Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Een paar mededelinkjes]
Een paar mededelinkjes
Yo RSR`ertjes

Ik ben hier met een paar mededelinkjes. Ik wilde beginnen met de minigame-vaandels-designs. We weten allemaal dat deze wedstrijd gewonnen werd door Ewout, zijn vaandels zijn dan ook de winnende.

Echter is besloten, naar aanleiding van voorstellen van enkele leden, om een concensus te vervaardigen: Ewout`s Minigamevaandeldesigns zullen standaard zijn, terwijl Cat haar ontwerpen een optionele keuze zullen worden via jullie instellingen. Zo kan iedereen de vaandeldesigns zien die zij willen.

Dit besluit is gevormd door de vrijwel(Ja, ik weet het, deja-vu.) gelijke stemming. Nadat Riemis gevraagd was om toestemming voor dit plan, is het besproken, en is inderdaad besloten dat de keuze voor deze concensus zou vallen. Zo kan iedereeen vrolijk en blij de ontwerpen zien die hij graag had gewild, maar aangezien Riemis toch écht won, is zijn model de standaard.

Overigens zal, als jij voor Cat`s ontwerp kiest, het ontwerp bij iedereen hetzelfde lijken. Ook al heeft deze persoon Ewout`s ontwerpen, toch zul JIJ deze als de ontwerpen van Cat zien. Dit geldt ook voor de omgekeerde situatie. Zo willen we voorkomen dat alles een regenboog aan kleuren wordt, wat gewoon, tja, niet staat. Wij zouden over dit besluit graag jullie mening willen horen, maar flame is niet gewenst.

Eenzelfde regeling zal gelden voor de nieuwe Badge-ontwerpen. Ook voor het uiterlijk van de badges zul jij zelf de keuze mogen maken: Ook hier zal dus een optie voor komen. Als je nog vragen hebt, ben je natuurlijk vrij om deze op dit topic te stellen.
----------------------------
In ander nieuws:

-Aangezien Riemis is afgetreden als ledenbestuurlid, zal zijn plaats ingenomen worden door de persoon die destijds op de zesde plek in de verkiezingen stond. Ik heb het over niemand minder dan Knuffelboom! Gefelicteerd met je plaats in het ledenbestuur Rik!

-Vanavond is het ClanEvent. Vergeet vooral niet te komen, we hopen jullie daar te zien! Tot dan!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-2-2009 15:36
Antwoorden:
Knuffelboom

Gewist lid

Leuke naamcode Noud..

Naw, ik zal mijn best doen mijn aandeel in het vertegenwoordigen van de leden te vervullen enzeau;D
28-2-2009 15:46
Thexcamelot

Inactief

Yaaay Rik is in... Get of your lazy ass and get Ra back Baum Plaatje nah gefeliciteerd rik Plaatje de rest van die vaandels boeit me niet zo zeer ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
28-2-2009 15:47
Habbostery

Inactief

[immitatie-modus] Nu kun je uit beiden kiezen? Dan ga ik de vaandels niet meer halen, ik hoef dit niet in mijn sig. En ze zijn beiden nog geript ook [/immitatie-modus]

Wie was ik? Plaatje

maar goed, gratz met je plaatsje Rik Plaatje Al enig idee btw wanneer de nieuwe badges en vaandels in zullen gaan? Ja, als ze klaar zijn (duh), maar enig idee wanneer dat zal zijn? I`m growing impatient Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 15:57
Catznc00kies

Inactief

[sarcasme]Leuke humor heb jij Habbostery.[/sarcasme]
Maar toch bedankt om duidelijk te maken hoe serieus ik jouw pm`s moet nemen, jeweetwel, diegene waar je mij kinderachtig noemt.

OT: Leuk dat de Cat#4 er ook komt, maar er waren ook voters voor cat #3, komt die ook als een optie?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 16:10
Bert

Rune Member (6.9)

Proficiat Rik, ik hoop dat je het goed zal doen.

Over het kiezen van vaandels:
Ik vind het niet echt nodig, Ewout won, punt.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
28-2-2009 17:13
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Met andere woorden: De poll was voor niets nodig en hebben we weer leuk kunnen flamen/klagen/zagen!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 17:37
Deemril

Inactief

Hopelijk komt er nieuwe badge ontwerp met de nieuwe (die nu al lang oud zijn Plaatje) skill tekentjes!

Gl Knuffelboom!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
28-2-2009 17:57
I Denvin I

Mith Member (4.0)

quote:
Gregoryw zei: Met andere woorden: De poll was voor niets nodig en hebben we weer leuk kunnen flamen/klagen/zagen!

als cat had gewonnen was het wss niet gebeurt en niet eens nagedacht over zon systeem.ik vind het daarbij ook onzin,aangezien je dan net zo goed die van sir mvl enz er ook in kan gaan zetten,en de badges van compunick ook.
kvind het dus gwn triest dat dit systeem er moet komen door al die whiners.(en ja ik heb op cat #4 gestemd)

en gratz met lb rank rik Plaatje

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 18:19
Ewout

Inactief

Denvin, dan was dat ook gebeurd hoor Plaatje
Ik heb er mee ingestemd, om verder gezaag van enkele fanatieke Cat-aanhangers tevreden te stellen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 18:28
Rutgerino

Inactief

Gaaf Rikkie! Ewout, heel netjes van je. Dan ga ik nu weer bier drinken.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 18:39
Leon

Gewist lid

quote:
Bert zei: Proficiat Rik, ik hoop dat je het goed zal doen.

Over het kiezen van vaandels:
Ik vind het niet echt nodig, Ewout won, punt.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Amen.
28-2-2009 18:56
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
I Denvin I zei:

als cat had gewonnen was het wss niet gebeurt en niet eens nagedacht over zon systeem.ik vind het daarbij ook onzin,aangezien je dan net zo goed die van sir mvl enz er ook in kan gaan zetten,en de badges van compunick ook.
kvind het dus gwn triest dat dit systeem er moet komen door al die whiners.(en ja ik heb op cat #4 gestemd)

en gratz met lb rank rik Plaatje

Welke badges van Compunick? :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 19:17
Zubat-freak

Inactief

hurray we worden gehoord

Vind het best wel goede oplossing van het molb

gefeliciteert met eindelijk eens iets goed te doen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
28-2-2009 19:19
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei:
Welke badges van Compunick? :$

Toen we de oude badges vervingen, remember?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 19:37
Ilovearagorn

Leader (9)

Die die hij dus nooit gemaakt heeft dus?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2009 19:40
Antwoord 1-15 van 37 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.