Jules Inactief | Like I said Luc.. had je maar geen poll moeten maken, dan hoef je daarna ook niet te zeuren . Ohja ik vind trouwens dat jullie allemaal redelijk pro-Cat zijn qua gedrag.. op zich wel logisch he. Zij is leader enzo dus tja. 24-2-2009 18:27 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Jules: ik ben helemaal niet pro-Cat, ik ben pro Cats vaantjes. Als ik meerdere stemmen hoor dat er een instelling moet komen die toelaat te kiezen welke vaantjes je ziet, denk ik wel dat het besproken wordt. Maar op dit moment moeten imo gewoon die van Ewout het worden, want als we het nu doorvoeren, is er toch alleen maar gezeur dat we niet tegen ons verlies kunnen (Yea, whatever? :/). I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 24-2-2009 18:43 | ||
Slang91 Gewist lid | cat haar vaandels waren gewoon leuker ook meer cartoon enzo die van riems zijn wel goed maar zaai en kill niet egt iets waar je egt zegt die pixel wil ik hebben mja stemming heeft beslist en het minder actieve deel vond riems het beste blijkbaar. 24-2-2009 18:47 | ||
Sir Mvl Inactief | Inderdaad Jules Het is gewoon logisch dat velen vinden/denken dat dat `achter cat staan` zo is omdat Cat leader is, en hoogstwaarschijnlijk speelt dat inderdaad ook een rol, wat logisch is inderdaad,( en moest Ewout/Riemis nog LB zijn en moest hij tegenover een gewoon lid staan met zijn ontwerp zou je hetzelfde soort replies krijgen over de aanhangers van Riemis mogelijk?). Dat is gewoon hoe een mens denkt, verbanden tussen zaken zien, zijn eigen mening willen verdedigen, en uiteraard zitten in die verbanden ongetwijfeld ook waarheden. Smaken verschillen, meningen verschillen, en om die te verdedigen ga je op die verbanden goed focussen, terwijl het puur om die smaken gaat. (onzin? pure nonsens? jawel?) Maar soit, ik vind dat hier teveel gereplied wordt, en jawel, ik geef het goede voorbeeld p.s. Riemis is gewonnen omdat die tenminste dichter bij het volk staat als (ex-)LB`er!! Logisch dat die gewonnen is!! Naja, even grote onzin als bepaalde andere verbanden 24-2-2009 18:51 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Toch nog één vraagje: WAAR DE neusschoolvreter halen jullie het actieve/niet actieve gedeelte vandaan? Er heeft zo`n 60% gestemd, dus dat is in het algemeen gewoon het actieve gedeelte van RSR, voor béÃde vaandels.... I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 24-2-2009 18:53 | ||
Sir Mvl Inactief | Actief runescape spelende en niet-actief runescape spelende, als je doelt op hetgeen ik ergens meen gelezen te hebben in dit topic over actieve en niet-actieve leden en Hot Leoneke. 24-2-2009 18:57 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ohja, right. Maar dan snap ik nog steeds niet hoe ze de link leggen met de vaandels... I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 24-2-2009 19:02 | ||
Sir Mvl Inactief | Wel, Pk-Jos heeft exploratief, superieur veldwerk gedaan door een studie te doen op de RSR Clanchat en daar na te gaan wat het stemgedrag was van de zittenden in die clanchat op een moment x. Zijn bevinding is dat iedereen in die clanchat op Cat had gestemd, daaruit leidt die af dat alle actieve rs-spelers op Cat hebben gestemd en hij stelde bij zichzelf de vraag of het dan allemaal niet-actieve rs-spelers waren die op Cat`s inzending hebben gestemd. Maar doordat zijn studie boordevol fouten zit en aangezien die daar dan nog eens een besluit uit trok komen we uit bij: bullshit. Duidelijkere taal voor je? Of zijn er nog posts waar over die actieve/niet-actieve rs-spelers wordt gepraat? En heb ik dus het verkeerde uitgelegd :$ EDIT: aha, zie dat er een paar mensen uit pk-jos` post (en reply daarop van ik weet niet wie), daar nog eens foute conclusies uit trokken, zij lieten uitschijnen dat het over actief op RSR ging, terwijl het over rs ging en daar begonnen een paar mensen dan nog eens over te discussieren wat dus ook op niets sloeg. EDIT2: Het is een beetje aan het afdwalen, mijn excuses om je felicitatie-topic te bekladden met mijn posts Riemis ;-) 24-2-2009 19:07 | ||
Lancedh Inactief | het lijkt me simpel a) Het intereseeet je gewoon geen zak (zij die 2x op I don`t care stemde) b) Je blijft gewoon heel de tijd klagen dat cat niet gewonnen heeft en je verkl**t heel de clansfeer c) Je accepteert dat riemis gewonnen heeft en je houd je mening voor jezelf d) Je haalt heel het minigame vaandel gedoe weg zodat er niemand heeft gewonnen (wat op zich voor nog meer geklaag zorgt dan `b`) 24-2-2009 19:14 | ||
Arjan Gewist lid | ik kies voor c! ik zal het accepteren, wat niet zo moeilijk is want die van Riemis zijn wonderschoon Ze hebben er allebei werk in gestoken dus niet whinen 24-2-2009 19:20 | ||
Delft0 Gewist lid | quote: Dat vind ik onzin, want als Riemis die buttons had gemaakt en Cat die vaantjes, dan zou ik nog steeds op die buttons hebben gestemd. En ik denk dat er heel veel mensen zijn die hetzelfde zouden doen. Mensen die kijken naar de persoon achter het vaantje/buttontje zijn dan die mensen waar jij het over hebt en ik denk niet dat dat er veel zijn. Dus het woord "mens" in de zin "dat is gewoon hoe een mens denkt" lijkt me dan wel groot. Voor mij speelt het helemaal geen rol dat Cat leader is. 24-2-2009 20:27 | ||
Jules Inactief | Punt is dat veel mensen er gewoon onnodig om zeuren. Aan de andere kant, het is en blijft een nek aan nek race. Daarom lijkt het me ergens ook prima dat je die van Riemis als default krijgt en als je graag anderen wilt je dat ergens zo zou kunnen instellen . 24-2-2009 20:40 | ||
Habbostery Inactief | quote: Dat dacht ik eigenlijk ook, tbh Maar zelfs dan nog snap ik niet waarom iedereen die op riemis stemde niet-actief is, en iedereen op cat actief... En om nou hele moeilijke dingen te gaan verzinnen, alleen omdat sommige mensen hun zin niet krijgen en een (naar hun mening) vaantje willen hebben die leuk is, is gewoon sad. Alles moeilijk te omzeilen, om alleen dat ding van riemis niet te zien quote: Met een gelukje is dit gauw genoeg afgesloten en vergeten geraakt voordat Riemis terug is Enne, laat dus 1 ding duidelijk zijn: ja, ik heb ook op #4 cat gestemd. En ik voel nog steeds niet waarom ik 100% tegen die vaandel riemis moet zijn waarom jullie wel? I can accept it, why can`t you? 24-2-2009 20:48 | ||
Kamelescheet Inactief | who cares, het maakt toch niet uit hoe die badges eruit zien... 24-2-2009 21:28 | ||
Sir Mvl Inactief | quote: Ik heb me dan onduidelijk uitgedrukt in die post, mijn excuses :) Wat ik in die post zeg is dat mensen verbanden zien waar ze het willen, terwijl het puur om de smaak van de mensen gaat waar ze voor kiezen. Dat is dus wat jij zegt, de mensen die voor de buttons stemmen, stemmen voor de buttons en niet voor cat, en vice versa voor de badges van Riemis. Maar naast het volgen van ieder zijn eigen smaak gaan ze ook allerlei verbanden overal zien zoals het feit dat Cat leader is en de helft van het aantal stemmen achter zich kreeg (en dat die mensen hun misnoegen over de uitkomst uitdrukken omdat zij liever de buttons wilden). En die verbanden leggen ze om hun eigen smaak te "verdedigen" e.d. . Net zoals je verbanden kan zien tussen Riemis en zijn LB-functie die hij had waardoor die dichter bij de leden staat dan Cat en die LB-functie gewoon op zich `bezat`. :p Zeker als het dan zo nipt is heb je altijd een groot deel mensen die een klein beetje ontevreden met de uitkomst zijn, duh 50% :p , hun favoriet is er nipt niet als winnaar uitgekomen, maar daar valt mee te leven als het over iets gaat als vaantjes, hoewel het uitermate belangrijke rewards zijn! En daar moet gewoon iedereen even zijn gedacht over posten, zowel die 50% die hun favoriet zagen winnen als die andere 50%. Maar uiteindelijk `who cares`, inderdaad kamelescheet, ik veronderstel/hoop dat 99.9% van de posts hier puur staat om "contreir(/tegendraads) te doen", want ze zijn allebei prachtig. :) Zo dat was nog onduidelijker uitgelegd. Maar soit, ik ga hierover ophouden, over mijn verbandentheorie en andere zever die op niets slaagt, alhoewel die nuttiger om te bespreken is dan onnodig zeuren, zoals Jules het mooi zegt. p.s. Even herhalen wat ik zei in die duidelijke post hierboven: "ik veronderstel/hoop dat 99.9% van de posts hier puur staat om "contreir(/tegendraads) te doen", want ze zijn allebei prachtig. :) " p.p.s. Veel posts staan hier vol met onnodig gezeur zoals Jules zegt, de mijne staan vol met onnodig geautochtoonpotanalfabeet :* 24-2-2009 22:35 |