Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals Februari]
Medals Februari
En weer een hartelijk welkom bij alweer de eerste medaillelading van het jaar. Dit maal zijn er weinig medailles om uit te delen, maar dat betekent dus ook dat de medals dik en dwars verdiend zijn!

Ik begin maar met het triestere nieuws. De medals die niet zijn uitgedeeld. Dit betreft dit maal de Memberpage Medal en de Evenementen Medaille. Kort zijn er overwegingen geweest, maar er is bevonden dat niemand kon tippen aan het niveau waarvoor de vorige medailles uit werden gedeeld. Het zou dan ook oneerlijk zijn om voor `afgezwakt` niveau alsnog een medaille uit te delen.

Dan is er nog de SkillPage Ster. Deze zal misschien later nog uitgedeeld worden. Momenteel heb ik serieus geen tijd voor de skillpages. Overigens kampen we met een probleem voor alle skillpages behalve de questpage die het überhaupt onmogelijk maakt iets hieraan up te daten. Om deze reden is de Treasure Trails page dan ook down op dit moment. Voor deze Skillpage star is dan ook geen plaats deze uitreiking. Daarom heb ik besloten dat deze niet bij de standaard medals wordt inbegrepen, maar net zoals medals like Seen the Server buiten de medaluitreikingen om wordt uitgedeeld.

Nu de niet uitgedeelde medals achter de rug zijn, heb ik helaas maar weinig medals om uit te delen. Het betreft 2 Bladen van Herkenning, waarvan één speciale, en een Originality Medal. Ironisch genoeg zijn deze aan dezelfde persoon toebedeeld.

De twee Bladen van Herkenning zijn voor de volgende personen ter beschikking gesteld: Jarre9 en Gregoryw!

Hoor ik dat goed? Gregoryw? Die had toch al een blad? Juist ja. Omdat nou ja, eigenlijk iedereen hem kent, hij nog altijd actief is, en hij onlangs zelfs zonder doelloos gespam de 1000 postcount wist te bereiken, vonden we het wel geschikt hem als allereerste persoon een ster te gunnen. Deze ster zal vrij zeldzaam blijven. On occassion dus. En hij is vooral níet speciaal om de 1000 posts uitgedeeld, al was het wel een leuke bijkomstigheid. Ga dus vooral niet spammen om ook zo`n coole ster, of uberhaupt een blad, maar post wel, dan lijkt RSR ook wat actiever:$

De laatste medal alweer, helaas nog maar de derde, gaat uit naar wederom Jarre9. Hij wint de Originality medal vanwege zijn altijd leuke en originele signatures. Ik wil hem hierbij feliciteren met zijn twee medals in één uitreiking, iets wat alleen Nollie28 overtreft, die ooit drie medals in één uitreiking in de wacht sleepte. Jarre9 won zijn medal overigens specifiek met de volgende signature:
Plaatje

Daarmee beëindig ik deze vrij schaarse medaluitreiking. Gefeliciteerd aan onze twee winnaars. Ik wens jullie allemaal succes met het behalen van de medals voor de volgende keer, en niet getreurd, over 3 maanden is er weer een kans!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-2-2009 22:42
Antwoorden:
Knuffelboom

Gewist lid

quote:
Nouno zei:
btw, worden er echt geen medailles meer gegeven voor mp die voor een deel op andere site staat?

Tuurlijk wel, Ilovearagorn`s mp staat ook bijna volledig op een andere site en zij heeft ook een mp medal. En Slang; hier.
19-2-2009 20:17
Jarre9

Inactief

knuffelboom, die site owned! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 20:25
Otherwise777

Inactief

quote:
Glowball02 zei: Wouter: voordat Jaron voorstelde om een optie `niemand` te maken, kon je je ook onthouden van de stemming. En als er teveel onthoudingen waren, werd er ook geen medal gegeven. `t Is maar de naam die je aan het kind geeft he Plaatje

Ontopic: Gratz iedereen, ze zijn allemaal dubbel en dik verdiend Plaatje

alleen werd dat niet opzetelijk gedaan, meestal van ik heb geen zin om actief te zijn dus ik stem niet, er is nog niet vaak voorgekomen dat iemand niet stemde omdat ze niets geschikt vonden
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-2-2009 22:08
Nollie28

Operator (8)

Oh dus jij hebt liever dat als wij vinden dat er geen waardige kandidaten zijn deze keer dat we de lat verlagen en hem gewoon aan de eerst volgende geven?
Daar heb ik dus echt geen zin in. Ik wil kwaliteit of ik stem volgende keer weer op niemand.
Hopelijk is de kwaliteit over 3 maanden dus wat hoger, want er waren er wel een paar die het net niet werden, dus better luck next time.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 23:42
Ilovearagorn

Leader (9)

Sorry hoor Wouter, maar ik ben het ook met de rest van de MOLBs eens dat als er niet iets "uitspringt" je geen medal moet gaan geven.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-2-2009 08:38
Jules

Inactief

Misschien moet ik maar eens wat moois in elkaar flansen om zo een free medal te claimen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-2-2009 15:50
Slang91

Gewist lid

quote:
Knuffelboom zei:
Tuurlijk wel, Ilovearagorn`s mp staat ook bijna volledig op een andere site en zij heeft ook een mp medal. En Slang; hier.

Best zielig vind je niet effe teletubbie sites gaan poste ga een leven kope of gedraag je als iemand die 12+ is
20-2-2009 17:15
Knuffelboom

Gewist lid

Nee, ik drink men koffie altijd zwart. Af en toe een bakje Cup a Soup erbij.
20-2-2009 18:51
Leon

Gewist lid

Waarom heeft Harm geen blad van herkenning Plaatje
Iedereen kent hem zo`n beetje!
20-2-2009 19:24
Paulus55

Rune Member (6.9)

Gefeliciflapstaart dan maar.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-2-2009 17:32
Habbostery

Inactief

quote:
Slang91 zei:

Best zielig vind je niet effe teletubbie sites gaan poste ga een leven kope of gedraag je als iemand die 12+ is

Iemand hier is ongesteld en kan niet tegen een grapje Plaatje

edit; en iemand is hier bloedje serieus XD nog antwoorden ook met `ik ben een man`.
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-2-2009 18:23
Slang91

Gewist lid

ten eerste ben een man lol ten tweede knuffelboom maakt meestal van die onozele opmerkingen.
22-2-2009 21:23
Jules

Inactief

Beetje jammer dat hier zo kinderachtig wordt gedaan over medals e.d... Can`t we all just.. get along?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-2-2009 17:48
Antwoord 46-58 van 58 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.