Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Een paar mededelinkjes]
Een paar mededelinkjes
Yo RSR`ertjes

Ik ben hier met een paar mededelinkjes. Ik wilde beginnen met de minigame-vaandels-designs. We weten allemaal dat deze wedstrijd gewonnen werd door Ewout, zijn vaandels zijn dan ook de winnende.

Echter is besloten, naar aanleiding van voorstellen van enkele leden, om een concensus te vervaardigen: Ewout`s Minigamevaandeldesigns zullen standaard zijn, terwijl Cat haar ontwerpen een optionele keuze zullen worden via jullie instellingen. Zo kan iedereen de vaandeldesigns zien die zij willen.

Dit besluit is gevormd door de vrijwel(Ja, ik weet het, deja-vu.) gelijke stemming. Nadat Riemis gevraagd was om toestemming voor dit plan, is het besproken, en is inderdaad besloten dat de keuze voor deze concensus zou vallen. Zo kan iedereeen vrolijk en blij de ontwerpen zien die hij graag had gewild, maar aangezien Riemis toch écht won, is zijn model de standaard.

Overigens zal, als jij voor Cat`s ontwerp kiest, het ontwerp bij iedereen hetzelfde lijken. Ook al heeft deze persoon Ewout`s ontwerpen, toch zul JIJ deze als de ontwerpen van Cat zien. Dit geldt ook voor de omgekeerde situatie. Zo willen we voorkomen dat alles een regenboog aan kleuren wordt, wat gewoon, tja, niet staat. Wij zouden over dit besluit graag jullie mening willen horen, maar flame is niet gewenst.

Eenzelfde regeling zal gelden voor de nieuwe Badge-ontwerpen. Ook voor het uiterlijk van de badges zul jij zelf de keuze mogen maken: Ook hier zal dus een optie voor komen. Als je nog vragen hebt, ben je natuurlijk vrij om deze op dit topic te stellen.
----------------------------
In ander nieuws:

-Aangezien Riemis is afgetreden als ledenbestuurlid, zal zijn plaats ingenomen worden door de persoon die destijds op de zesde plek in de verkiezingen stond. Ik heb het over niemand minder dan Knuffelboom! Gefelicteerd met je plaats in het ledenbestuur Rik!

-Vanavond is het ClanEvent. Vergeet vooral niet te komen, we hopen jullie daar te zien! Tot dan!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-2-2009 15:36
Antwoorden:
Nollie28

Operator (8)

Zeg jm, doe eens een beetje rustig aan met de flame. Je kan ook een keer rustig ergens je mening over iets geven in plaats van je meteen tot flame te verlagen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 15:31
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

als je in dit geval de werkelijkheid flame vind /./
* = zelf gedaan btw
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
1-3-2009 15:34
Knuffelboom

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei: zielig,
meerderheid heeft besloten punt uit..
dus rsr heeft besloten...
meerderheid telt.
dit is gewoon omdat een paar ZIELEPOTEN niet kunnen accepteren dat ze niet hunz in krijgen,
POL1: riemis winnaar
nee de ZIELEPOTEN willen een herkansing
POLL2: nog duidelijker valt mee niet nog een poll -.-
slijmballen/ZIELEPOTEN: omfg hax bbq we willen cat`s ontwerp,
*** we hebben verloren *** ***** ** we willen cat *huil huil huil*

ga ze hun zin geven en ze willen meer en meer -.-

Als dit om een besluit waar voor of tegen gestemd zou kunnen worden zou het idd unfair zijn. Maar helaas voor jou gaat het hier om iets waarbij heel goed meerdere keuzes aangenomen kunnen worden, zonder dat er iemand last van heeft. Zeker als het gaat om 46% van RSR die anders hun zin niet zou krijgen. De poll heeft gewoon ertoe geleid dat Riemis` st00f nu als default komt te staan, stomme nubflamerPlaatje
1-3-2009 15:52
Elanthiel

Leader (9)

Jm.. ik heb al eerder in een post gezegd: "Het is dus duidelijk dat RSR als geheel niet kan kiezen, dus geven we iedereen de mogelijkheid om voor zichzelf te kiezen".

-Ewout is het er mee eens.
-Je hoeft Cat`s ontwerpen helemaal niet te zien
-We hadden het al over een compromis voordat de tweede poll zelfs maar gestart was - ja, zelfs toen Cat voor stond.

Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet te geloven.

Oh, nog 1 ding:
quote:
walgelijk, had ik tijdens lb verkiezingen geweten dat je een slijmbal was had ik dus niet op je gevote...
als geheel is er wel besloten, MEERDERHEID BESLIST.
yawn -.-

Dank je wel voor de pm. Tijd geleden dat ik zo`n wel overdachte flame heb gezien.

Ik weet dat ik nu een reactie kan verwachten van "ooh, het cat-suckup-lbertje kan niet tegen een beetje flame, de nerd." Het zij zo. Maar zeg niet dat je geen reactie verwachtte.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2009 18:19
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

het is gewoon complete ONZIN,
vroeger was het gewoon meerderheid beslist, trouwens volgens mij is dta nog steeds zo op de wereld...

en nog iets elanthiel mag een kiezer zijn ontevreden niet tonen, en ontevreden tonen is nooit flame-free in zo`n geval en laat ik het zo zeggen dat valt mee in van hoe ik het nog meer had kunnen zeggen.
en ja ik had een reactie verwacht, alleen geen zielige variant van laten we dat op forum zetten, want voorzover ik weet is een privatemsg private..
nog ff voor duidelijkheid, voor LB verkiezing: ik vond je ZEER geschikt.
nu: ONGESCHIKT
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
1-3-2009 18:56
Tisiptgemak

Inactief

quote:
Stanley zei:
Jij bent slim. En je hebt gelijk.

Denvin is slim en heeft gelijk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
2-3-2009 17:04
Slang91

Gewist lid

ik vind het wel goed zo kunne later conflicte vermeden worden door cat ook in de opties te steken Plaatje rik proficiat je zal het wel goed doen zekers^.
2-3-2009 19:30
Antwoord 31-37 van 37 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.