Ewout Inactief | quote: Na tien keer dit gelezen te hebben heb ik denk ik door wat er staat Het Lb stemt over de Mp medals, en geloof me, er waren veel mensen die in aanmerking kwamen maar niemand waarvan het écht goed genoeg was. 19-2-2009 17:18 | ||
Mzzlaersword Inactief | quote: Lol ja zag later dat et al gezegd was maar als ik het weghaalde was de post zo leeg - Simon (1988-heden) 19-2-2009 17:28 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Heel erg gratz Jarre met je 2 medals! Ook heel erg gratz met je ster Greg! Hopelijk volgende maand weer wat meer verschillende personen met medals. Had niet verwacht dat er zo weinig mensen een medal zouden krijgen. 19-2-2009 17:32 | ||
Slang91 Gewist lid | quote: Jaja zal wel maar dan moet je ook effe die van nollie met die van wouter vergelijken mijn voorkeur gaat duidelijk naar die van wouter 19-2-2009 17:36 | ||
Nollie28 Operator (8) | Dat mag jij best vinden, maar zou ik je iets grappigs vertellen. Wouter zat in het lb toen ik deze medal kreeg, dus heb ik hem mede dankzij hem . En ja het zijn veel guides die op mijn mp staan, maar deze zijn ook door mij persoonlijk gemaakt en in html gezet, er zit dus aardig wat werk in mijn mp. 19-2-2009 17:42 | ||
Otherwise777 Inactief | @tony, dat was de tijd dat ik in het lb zat toen was er besloten om ook op niemand te stemmen, en ja dat was jaron en nee simon ik hoopte niet op een medal, ik weet dat ik em niet meer krijg sinsdat er besloten is om mensen die sites als freewebs gebruiken geen medals meer te geven voor memberpages. (kweet neit meer wiens idee dat was ma goed) en stanley, nee mijn mp staat niet op deze site, maar das geen reden om niet te winnen, meerdere mensen hebben de mp medal gehad voordat iemand vond dat ze niet meer op andere sites moeste staan maar op rsr zelf, de rest liep daar gewoon achterna >.> en luc, ik kan me niet herineren dat je die medal mede dankzei mij hebt. of ik zat niet meer in het lb, en ik denk niet dat ik op je gestemd heb 19-2-2009 17:44 | ||
Slang91 Gewist lid | ik vind dat mensen die meer moeite steken in hun mp en dat op een andere site zette evenveel kans moeten hebben op Mp medal dit is dikke zever binnekort ga je iemand de Mp medal geeven die het wel in rsr maakt maar wel een klunsige MP heeft . Iemand die er tijd in heeft gestoken en het op een andere site heeft gezet ga je straffen doort te zeggen dikke pech maak hem maar leuk op rsr. 19-2-2009 17:54 | ||
Deemril Inactief | Greg is inderdaad de enige echt Uber Spammer! Dat heeft inderdaad een meddaille verdient! Veel geluk er mee! En jarre, jouw sign is inderdaad wel origineel . Gratz! 19-2-2009 17:55 | ||
Nouno2 Inactief | quote: Hiermee vind ik je wel wat gelijk hebben, mijn memberpage staat ook niet volledig op rsr vanweze het plaatsgebrek. Maar ik had er evenveel werk aan als ik zou hebben mocht het op rsr staan, aangezien alles volledig in HTML staat. btw, worden er echt geen medailles meer gegeven voor mp die voor een deel op andere site staat? 6de plaats survival toernooi 2008/2009 19-2-2009 18:50 | ||
Necaris1 Gewist lid | Proficiat aan Gregoryw en Jarry9, die hier eventjes 2/3 van de medals binnenrijft! 19-2-2009 19:02 | ||
Sir Mvl Inactief | Proficiat beiden! ;) 19-2-2009 19:11 | ||
Catznc00kies Inactief | quote: Lijkt me niet erg handig, ik ben persoonlijk tegen de maatregel om geen mp te geven aan niet rsr mp`s, maar als je uitzonderingen moet gaan maken is het gewoon nog oneerlijker, hoe bepaal je dan hoe groot het deel moet zijn dat wél op rsr zelf staat en niet op een externe host? 19-2-2009 19:15 | ||
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | waarom krijgt mijn wolfje geen plaatje sig kan niet meer er staat daar een lelijk mormel op (maar ik hou hem omdat hij mooi is op een lelijke manier ) 19-2-2009 19:18 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | Proficiat jarre met je 2 badges en vooral ook greg gratz man 19-2-2009 20:05 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Wouter: voordat Jaron voorstelde om een optie `niemand` te maken, kon je je ook onthouden van de stemming. En als er teveel onthoudingen waren, werd er ook geen medal gegeven. `t Is maar de naam die je aan het kind geeft he Ontopic: Gratz iedereen, ze zijn allemaal dubbel en dik verdiend I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 19-2-2009 20:14 |