Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals Februari]
Medals Februari
En weer een hartelijk welkom bij alweer de eerste medaillelading van het jaar. Dit maal zijn er weinig medailles om uit te delen, maar dat betekent dus ook dat de medals dik en dwars verdiend zijn!

Ik begin maar met het triestere nieuws. De medals die niet zijn uitgedeeld. Dit betreft dit maal de Memberpage Medal en de Evenementen Medaille. Kort zijn er overwegingen geweest, maar er is bevonden dat niemand kon tippen aan het niveau waarvoor de vorige medailles uit werden gedeeld. Het zou dan ook oneerlijk zijn om voor `afgezwakt` niveau alsnog een medaille uit te delen.

Dan is er nog de SkillPage Ster. Deze zal misschien later nog uitgedeeld worden. Momenteel heb ik serieus geen tijd voor de skillpages. Overigens kampen we met een probleem voor alle skillpages behalve de questpage die het überhaupt onmogelijk maakt iets hieraan up te daten. Om deze reden is de Treasure Trails page dan ook down op dit moment. Voor deze Skillpage star is dan ook geen plaats deze uitreiking. Daarom heb ik besloten dat deze niet bij de standaard medals wordt inbegrepen, maar net zoals medals like Seen the Server buiten de medaluitreikingen om wordt uitgedeeld.

Nu de niet uitgedeelde medals achter de rug zijn, heb ik helaas maar weinig medals om uit te delen. Het betreft 2 Bladen van Herkenning, waarvan één speciale, en een Originality Medal. Ironisch genoeg zijn deze aan dezelfde persoon toebedeeld.

De twee Bladen van Herkenning zijn voor de volgende personen ter beschikking gesteld: Jarre9 en Gregoryw!

Hoor ik dat goed? Gregoryw? Die had toch al een blad? Juist ja. Omdat nou ja, eigenlijk iedereen hem kent, hij nog altijd actief is, en hij onlangs zelfs zonder doelloos gespam de 1000 postcount wist te bereiken, vonden we het wel geschikt hem als allereerste persoon een ster te gunnen. Deze ster zal vrij zeldzaam blijven. On occassion dus. En hij is vooral níet speciaal om de 1000 posts uitgedeeld, al was het wel een leuke bijkomstigheid. Ga dus vooral niet spammen om ook zo`n coole ster, of uberhaupt een blad, maar post wel, dan lijkt RSR ook wat actiever:$

De laatste medal alweer, helaas nog maar de derde, gaat uit naar wederom Jarre9. Hij wint de Originality medal vanwege zijn altijd leuke en originele signatures. Ik wil hem hierbij feliciteren met zijn twee medals in één uitreiking, iets wat alleen Nollie28 overtreft, die ooit drie medals in één uitreiking in de wacht sleepte. Jarre9 won zijn medal overigens specifiek met de volgende signature:
Plaatje

Daarmee beëindig ik deze vrij schaarse medaluitreiking. Gefeliciteerd aan onze twee winnaars. Ik wens jullie allemaal succes met het behalen van de medals voor de volgende keer, en niet getreurd, over 3 maanden is er weer een kans!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-2-2009 22:42
Antwoorden:
Ewout

Inactief

quote:
Slang91 zei: Ik wil nu niet zueren hoor maar Nollie jou memberpage staat gwn vol met guides os ùischien wel leuk maar veel te lang om te lezen voor de rest vind ik dan ook dat wouter meer een mp medal verdient dan jij zijn mp is tenminste leuk anders als de rest en zijn mp wordt vaker bezocht dan de jouwe dus ik vind eigenlijk dat er wel een mp medal moest komen mja mijn mening overgens jarre en greg proficiat met je nieuwe medals enjoy it!

Na tien keer dit gelezen te hebben heb ik denk ik door wat er staat Plaatje
Het Lb stemt over de Mp medals, en geloof me, er waren veel mensen die in aanmerking kwamen maar niemand waarvan het écht goed genoeg was.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 17:18
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Habbostery zei:

I know, i know. En jij bent hier al te laat mee Plaatje heb ik het allang al met greg over gehad. Uiteindelijk krijgt hij toch een klap: van mij. Ik haat het als mensen gelijk hebben Plaatje

Lol ja zag later dat et al gezegd was Plaatje maar als ik het weghaalde was de post zo leeg Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
19-2-2009 17:28
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Heel erg gratz Jarre met je 2 medals!
Ook heel erg gratz met je ster Greg! Hopelijk volgende maand weer wat meer verschillende personen met medals. Plaatje

Had niet verwacht dat er zo weinig mensen een medal zouden krijgen. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 17:32
Slang91

Gewist lid

quote:
Riemis zei:
Na tien keer dit gelezen te hebben heb ik denk ik door wat er staat Plaatje
Het Lb stemt over de Mp medals, en geloof me, er waren veel mensen die in aanmerking kwamen maar niemand waarvan het écht goed genoeg was.

Jaja zal wel maar dan moet je ook effe die van nollie met die van wouter vergelijken mijn voorkeur gaat duidelijk naar die van wouter
19-2-2009 17:36
Nollie28

Operator (8)

Dat mag jij best vinden, maar zou ik je iets grappigs vertellen. Wouter zat in het lb toen ik deze medal kreeg, dus heb ik hem mede dankzij hem Plaatje.

En ja het zijn veel guides die op mijn mp staan, maar deze zijn ook door mij persoonlijk gemaakt en in html gezet, er zit dus aardig wat werk in mijn mp.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 17:42
Otherwise777

Inactief

@tony, dat was de tijd dat ik in het lb zat toen was er besloten om ook op niemand te stemmen, en ja dat was jaron

en nee simon ik hoopte niet op een medal, ik weet dat ik em niet meer krijg sinsdat er besloten is om mensen die sites als freewebs gebruiken geen medals meer te geven voor memberpages. (kweet neit meer wiens idee dat was ma goed)

en stanley, nee mijn mp staat niet op deze site, maar das geen reden om niet te winnen, meerdere mensen hebben de mp medal gehad voordat iemand vond dat ze niet meer op andere sites moeste staan maar op rsr zelf, de rest liep daar gewoon achterna >.>

en luc, ik kan me niet herineren dat je die medal mede dankzei mij hebt.
of ik zat niet meer in het lb, en ik denk niet dat ik op je gestemd heb
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-2-2009 17:44
Slang91

Gewist lid

ik vind dat mensen die meer moeite steken in hun mp en dat op een andere site zette evenveel kans moeten hebben op Mp medal dit is dikke zever binnekort ga je iemand de Mp medal geeven die het wel in rsr maakt maar wel een klunsige MP heeft . Iemand die er tijd in heeft gestoken en het op een andere site heeft gezet ga je straffen doort te zeggen dikke pech maak hem maar leuk op rsr.
19-2-2009 17:54
Deemril

Inactief

Greg is inderdaad de enige echt Uber Spammer! Dat heeft inderdaad een meddaille verdient! Veel geluk er mee!

En jarre, jouw sign is inderdaad wel origineel Plaatje. Gratz!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
19-2-2009 17:55
Nouno2

Inactief

quote:
Slang91 zei: ik vind dat mensen die meer moeite steken in hun mp en dat op een andere site zette evenveel kans moeten hebben op Mp medal dit is dikke zever binnekort ga je iemand de Mp medal geeven die het wel in rsr maakt maar wel een klunsige MP heeft . Iemand die er tijd in heeft gestoken en het op een andere site heeft gezet ga je straffen doort te zeggen dikke pech maak hem maar leuk op rsr.

Hiermee vind ik je wel wat gelijk hebben, mijn memberpage staat ook niet volledig op rsr vanweze het plaatsgebrek.
Maar ik had er evenveel werk aan als ik zou hebben mocht het op rsr staan, aangezien alles volledig in HTML staat.

btw, worden er echt geen medailles meer gegeven voor mp die voor een deel op andere site staat?

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
19-2-2009 18:50
Necaris1

Gewist lid

Proficiat aan Gregoryw en Jarry9, die hier eventjes 2/3 van de medals binnenrijft!
19-2-2009 19:02
Sir Mvl

Inactief

Proficiat beiden! ;)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 19:11
Catznc00kies

Inactief

quote:
Nouno2 zei:
btw, worden er echt geen medailles meer gegeven voor mp die voor een deel op andere site staat?

Lijkt me niet erg handig, ik ben persoonlijk tegen de maatregel om geen mp te geven aan niet rsr mp`s, maar als je uitzonderingen moet gaan maken is het gewoon nog oneerlijker, hoe bepaal je dan hoe groot het deel moet zijn dat wél op rsr zelf staat en niet op een externe host?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 19:15
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

waarom krijgt mijn wolfje geen plaatje Plaatje

sig kan niet meer er staat daar een lelijk mormel op
(maar ik hou hem omdat hij mooi is op een lelijke manier Plaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-2-2009 19:18
Dark Nike7

Gewist lid

Proficiat jarre met je 2 badges Plaatje

en vooral ook gregPlaatje gratz man
19-2-2009 20:05
Glowball02

Rune Member (6.9)

Wouter: voordat Jaron voorstelde om een optie `niemand` te maken, kon je je ook onthouden van de stemming. En als er teveel onthoudingen waren, werd er ook geen medal gegeven. `t Is maar de naam die je aan het kind geeft he Plaatje

Ontopic: Gratz iedereen, ze zijn allemaal dubbel en dik verdiend Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
19-2-2009 20:14
Antwoord 31-45 van 58 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.