. En dan gaat ie eerst nog n tijdje lopen ratelen ook voordat ie t open heeft.. Daarnaast komt het wel meer voor dat er (met het oude systeem) emails gestuurd werden voor inactiefheid zonder rsn erin. Handig is het niet. 17-3-2009 19:33 | ||
Sir Mvl Inactief | Gebruik dan Outlook of Windows Live Mail of een ander e-mailprogramma om je Gmail en/of welk andere e-mail dan ook die je moge hebben in te ontvangen? En stel dan dat e-mailprogramma in als je `standaard e-mail programma` op je pc. Dan duurt het bij mij twee seconden voor die een nieuw bericht geopend heeft als ik het programma nog niet geopend heb. Meestal is dat wel al het geval en krijg ik het venster om een nieuw bericht te maken in 0.1 seconde? Veel sneller dan het pm venster te openen! Handig genoeg denk ik, en als je je rsn niet vermeldt word je gewoon niet op in-actief gezet, toch vrij simpel en geen probleem want je eigen fout? :$ 17-3-2009 19:49 | ||
Slang91 Gewist lid | handig etc goeie update 17-3-2009 23:09 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Wat je browser opent als je op een mailto link klikt, is een instelling. Hij kan ook gewoon gmail openen in plaats van outlook hoor. Google dat maar eens. Niet iets waar ik als site admin vat op heb, ieder geval. quote: We kunnen tot op enige hoogte vaak wel uit het IP adres van de afzender afleiden wie een email verstuurd heeft, maar als er bijv 2 broers lid zijn van RSR, gaat dat fout (want we kunnen niet zien welke van de twee het verstuurde). Sowieso krijg je natuurlijk binnen een dag een reply, dus als je je naam bent vergeten te vermelden kunnen we er gewoon om vragen in die reply. Het kost wel meer tijd dan als je je naam gewoon vermeld, natuurlijk. 18-3-2009 00:55 | ||
MacGyver Retired Leader (R) | quote: [Offtopic] Ik wil je wel een spoedcursusje "Gmail IMAP + Fatsoenlijke Mailclient (Dus niet Outlook) ipv browser" geven, als je daar behoefte aan hebt. [/Offtopic] 18-3-2009 03:26 |