Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vaandel design]
Vaandel design
Yup, vannacht is de deadline voor de poll afgelopen, en mag ik jullie de uitkomst mededelen!
De eindstand is als volgt:

Riemis - 69
Ilovearagorn #4 - 63

Gefeliciteerd Ewout en veel succes met ontwerpen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-2-2009 08:14
Antwoorden:
Mrkuolematon

Gewist lid

quote:
Elanthiel zei: Badges zijn screenshots. Daar heb ik geen problemen mee. In de badges is ook nog een flinke hoeveelheid werk gestoken. Dat kan ik over de gekozen vaandels niet zeggen.

Denk jij dat Riemis niet de nodige tijd en moeite in die vaandels heeft gestoken?
Serieus man, of je bent echt Cat haar gat aant kussen of je bent echt het meest ondankbare kind dat ik ken...
Zelfde geld had niemand iets gemaakt... Doet ne mens es moeite en begin je nog zo ondankbaar te doen...
Krijg nu de schijt ...

Ps: Zit jij niet in het LB en moet je niet een `soort van` voorbeeld zijn ofzo en je dus te GEDRAGEN...

Pss: Ga in de kindertuin vechten om een rode of gele tractor...
24-2-2009 22:45
Mistragn3r

Gewist lid

quote:
Knuffelboom zei: Maak gewoon een optie dat je kan kiezen welke vaandeltjes je wilt gebruiken, big deal.

dat had je moeten zeggen voor de stemming, als er na 2x uitkomt dat Riemis wint, so be it?
24-2-2009 22:59
Vincent20001

Gewist lid

quote:
Mrkuolematon zei:

Denk jij dat Riemis niet de nodige tijd en moeite in die vaandels heeft gestoken?
Serieus man, of je bent echt Cat haar gat aant kussen of je bent echt het meest ondankbare kind dat ik ken...
Zelfde geld had niemand iets gemaakt... Doet ne mens es moeite en begin je nog zo ondankbaar te doen...
Krijg nu de schijt ...

Ps: Zit jij niet in het LB en moet je niet een `soort van` voorbeeld zijn ofzo en je dus te GEDRAGEN...

Ik had het minder aanvallend willen zeggen, maar ben het volkomen met je eens.

Voor de volgende keer. één inzending per persoon, IDEE?
24-2-2009 23:20
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

ik schaam me voor enkele lb personen waarop ik heb gestemd.
dat ze amper wat doen en oh zo veel zeuren...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
24-2-2009 23:54
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Glowball02 zei: Jules: ik ben helemaal niet pro-Cat, ik ben pro Cats vaantjes. Als ik meerdere stemmen hoor dat er een instelling moet komen die toelaat te kiezen welke vaantjes je ziet, denk ik wel dat het besproken wordt. Maar op dit moment moeten imo gewoon die van Ewout het worden, want als we het nu doorvoeren, is er toch alleen maar gezeur dat we niet tegen ons verlies kunnen (Yea, whatever? :/).
Gaan we nu zo beginnen? Waarvoor was die poll dan gestart?
quote:
Mrkuolematon zei:

Krijg nu de schijt ...

Ik kan het niet beter verwoorden!

Maar goed, ik denk dat iedereen wel z`n zegje heeft gedaan en dat we nu gewoon verder kunnen gaan, niet?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 00:20
Rutgerino

Inactief

Ik ben al verder hoor, ik denk alweer na over hoe je het beste die shizzle kan faken ^_^
Ideeen zijn te koop voor 15 euro, ook mag u ze voor een zacht prijsje op een van mijn accounts proberen. Oh wacht, mag allemaal niet, laat maar dan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 01:37
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Gregoryw zei: Gaan we nu zo beginnen? Waarvoor was die poll dan gestart?
Hé, Rik begon erover, niet ik.
Trouwens, als je commentaar wilt geven, lees de rest dan ook en stop niet halverwege m`n post. Ik vind dat die van Ewout het gewoon moeten worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
25-2-2009 10:35
Scizor20

Inactief

quote:
Elanthiel zei: Badges zijn screenshots. Daar heb ik geen problemen mee. In de badges is ook nog een flinke hoeveelheid werk gestoken. Dat kan ik over de gekozen vaandels niet zeggen.

Een gekozen LBer die dit zegt... Wat een nice voorbeeld voor ons. Sinds wanneer bepaal jij dat Riemis weinig tijd/ energie in z`n vaandels heeft gestoken.. Niemand weet of hij er veel tijd aan heeft gestoken of niet, alleen HIJZELF! En nog iets.. Voor een deel boeit het niet of hij er veel tijd in heeft gestoken. Het gaat erom wat RSR hiervan vindt. En zoals je ziet vinden de meeste van ons het mooi.

Maar dit meen ik ff serieus.. Had ik maar op iemand anders gestemd om een LBer te worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 11:54
f

Gewist lid

Wat is dít nou weer voor geze1k?

Ewout heeft gewonnen dus gebruiken we de vaandels van Ewout?

Ahwel, ik heb de hele discussie niet gevolgd. Ik heb gestemd op dat ik geen keuze kon maken ofzo. Ik vond ze beide heel mooi.

Trouwens, "het merendeel van Rsr vond die van Ilove mooier". Wtf? Stemming bewijst het tegendeel.
25-2-2009 13:55
Elanthiel

Leader (9)

quote:
Mrkuolematon zei:

Krijg nu de schijt ...

Goed, ik ben een kaasoetangmeerkoetschaaplulzak, dankje dat je dat nog maar even heel goed duidelijk maakt. Maar ik vind jou ook niet echt het toonbeeld van vriendelijkheid.

Ik geef mn mening, en daar wordt ik door de halve clan over aangevallen. Ik neem de tijd om mijn mening nog zo vriendelijk mogelijk te verwoorden, en daar wordt ik door de halve clan over aangevallen.

Als het een slechte eigenschap van een LBer is om zijn mening te verwoorden, dan moeten jullie dat maar zeggen, dan wordt ik net zo`n brave meeloper als het stereotype lber waar Ewout tegen aan het schoppen was, en waar - naar ik me herinner - ook de halve clan tegen was.

Make up your mind.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 18:27
Knuffelboom

Gewist lid

quote:
Mistarag zei:
dat had je moeten zeggen voor de stemming, als er na 2x uitkomt dat Riemis wint, so be it?

Voor de stemming was er nog geen discussie over schat.
25-2-2009 18:39
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Jules zei: Punt is dat veel mensen er gewoon onnodig om zeuren. Aan de andere kant, het is en blijft een nek aan nek race. Daarom lijkt het me ergens ook prima dat je die van Riemis als default krijgt en als je graag anderen wilt je dat ergens zo zou kunnen instellen Plaatje.

Dát vind ik eigenlijk ook nog wel een goede consensus. Of zijn jullie het daar dan weer fundamenteel mee oneens?

O, en het zou fijn zijn als jullie nu weer zouden willen discussieren over de VAANDESIGNS en niet elkaar zo vreselijk op de man zaten af te kraken. Vooral jij zou beter moeten weten, Greg.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 18:47
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Dan moet je niet zo`n reacties gaan uitlokken door 2x een poll te starten enzo. Wat de reactie van Elanthiel betreft, net hetzelfde. Maar mij hoor je niet meer hoor. De vaandels van Ewout zijn gekozen, dus die worden gebruikt.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 19:12
Mrkuolematon

Gewist lid

quote:
Elanthiel zei:

Goed, ik ben een boedhauurleraarzak, dankje dat je dat nog maar even heel goed duidelijk maakt. Maar ik vind jou ook niet echt het toonbeeld van vriendelijkheid.

Ik geef mn mening, en daar wordt ik door de halve clan over aangevallen. Ik neem de tijd om mijn mening nog zo vriendelijk mogelijk te verwoorden, en daar wordt ik door de halve clan over aangevallen.

Als het een slechte eigenschap van een LBer is om zijn mening te verwoorden, dan moeten jullie dat maar zeggen, dan wordt ik net zo`n brave meeloper als het stereotype lber waar Ewout tegen aan het schoppen was, en waar - naar ik me herinner - ook de halve clan tegen was.

Make up your mind.

Geen enkel probleem. Ow, moet ik dan een voorbeeldfuctie uitstralen ofzo? Dacht het niet.

Je bent zo respectloos als maar kan zijn met die `mening` conclusies trekken uit iets waar je niets vanaf weet (zeggen dat er weinig tijd is ingestoken, hoe the oetangblaatfucker kan jij dat weten?).

Jouw slecht eigenschap is dat je wel heel ondankbaar overkomt, mijn interesseert dat hele LB getheemuurbeffer niet over meeloper of niet, met mensen als jou klopt dat hele LB gebeuren en het voorbeeldfunctie zijn toch al niet.

Mooie vaandels Plaatje
25-2-2009 20:25
Ilovearagorn

Leader (9)

Chris, als ik zeg genoeg dan is het genoeg. Punt erachter nu.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2009 20:41
Antwoord 76-90 van 96 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 6

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.