Paulus55 Rune Member (6.9) | Wel grappig dat 4/5 van alle posts hier pro-Cat zijn. Lekker kinderachtig weer en jij al helemaal Elan. 24-2-2009 12:46 | ||
Leon Gewist lid | quote: Gast, je bent net nieuw? hoe weet jij wie actief is en wie niet? Omdat al die replies hier komen van die jankende mensen die het niet leuk vinden dat Cat verloren heeft. Het zou ze sieren als ze Riemis feliciteren i.p.v. zulke replies te geven. Gefeliciteerd Riemis! (Ik heb op jou gestemd, en ik ben actief) Jammer Elanthiel, ik had je (en heb je nog steeds) hoog zitten. Maar je reacties verbazen me. Het kan zijn dat je die liever van Cat heb gehad. Maar geef dan niet van die onnozele redenen. Volgens mij kosten die badges ook niet al te veel werk. Een afbeelding van Runescape renderen (lees: rip) en dan vervolgens een glow erom heen. Een paar lettertjes erop, en klaar is kees. Zou ook niet al te veel werk zijn geweest. Tuurlijk Cat heeft er meer werk aan besteed dan Riemis, dat geloof ik best. Ik vind het ook zonde dat al dat werk voor niets is geweest. Maar zeg niet dat het maken van de badges meer werk heeft gekost dan het maken van Riemis vaandels. 24-2-2009 12:56 | ||
Catznc00kies Inactief | Greasemonkey script gemaakt om de Riemis vaantjes te replacen door de Cat #4 buttons hier te downloaden: [http://www.freewebs.com/davidsingh/buttons.user.js] Greasemonkey is een add-on voor Firefox. meer info moet je maar googlen. Hier kan je het testen, maar als die vaantjes van Riemis ergens anders op de site staan dan worden ze daar ook vervangen. [http://www.rsrclan.com/bekijk.php?forum=ctkrpg&ID=94821] 24-2-2009 13:25 | ||
Pk-jos Inactief | Bijna iedereen (iedereen atm) die ik heb gesproken in rsr clanchat had liever Cat`s buttons gezien, dan vraag ik me af wie op Riemis stemde, zijn dat de retireds van rs ofzo(groot deel dan toch [ja Leon etc, ik weet dat jullie ook spelen en niet in rsr clanchat komen]). En dan nog een praktische vraag, waar komen die vaandels/buttons? Onder badges/naast badges? (@Cat plz maak die buttons toch ) 24-2-2009 13:29 | ||
Habbostery Inactief | @catz (let op, catz, niet cat); niet so sad doen met moeite om die vaantjes te vervangen. Verlaag jezelf nou niet en blijf cool. @slayerpk; het actieve deel heeft juist gestemd. Het non-actieve deel juist niet, waarom denk je dat lang niet alle stemmen binnen zijn? Gecorrigeerd is het: de actieve mensen die op Cat hebben gestemd posten hier, de mensen die op riemis stemden niet. Why? Omdat de mensen die op cat stemden nu weer niet blij zijn en daarom weer in protest moeten. De mensen die op riemis stemden zijn nu blij en kijken dus niet eens op dit topic (op sommigen na). @pk-jos: welk deel van `ACCEPT IT GODDAMMIT` snap jij nog steeds niet? Accepteer gewoon dat riemis won. Het lag nog steeds half om half, dus inderdaad zal de helft van rsr dus tegen zijn, omdat ze liever die van cat hadden. Maar het grotere deel stemde toch echt op riemis. Dus doe niet zo sad en accept it... Geldt trouwens voor iedereen. Eerst zie ik op het topic dat iedereen tegen de herstemming was (inclusief ik) omdat riemis gewoon eerlijk had gewonnen. Nu wint riemis alsnog, en beginnen jullie weer net zo hard the whinen dat je die van cat wilt. Just freaking accept it, het zijn maar een stel pixels. Of moeten het weer pixels zijn wat je als trekvoer kunt gebruiken Niet alleen dat, maar ik zie dit ook als een belediging tegenover riemis. Moeten we eens bij jullie doen, als jullie iets hebben gemaakt en helemaal blij zijn als jullie ontwerp wordt uitgekozen voor iets. En dan gaan wij met z`n allen zeuren dat we het er nog niet mee eens zijn... Als dit gezeur door blijft gaan ben ik tegen de minigame vaantjes at all, omdat het alleen maar gezeur, geoetangbananelul en noem maar op leverert. Tot zo ver is het alleen nog maar `wat boeit het nou HOE je ze haalt en stuff, ze moeten er uit zien zoals IK wil`. 24-2-2009 15:15 | ||
Jules Inactief | Ik vind het jammer dat mensen zo partijdig zijn. Ik kan begrijpen dat je liever een ander plaatje had willen hebben maar dan hoef je er nog niet zo`n groot drama van te maken. Ik had vooral meer van het LB verwacht. Je op zijn minst neutraal opstellen had kunnen voorkomen dat ik nu van de meesten hier een ander beeld heb. Jammer. 24-2-2009 15:58 | ||
Catznc00kies Inactief | Hoezo verlaag ik mezelf? Er zijn ongeveer 37 mensen die liever die van Cat hadden gezien, en die van Riemis spuuglelijk vonden (no offence) dan is dit toch gewoon een handige oplossing? Ik verplicht niemand om het te gebruiken hoor. BTW: Habbostery, Jij maakt hier zelf een van de grootste whine posts? @Jules, partijdig? Sommige mensen vinden het nu gewoon jammer dat die van Cat niet won, dat heeft niets met Cat of Riemis als persoon te maken (hoop ik) maar wel met de vaandel, dusja, als ik die vaandel van Riemis nu niet mooi vind dat is het zeer normaal dat ik dat hier even kom zeggen. 24-2-2009 15:59 | ||
Jules Inactief | Je kan het best komen zeggen maar je hoeft niet te doen alsof de hele wereld vergaat. Het zijn maar een stel vaandels, het is niet zo dat alles nu kapot is ofzo . En met partijdig bedoel ik met name het LB..eigenlijk alleen maar. 24-2-2009 16:29 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Maak gewoon een optie dat je kan kiezen welke vaandeltjes je wilt gebruiken, big deal. 24-2-2009 16:31 | ||
Catznc00kies Inactief | Dan komt die optie vanuit het MOL team, en gaan er weer heel veel boze blikken naar Cat gegooid worden omdat ze dan niet tegen haar verlies zou kunnen en alsnog haar buttons wil doorpusen als een optie, ondanks het feit dat ze verloren heeft. Da`s zowat mijn voorspelling als die optie er mocht komen @Jules, waarom zouden de MOLBS zo neutraal moeten zijn eigenlijk? het zijn ook mensen die iedere dag hier komen kijken, dus ik vind dat ze best een mening mogen uiten over hetgeen waarnaar ze willen kijken. 24-2-2009 16:35 | ||
Vincent20001 Gewist lid | Dan zou de stemming voor niks zijn en je verspilt onnodig kb`tjes. 24-2-2009 16:36 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | quote: Eens. 24-2-2009 16:39 | ||
Jules Inactief | quote: Als ze hun eigen mening zo belangrijk vinden hadden ze geen poll moeten maken maar zelf die dingen moeten kiezen.. Je laat alleen maar zien dat je heel kinderachtig bent als je er zo`n groots drama van maakt zoals jij dat nu doet. 24-2-2009 16:46 | ||
Rutgerino Inactief | Wacht, heb ik even een goed idee! We beginnen opnieuw, en dan laten we niemand stemmen en kiezen we gewoon die van Ewout! 24-2-2009 16:48 | ||
Nollie28 Operator (8) | quote: Oh sorry ik wist niet dat ik partijdig was. Volgens mij heb ik nergens gezegd dat de ontwerpen van Riemis minderwaardig zijn noch dat ik zeg dat die van Cat het zijn. Noch dat ik Sharon dit heb horen zeggen. Je conclusie dat het lb partijdig is is dus gebaseerd op de reacties van Martijn. Sure ik heb ook gevote maar naar mijn mening zijn beide ontwerpen goed. Ze hebben er beide goed hun best op gedaan. Toch had ik liever dat deze beslissing gewoon binnen het molb genomen werd zoals ik al van tevoren had gezegd, om al dit gebroodoerangslet op degene die je niet wilt te voorkomen. Maarja whats done is done. Maar kan niet zeggen dat dit geheel onverwachts komt. and last but not least: Ewout gratz. 24-2-2009 17:23 |