Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals Februari]
Medals Februari
En weer een hartelijk welkom bij alweer de eerste medaillelading van het jaar. Dit maal zijn er weinig medailles om uit te delen, maar dat betekent dus ook dat de medals dik en dwars verdiend zijn!

Ik begin maar met het triestere nieuws. De medals die niet zijn uitgedeeld. Dit betreft dit maal de Memberpage Medal en de Evenementen Medaille. Kort zijn er overwegingen geweest, maar er is bevonden dat niemand kon tippen aan het niveau waarvoor de vorige medailles uit werden gedeeld. Het zou dan ook oneerlijk zijn om voor `afgezwakt` niveau alsnog een medaille uit te delen.

Dan is er nog de SkillPage Ster. Deze zal misschien later nog uitgedeeld worden. Momenteel heb ik serieus geen tijd voor de skillpages. Overigens kampen we met een probleem voor alle skillpages behalve de questpage die het überhaupt onmogelijk maakt iets hieraan up te daten. Om deze reden is de Treasure Trails page dan ook down op dit moment. Voor deze Skillpage star is dan ook geen plaats deze uitreiking. Daarom heb ik besloten dat deze niet bij de standaard medals wordt inbegrepen, maar net zoals medals like Seen the Server buiten de medaluitreikingen om wordt uitgedeeld.

Nu de niet uitgedeelde medals achter de rug zijn, heb ik helaas maar weinig medals om uit te delen. Het betreft 2 Bladen van Herkenning, waarvan één speciale, en een Originality Medal. Ironisch genoeg zijn deze aan dezelfde persoon toebedeeld.

De twee Bladen van Herkenning zijn voor de volgende personen ter beschikking gesteld: Jarre9 en Gregoryw!

Hoor ik dat goed? Gregoryw? Die had toch al een blad? Juist ja. Omdat nou ja, eigenlijk iedereen hem kent, hij nog altijd actief is, en hij onlangs zelfs zonder doelloos gespam de 1000 postcount wist te bereiken, vonden we het wel geschikt hem als allereerste persoon een ster te gunnen. Deze ster zal vrij zeldzaam blijven. On occassion dus. En hij is vooral níet speciaal om de 1000 posts uitgedeeld, al was het wel een leuke bijkomstigheid. Ga dus vooral niet spammen om ook zo`n coole ster, of uberhaupt een blad, maar post wel, dan lijkt RSR ook wat actiever:$

De laatste medal alweer, helaas nog maar de derde, gaat uit naar wederom Jarre9. Hij wint de Originality medal vanwege zijn altijd leuke en originele signatures. Ik wil hem hierbij feliciteren met zijn twee medals in één uitreiking, iets wat alleen Nollie28 overtreft, die ooit drie medals in één uitreiking in de wacht sleepte. Jarre9 won zijn medal overigens specifiek met de volgende signature:
Plaatje

Daarmee beëindig ik deze vrij schaarse medaluitreiking. Gefeliciteerd aan onze twee winnaars. Ik wens jullie allemaal succes met het behalen van de medals voor de volgende keer, en niet getreurd, over 3 maanden is er weer een kans!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-2-2009 22:42
Antwoorden:
Twan

Rune Member (6.9)

Iedereen gratz natuurlijk.Plaatje Ik was die sig van Jarre al helemaal vergeten.Plaatje Wel helemaal verdientPlaatje Dan toch nog eindelijk een ster voor iemand.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-2-2009 07:47
Nouno2

Inactief

ALle 2 gratz met de medailles. wel leuk die ster voor gregory.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
19-2-2009 08:04
Stomme Kaas

Gewist lid

Allemaal wel terechte medals.
En greg, gefeliciteert met je ster, die je verdient echt ^^
19-2-2009 08:52
Just Ne Pker

Leader (9)

Aarg Jaron, mijn guides moeten online Plaatje

Gefeliciteerd hoor Gregory & Jarre, de medals zijn helemaal verdiend! Plaatje Ik wil ook wel even zeggen dat er enkele mensen dichtbij de MP waren, maar we willen kwaliteit blijven hanteren, dus als jij denkt dat je MP had moeten winnen, span je dan nog een keer wat extra in, vraag meningen en verbeter waar kan en wie weet heb jij volgende keer die medal wel!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
19-2-2009 10:48
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Lancedh zei: uhm Stanley...
Cat en nighthell hun MP voorpagina staat op RsR, de rest is ook ergens anders geupload.
maw, other zijn page kan evengoed winnen ?

Plaatje Dat wist ik niet
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 11:28
Jarre9

Inactief

oh im so happy met deze medals! Plaatje

gratz greg met je ster!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 12:16
Knuffelboom

Gewist lid

Proficiat allPlaatje
19-2-2009 12:56
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Habbostery zei:

OF Cat mag je nu een klap in je gezicht verkopen, OF Sharonf mag je nu een trap in de ballen geven. Either way, voor zover ik weet is er niet maar 1 meisje Plaatje

Alleen Cat behoort tot de groep die beslist over BvH, toch?Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 13:04
Ilovearagorn

Leader (9)

Yup, klopt. De BvHs waren tot een jaartje geleden ofzo een leadersding, tegenwoordig worden ze besloten op modboard, door de 7+ dus.

- Het LB gaat over originality, memberpage, event
- Het MOL team gaat over FotC, BvH, andere medals elders niet genoemd
- Arnoud gaat over de SkillPageStar
- Mochten er 7/8en in aanmerking komen voor MOL-medals, worden ze geregeld op het Leaderboard
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 13:28
Jules

Inactief

Gratuliert allemaal, volgende keer wel beter je best doen voor zo`n wonderschone medaille! ^_^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 13:47
Rutgerino

Inactief

Ik wil ook zo`n gave medal. Beiden gefeliciteerd, maar Greg al helemaal omdat ie altijd kikke films voor me heeft ^_^
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 14:21
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Habbostery zei:

OF Cat mag je nu een klap in je gezicht verkopen, OF Sharonf mag je nu een trap in de ballen geven. Either way, voor zover ik weet is er niet maar 1 meisje Plaatje

Helaas heeft Sharonf alleen niets te zeggen over wie de BvH wint, dus sorry, Greg heeft toch gelijk! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
19-2-2009 14:29
Slang91

Gewist lid

Ik wil nu niet zueren hoor maar Nollie jou memberpage staat gwn vol met guides os ùischien wel leuk maar veel te lang om te lezen voor de rest vind ik dan ook dat wouter meer een mp medal verdient dan jij zijn mp is tenminste leuk anders als de rest en zijn mp wordt vaker bezocht dan de jouwe dus ik vind eigenlijk dat er wel een mp medal moest komen mja mijn mening overgens jarre en greg proficiat met je nieuwe medals enjoy it!
19-2-2009 15:20
Habbostery

Inactief

quote:
Mzzlaersword zei:

Helaas heeft Sharonf alleen niets te zeggen over wie de BvH wint, dus sorry, Greg heeft toch gelijk! Plaatje

I know, i know. En jij bent hier al te laat mee Plaatje heb ik het allang al met greg over gehad. Uiteindelijk krijgt hij toch een klap: van mij. Ik haat het als mensen gelijk hebben Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 15:46
Alabuka2

Inactief

Gratzz allebei met jullie medailles, jullie zullen ze wel verdient hebben Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 17:05
Antwoord 16-30 van 58 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.