Nollie28 Operator (8) | Zeg jm, doe eens een beetje rustig aan met de flame. Je kan ook een keer rustig ergens je mening over iets geven in plaats van je meteen tot flame te verlagen. 1-3-2009 15:31 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | als je in dit geval de werkelijkheid flame vind /./ * = zelf gedaan btw 1-3-2009 15:34 | ||
Knuffelboom Gewist lid | quote: Als dit om een besluit waar voor of tegen gestemd zou kunnen worden zou het idd unfair zijn. Maar helaas voor jou gaat het hier om iets waarbij heel goed meerdere keuzes aangenomen kunnen worden, zonder dat er iemand last van heeft. Zeker als het gaat om 46% van RSR die anders hun zin niet zou krijgen. De poll heeft gewoon ertoe geleid dat Riemis` st00f nu als default komt te staan, stomme nubflamer 1-3-2009 15:52 | ||
Elanthiel Leader (9) | Jm.. ik heb al eerder in een post gezegd: "Het is dus duidelijk dat RSR als geheel niet kan kiezen, dus geven we iedereen de mogelijkheid om voor zichzelf te kiezen". -Ewout is het er mee eens. -Je hoeft Cat`s ontwerpen helemaal niet te zien -We hadden het al over een compromis voordat de tweede poll zelfs maar gestart was - ja, zelfs toen Cat voor stond. Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet te geloven. Oh, nog 1 ding: quote: Dank je wel voor de pm. Tijd geleden dat ik zo`n wel overdachte flame heb gezien. Ik weet dat ik nu een reactie kan verwachten van "ooh, het cat-suckup-lbertje kan niet tegen een beetje flame, de nerd." Het zij zo. Maar zeg niet dat je geen reactie verwachtte. 1-3-2009 18:19 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | het is gewoon complete ONZIN, vroeger was het gewoon meerderheid beslist, trouwens volgens mij is dta nog steeds zo op de wereld... en nog iets elanthiel mag een kiezer zijn ontevreden niet tonen, en ontevreden tonen is nooit flame-free in zo`n geval en laat ik het zo zeggen dat valt mee in van hoe ik het nog meer had kunnen zeggen. en ja ik had een reactie verwacht, alleen geen zielige variant van laten we dat op forum zetten, want voorzover ik weet is een privatemsg private.. nog ff voor duidelijkheid, voor LB verkiezing: ik vond je ZEER geschikt. nu: ONGESCHIKT 1-3-2009 18:56 | ||
Tisiptgemak Inactief | quote: Denvin is slim en heeft gelijk http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 2-3-2009 17:04 | ||
Slang91 Gewist lid | ik vind het wel goed zo kunne later conflicte vermeden worden door cat ook in de opties te steken rik proficiat je zal het wel goed doen zekers^. 2-3-2009 19:30 |