Stanley Rune Member (6.9) | quote: Jij bent slim. En je hebt gelijk. 28-2-2009 19:48 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Succes met je LB-taken Rik, ik ben er van overtuigd dat je het goed zal doen! En yay voor ook Cat #4`s ^,^ Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 28-2-2009 20:27 | ||
Elanthiel Leader (9) | quote: Fout. Die poll was wel ergens voor nodig, en dat was om de mening van RSR te nemen. Over het algemeen genomen kwamen we tot de conclusie dat RSR als geheel niet kan kiezen, dus geven we iedereen de optie om voor zichzelf te kiezen, net als met thema`s dus. En over de mensen die zeggen "als Cat gewonnen had was dat niet gebeurd", even nadenken aub. Als Cat even marginaal gewonnen had als Ewout nu, dan was er in #LB ook overlegd over een compromisvoorstel. Of, laat ik het nog beter zeggen, we hadden het er al over voordat de tweede poll zelfs maar gestart werd. Lief he. Oh, en wat ik nog helemaal vergeten ben .. Gefeliciteerd, Rik. Welkom in het team Laat de ontgroening beginnen *evil grin* 28-2-2009 20:30 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:Tuurlijk wel. Als het 100 vs 20 was geweest, dan was er een duidelijke favoriet. *zie verder* quote:En waarop baseer je dat? Het systeem komt er omdat ze zo kort bij elkaar lagen, niet omdat Cat verloren heeft. Het feit dat jullie dat nog maar denken, zegt meer dat jullie zoiets zouden doen als het om jullie zelf ging, dan dat het over ons iets bewijst. Egoïstische zakken! [edit] Meh, Martijn, snellerd En wat ik nog was vergeten: gratz, Rik, je gaat dat goed doen ^^ [/edit] [edit] Oh, en Greg: omdat Ewout won is hij ook de standaard. Nog een nut voor de poll! [/edit] I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 28-2-2009 20:30 | ||
Soldier4018 Inactief | Jammer. 28-2-2009 20:50 | ||
Mzzlaersword Inactief | Echt kortzichtige mensen hier. Als 51% kiest voor Ewout, is dus 51% blij met de keuze. 49% heeft dus liever iets anders, en lijkt me veel beter dat je Ãedereen probeert tevreden te stellen.. En dan is het weer niet goed. Serieus, jullie willen gewoon niet dat er naar jullie mening geluisterd wordt! Maar ik ben blij voor iedereen voor deze keuze, zo is iedereen tevreden. (Behalve degenen die hier alleen maar zitten om te kenkeren, of zelfs van inactief komen om alleen maar te whinen.) Stel je voor, we zouden eens het beste met jullie voor hebben! Rik van harte welkom in het team, samenwerken gaat wel lukken lijkt me EDIT: Ja 10% van de clan is mee te leven, maar als de halve clan iets anders wil, luister ik daar graag naar, en doe ik als LB`er een woordje voor jullie. Da`s mijn taak, ongeacht wat mijn mening is. - Simon (1988-heden) 1-3-2009 01:04 | ||
Habbostery Inactief | quote: yay, blijkbaar heb ik met mijn pm`s ongesteldheid gestuurd naar jou wees niet bang, over een week is het voorbij, nog ff chagrijnig zijn dus Enne, als je dacht dat die imitatie over jou ging l l l l l l l V ROFL IN YOUR FACE, HAHAHAHAHAHA XD cuz no, it wasn`t you... 1-3-2009 01:08 | ||
Catznc00kies Inactief | quote: Ik ben echt niet onder de indruk door je bijdehante en kinderachtige opmerkingen, en ik weet heel goed over wie die imitatie wel gaat. En gewoon het feit dat je hier zoiets post is een bewijs dat jij een van die mensen bent die hier alleen maar lopen te kenkeren zonder dat ze daar een reden voor hebben. 1-3-2009 01:38 | ||
Thexcamelot Inactief | Wat een gezaag, over een stel overbodige vaandels. heb je 3 minuten nodig om over cat`s naam te gaan lezen straks met al die badges vaandels. najah ik vind het wel grappig :$ 1-3-2009 10:46 | ||
Folkie5 Gewist lid | quote: Jij bent dus echt heel erg noob. 1-3-2009 10:54 | ||
Sir Mvl Inactief | Had voor mij ook niet gehoeven, maar, achja, een nadeel is het zeker niet dat die mogelijkheid er komt, zeker aangezien er vraag naar is. 1-3-2009 11:42 | ||
Jules Inactief | Gefeliciteerd Rik. Ik zie dat mijn idee in gebruik is genomen.. IK EIS EEN LINTJE xD. 1-3-2009 12:37 | ||
I Denvin I Mith Member (4.0) | quote: Read again... en probeer het dan nog eens. En @ ilovearagorn Er waren wel degelijk badges door compunick designed. 1-3-2009 12:52 | ||
Nollie28 Operator (8) | Denvin, hij had die badges 4 MAANDEN af nadat Djerun uiteindelijk maar had besloten het zelf te doen en toen had die al minstens een maand de tijd gehad. Dus dan had die ze net zo goed niet kunnen maken als die bestoot er 5 maanden over te doen. Ja je kan geen tijd hebben een tijdje, maar in 5 maanden de tijd er niet voor vinden voor iets dat je in een week af kan hebben. Dat is overdreven. 1-3-2009 13:35 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | zielig, meerderheid heeft besloten punt uit.. dus rsr heeft besloten... meerderheid telt. dit is gewoon omdat een paar ZIELEPOTEN niet kunnen accepteren dat ze niet hunz in krijgen, POL1: riemis winnaar nee de ZIELEPOTEN willen een herkansing POLL2: nog duidelijker valt mee niet nog een poll -.- slijmballen/ZIELEPOTEN: omfg hax bbq we willen cat`s ontwerp, *** we hebben verloren *** ***** ** we willen cat *huil huil huil* ga ze hun zin geven en ze willen meer en meer -.- 1-3-2009 15:21 |