Ewout Inactief | *zucht* Ik kom thuis na 5 dagen, en ik tref meteen dit aan: gezeur van beide kanten met allerhande redenen waarvan slechts enkelen een goede basis hebben om op te steunen... Ik deed aan deze wedstrijd mee omdat ik iets als "vaandels" nog nooit heb geprobeerd, en dan begint men te zagen dat ik er niet genoeg werk in gestoken heb? Ik ga die dingen gewoon maken, gelieve niet meer te zeuren a.u.b., zowel pro-Cat als pro-Ewout 25-2-2009 20:49 | ||
Folkie5 Gewist lid | Ewout heeft gewoon gewoon, of ze nou lelijk zijn of dat hij er te weinig tijd aan heeft besteed of dat ze whatever zijn. 25-2-2009 21:12 | ||
Emavg Inactief | Hey mensen, Wisten jullie dan niet dat je van stress rimpels krijgt? [edit] Sorry catz, wist niet dat je deze post minder tof vond 25-2-2009 21:58 | ||
Catznc00kies Inactief | Emavg, heb je het over het gezeur hier? Maak dan ipv zoiets kinderachtigs een nuttige post. 25-2-2009 22:03 | ||
R0ck3t B0i Gewist lid | laten we het gewoon leuk houden. de vaandels worden door riemis gemaakt. daar is overgestemd en hij won. en als je ze niet mooi vind haal je ze niet. *persoonlijk vind ik dat sommige mensen een beetje teveel om pixels geven* 25-2-2009 22:07 | ||
MacGyver Retired Leader (R) | En wel hiermee: Stelletje dramaqueens. Aan beide kanten van de lijn. Ik zou een mening over het gedrag van sommige mensen kunnen geven, maar dan moet ik mezelf gaan bannen, denk ik. 25-2-2009 22:27 |