Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Een paar mededelinkjes]
Een paar mededelinkjes
Yo RSR`ertjes

Ik ben hier met een paar mededelinkjes. Ik wilde beginnen met de minigame-vaandels-designs. We weten allemaal dat deze wedstrijd gewonnen werd door Ewout, zijn vaandels zijn dan ook de winnende.

Echter is besloten, naar aanleiding van voorstellen van enkele leden, om een concensus te vervaardigen: Ewout`s Minigamevaandeldesigns zullen standaard zijn, terwijl Cat haar ontwerpen een optionele keuze zullen worden via jullie instellingen. Zo kan iedereen de vaandeldesigns zien die zij willen.

Dit besluit is gevormd door de vrijwel(Ja, ik weet het, deja-vu.) gelijke stemming. Nadat Riemis gevraagd was om toestemming voor dit plan, is het besproken, en is inderdaad besloten dat de keuze voor deze concensus zou vallen. Zo kan iedereeen vrolijk en blij de ontwerpen zien die hij graag had gewild, maar aangezien Riemis toch écht won, is zijn model de standaard.

Overigens zal, als jij voor Cat`s ontwerp kiest, het ontwerp bij iedereen hetzelfde lijken. Ook al heeft deze persoon Ewout`s ontwerpen, toch zul JIJ deze als de ontwerpen van Cat zien. Dit geldt ook voor de omgekeerde situatie. Zo willen we voorkomen dat alles een regenboog aan kleuren wordt, wat gewoon, tja, niet staat. Wij zouden over dit besluit graag jullie mening willen horen, maar flame is niet gewenst.

Eenzelfde regeling zal gelden voor de nieuwe Badge-ontwerpen. Ook voor het uiterlijk van de badges zul jij zelf de keuze mogen maken: Ook hier zal dus een optie voor komen. Als je nog vragen hebt, ben je natuurlijk vrij om deze op dit topic te stellen.
----------------------------
In ander nieuws:

-Aangezien Riemis is afgetreden als ledenbestuurlid, zal zijn plaats ingenomen worden door de persoon die destijds op de zesde plek in de verkiezingen stond. Ik heb het over niemand minder dan Knuffelboom! Gefelicteerd met je plaats in het ledenbestuur Rik!

-Vanavond is het ClanEvent. Vergeet vooral niet te komen, we hopen jullie daar te zien! Tot dan!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-2-2009 15:36
Antwoorden:
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
I Denvin I zei:

als cat had gewonnen was het wss niet gebeurt en niet eens nagedacht over zon systeem.ik vind het daarbij ook onzin,aangezien je dan net zo goed die van sir mvl enz er ook in kan gaan zetten,en de badges van compunick ook.
kvind het dus gwn triest dat dit systeem er moet komen door al die whiners.(en ja ik heb op cat #4 gestemd)

en gratz met lb rank rik Plaatje

Jij bent slim. En je hebt gelijk.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 19:48
Just Ne Pker

Leader (9)

Succes met je LB-taken Rik, ik ben er van overtuigd dat je het goed zal doen! En yay voor ook Cat #4`s ^,^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
28-2-2009 20:27
Elanthiel

Leader (9)

quote:
Gregoryw zei: Met andere woorden: De poll was voor niets nodig en hebben we weer leuk kunnen flamen/klagen/zagen!

Fout.

Die poll was wel ergens voor nodig, en dat was om de mening van RSR te nemen. Over het algemeen genomen kwamen we tot de conclusie dat RSR als geheel niet kan kiezen, dus geven we iedereen de optie om voor zichzelf te kiezen, net als met thema`s dus.

En over de mensen die zeggen "als Cat gewonnen had was dat niet gebeurd", even nadenken aub. Als Cat even marginaal gewonnen had als Ewout nu, dan was er in #LB ook overlegd over een compromisvoorstel. Of, laat ik het nog beter zeggen, we hadden het er al over voordat de tweede poll zelfs maar gestart werd.

Lief he.

Oh, en wat ik nog helemaal vergeten ben .. Gefeliciteerd, Rik. Welkom in het team Plaatje Laat de ontgroening beginnen *evil grin*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 20:30
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Gregoryw zei: Met andere woorden: De poll was voor niets nodig en hebben we weer leuk kunnen flamen/klagen/zagen!
Tuurlijk wel. Als het 100 vs 20 was geweest, dan was er een duidelijke favoriet. *zie verder*
quote:
I Denvin I zei:

als cat had gewonnen was het wss niet gebeurt en niet eens nagedacht over zon systeem.ik vind het daarbij ook onzin,aangezien je dan net zo goed die van sir mvl enz er ook in kan gaan zetten,en de badges van compunick ook.
kvind het dus gwn triest dat dit systeem er moet komen door al die whiners.(en ja ik heb op cat #4 gestemd)

en gratz met lb rank rik Plaatje

En waarop baseer je dat? Het systeem komt er omdat ze zo kort bij elkaar lagen, niet omdat Cat verloren heeft. Het feit dat jullie dat nog maar denken, zegt meer dat jullie zoiets zouden doen als het om jullie zelf ging, dan dat het over ons iets bewijst. Egoïstische zakken! Plaatje

[edit] Meh, Martijn, snellerd Plaatje

En wat ik nog was vergeten: gratz, Rik, je gaat dat goed doen ^^ [/edit]

[edit] Oh, en Greg: omdat Ewout won is hij ook de standaard. Nog een nut voor de poll! Plaatje [/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
28-2-2009 20:30
Soldier4018

Inactief

Jammer.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 20:50
Mzzlaersword

Inactief

Echt kortzichtige mensen hier.

Als 51% kiest voor Ewout, is dus 51% blij met de keuze.

49% heeft dus liever iets anders, en lijkt me veel beter dat je íedereen probeert tevreden te stellen.. En dan is het weer niet goed. Serieus, jullie willen gewoon niet dat er naar jullie mening geluisterd wordt! Maar ik ben blij voor iedereen voor deze keuze, zo is iedereen tevreden. (Behalve degenen die hier alleen maar zitten om te kenkeren, of zelfs van inactief komen om alleen maar te whinen.)

Stel je voor, we zouden eens het beste met jullie voor hebben!

Rik van harte welkom in het team, samenwerken gaat wel lukken lijkt me Plaatje

EDIT: Ja 10% van de clan is mee te leven, maar als de halve clan iets anders wil, luister ik daar graag naar, en doe ik als LB`er een woordje voor jullie. Da`s mijn taak, ongeacht wat mijn mening is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
1-3-2009 01:04
Habbostery

Inactief

quote:
Catznc00kies zei: [sarcasme]Leuke humor heb jij Habbostery.[/sarcasme]
Maar toch bedankt om duidelijk te maken hoe serieus ik jouw pm`s moet nemen, jeweetwel, diegene waar je mij kinderachtig noemt.

yay, blijkbaar heb ik met mijn pm`s ongesteldheid gestuurd naar jou Plaatje wees niet bang, over een week is het voorbij, nog ff chagrijnig zijn dus PlaatjeEnne, als je dacht dat die imitatie over jou ging

l
l
l
l
l
l
l
V

ROFL IN YOUR FACE, HAHAHAHAHAHA XD cuz no, it wasn`t you...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 01:08
Catznc00kies

Inactief

quote:
yay, blijkbaar heb ik met mijn pm`s ongesteldheid gestuurd naar jou wees niet bang, over een week is het voorbij, nog ff chagrijnig zijn dus

Ik ben echt niet onder de indruk door je bijdehante en kinderachtige opmerkingen, en ik weet heel goed over wie die imitatie wel gaat. En gewoon het feit dat je hier zoiets post is een bewijs dat jij een van die mensen bent die hier alleen maar lopen te kenkeren zonder dat ze daar een reden voor hebben.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 01:38
Thexcamelot

Inactief

Wat een gezaag, over een stel overbodige vaandels. heb je 3 minuten nodig om over cat`s naam te gaan lezen straks met al die badges vaandels. najah ik vind het wel grappig :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
1-3-2009 10:46
Folkie5

Gewist lid

quote:
Habbostery zei:

yay, blijkbaar heb ik met mijn pm`s ongesteldheid gestuurd naar jou Plaatje wees niet bang, over een week is het voorbij, nog ff chagrijnig zijn dus PlaatjeEnne, als je dacht dat die imitatie over jou ging

l
l
l
l
l
l
l
V

ROFL IN YOUR FACE, HAHAHAHAHAHA XD cuz no, it wasn`t you...

Jij bent dus echt heel erg noob.
1-3-2009 10:54
Sir Mvl

Inactief

Had voor mij ook niet gehoeven, maar, achja, een nadeel is het zeker niet dat die mogelijkheid er komt, zeker aangezien er vraag naar is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 11:42
Jules

Inactief

Gefeliciteerd Rik. Ik zie dat mijn idee in gebruik is genomen.. IK EIS EEN LINTJE xD.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 12:37
I Denvin I

Mith Member (4.0)

quote:
Glowball02 zei: Tuurlijk wel. Als het 100 vs 20 was geweest, dan was er een duidelijke favoriet. *zie verder*
En waarop baseer je dat? Het systeem komt er omdat ze zo kort bij elkaar lagen, niet omdat Cat verloren heeft. Het feit dat jullie dat nog maar denken, zegt meer dat jullie zoiets zouden doen als het om jullie zelf ging, dan dat het over ons iets bewijst. Egoïstische zakken! Plaatje

[edit] Meh, Martijn, snellerd Plaatje

En wat ik nog was vergeten: gratz, Rik, je gaat dat goed doen ^^ [/edit]

[edit] Oh, en Greg: omdat Ewout won is hij ook de standaard. Nog een nut voor de poll! Plaatje [/edit]

Read again... en probeer het dan nog eens.

En @ ilovearagorn

Er waren wel degelijk badges door compunick designed.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 12:52
Nollie28

Operator (8)

Denvin, hij had die badges 4 MAANDEN af nadat Djerun uiteindelijk maar had besloten het zelf te doen en toen had die al minstens een maand de tijd gehad. Dus dan had die ze net zo goed niet kunnen maken als die bestoot er 5 maanden over te doen.

Ja je kan geen tijd hebben een tijdje, maar in 5 maanden de tijd er niet voor vinden voor iets dat je in een week af kan hebben. Dat is overdreven.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 13:35
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

zielig,
meerderheid heeft besloten punt uit..
dus rsr heeft besloten...
meerderheid telt.
dit is gewoon omdat een paar ZIELEPOTEN niet kunnen accepteren dat ze niet hunz in krijgen,
POL1: riemis winnaar
nee de ZIELEPOTEN willen een herkansing
POLL2: nog duidelijker valt mee niet nog een poll -.-
slijmballen/ZIELEPOTEN: omfg hax bbq we willen cat`s ontwerp,
*** we hebben verloren *** ***** ** we willen cat *huil huil huil*

ga ze hun zin geven en ze willen meer en meer -.-
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
1-3-2009 15:21
Antwoord 16-30 van 37 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.