Chocoman77 Inactief | Opnieuw stemmen is redelijk onnodig maarja. Hopen dat riemis wint . 18-2-2009 16:42 | ||
Ewout Inactief | Bij de verkiezingen in de V.S. waren er als belangrijkste partijen de Democraten, Republikeinen en de kleine groep Liberalen. Waarom zou men halfweg in de verkiezingen ineens alle stemmen van de Liberalen weghalen? Ik volg de rest: opnieuw stemmen is niet echt nodig, deze stemming was nog niet gedaan 18-2-2009 16:47 | ||
Mistragn3r Gewist lid | quote: Waarschijnlijk had Ilovearagorn verloren :x. 18-2-2009 16:48 | ||
Emissio Inactief | 3% stemmen (7 stemmen), is een nek aan nek race? Dat is echt belachelijk. Riemis lag gewoon op kop, en dat kunnen bepaalde mensen niet waarderen. 18-2-2009 16:48 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | quote: Ik vind die van Cat mooier, maar jij lag duidelijk voor en had dus ook moeten winnen . Beetje jammer dat de MOLs willen dat Cat wint. 18-2-2009 16:52 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Omfg... Grow up... Riemis had gewonnen... 18-2-2009 17:00 | ||
Ewout Inactief | Pete: zelfs dat niet, slechts de helft van de clan had toen al gestemd... 18-2-2009 17:02 | ||
Sir Mvl Inactief | Dit is RSR en hier is het gewoon simpel een nieuwe poll te maken, niet zoals bij amerikaanse verkiezingen, maar soit, zaag er niet over, ik vind dit vrij normaal.. Als jullie vinden dat deze stemming onnodig was.. Ok, maar dit geeft echt wel gewoonweg het beste beeld wie van RSR de uiteindelijke voorkeur krijgt voor de minigamereward, vooral omdat Cat twee inzendingen had met hetzelfde bestandsdeel, totaal nodig om de ware wil van RSR te weten is dus een verdere stemming tussen die twee favorieten die uit die drie inzendingen kwamen, en beter in een vroeg stadium wanneer slechts 50% gestemd heeft maar het toch duidelijk is, dan dit te beslissen na noch eens een week, stem dus gewoon en zaag niet, wees blij dat er gewoonweg rekening gehouden wordt met de finale stem van alle RSR`ers voor de eindbeslissing. De MOLs gaan de stemming hiermee niet vervalsen, maar gewoon een nieuwe stemming organiseren tussen de twee nipte favorieten, die er reeds duidelijk waren uitgekomen, om de echte/ware favoriet daar er echt uit te laten komen! De Mols hadden ook gewoon het MOLB laten beslissen welke het zou winnen zonder een eerste noch een tweede stemming, maar zoals het nu is, is het echt wel het eerlijkst om de ware stem van het volk over de twee favoriete designs uit de inzendingen te weten te komen. Te goed, te correct,en als het niet Cat was geweest had er ook zo`n tweede stemming geweest, stem gewoon en laat de stemmen beslissen, laat jullie beslissen. Als riemis echt heeeeel duidelijk was aan het winnen, zal die dat nu ongetwijfeld ook nog doen, ik was niet de standen aan het volgen, ik geloof jullie, maar stem dan gewoon en zaag niet over de stemming. Anders zal het in de toekomst misschien het beste zijn niet tot die eerste stemming komen en misschien het onder de MOLs te laten blijven om te beslissen als dit de reacties op zo`n stemmingen zijn? ;-) En nu heb ik weer een ganse post gemaakt met tien keer hetzelfde er in gezegd zonder enige structuur en dat dan nog eens over een belachelijk onderwerp. Maar soit, tijd wil ik in posts zoals deze niet steken. Oja, geen belachelijke replies op deze belachelijke post van mij gewenst trouwens. p.s. Jezus, zijn posts zijn nog steeds verhemelend. (Nee vraag je niet af wat dit hier doet, speciale geheime codetaal die over Dingeskesinator, Terminator`s compagnon zou kunnen gaan, en waar je niet moet over struikelen.. Meer info nodig en wil je het echt weten, pm me maar :p ) 18-2-2009 17:04 | ||
Emissio Inactief | Wie heeft je gevraagd dat te posten? Arnoud? [MVL]Nop, ben de laatste 24 uur zelfs niet op IRC / m`n "rs"-msn geweest.[/MVL] 18-2-2009 17:35 | ||
Ewout Inactief | Michiel, ik had dit voorgesteld en bijna iedereen van het MOLb was akkoord. (Jij, Sharon, Tony, jaron en Pol waren er niet) Mijn voorstel was om: -De leden zelf inzendingen te laten maken, zoals bij de badges. -Een poll te maken met daarin alle inzendingen die aan de regels voldeden. De enigen die eraan voldeden waren de mijne, Cat #3 en Cat #4. Mensen stemmen op iets omdat ze erin geloven, dus als je hen twee dezelfde dingen presenteert met erg kleine verschillen zal men ze kiezen om deze verschillen, niet niet om de gelijkenissen. Wil je weten of Cat`s inzending echt de favoriet was? Ja, want als je #3 en #4 samentelt heb je meer als mijn inzending. Maar als je #3 weghaalt, zal dit niet persé ook bij #4 komen, maar bij hetgeen waar zij in geloven, wat weg is. Die stemmen zouden dus naar de bovenste categorie gaan, "Ik heb de vraag niet gelezen, het kan me niet schelen of ik kan niet kiezen.:" Hier is dit echter niet het geval, aangezien, zoals je zelf zegt, er nog steeds gelijkenissen in zitten. Hierdoor zal de uitkomst van stemming incorrect zijn: de verschillen zijn weg, dus ze kiezen hetgeen dat er nog het dichtst bij aan leunt: Cat #4. Dit is niet hun oorspronkelijke keuze, maar een min of meer gedwongen keuze (er zijn niet veel mensen die het bovenste kiezen). Iemand dwingen een andere mening aan te nemen is verre van democratisch, de enige manier waarop ze hun stem kunnen laten gelden is door het bovenste, wat geen enkel effect heeft. (negeren doet niemand vanwege de vervelend pop-up) Wil je echt weten welke van de twee de meeste echte stemmen haalt? Bekijk de vorige poll. Anders verwoord: Jantje moet gaan stemmen en kan kiezen tussen een cirkel, een vierkant en een driehoek. Hij vind het vierkant wel mooi en stemt er op, ook al zijn er niet veel mensen die hem volgen. Ineens moet hij opnieuw gaan stemmen ook al zijn nog niet alle stemmen geteld, tussen een driehoek en een cirkel, die hij allebei niet zo mooi vind. Maar toen dacht hij ineens: "hé, een driehoek is een half vierkant" Dus stemt hij maar op het driehoek, ook al is dat niet hetgeen waar hij op wenst te stemmen, wat nog steeds dat mooie vierkant was. Ware stem mijn visrooddingesn. [Edit] We moeten "het kan me niets schelen" weghalen om de ware stem van RSR te horen! @@@@@ [/Edit] 18-2-2009 17:35 | ||
Otherwise777 Inactief | goed idee om opnieuw te stemmen, echt waar ^ ya dit is echt serieus, waarom geloofd niemand dat 18-2-2009 17:35 | ||
Sir Mvl Inactief | quote: Wel, je bent correct in je gedachten indien we het in dit geval over de drie voorstellen hebben en daarvan willen weten welk design hoeveel % van RSR achter zich heeft, maar dit is hier niet meer het geval. Hier willen we te weten komen wie diegene uit de twee favorieten is die het meeste percentage van RSR achter zich heeft als tweede keus. We willen weten wat de tweede keus is van diegenen die op die derde inzending stemden van Cat welke nu is weggevallen wegens het niet bereiken van een meerderheid die ervoor te winnen is/was voor dat design hier in RSR. Simplistisch kan ik het dus zo voorstellen: Ronde 1 waar we de keuze uit 3 zochten is gedaan, waarbij we zagen dat 1 ontwerp weg viel onderaan de ranking en de andere aan elkaar gewaagd waren. Ronde 2 is nu bezig om de favoriet uit die 2 die de favorieten zijn van de meerderheid van RSR te weten te komen, zo dus ook de tweede keuzes van zij die op de afvaller hadden gestemd. Om hen dus de kans te geven ook hun zeggenschap in die spannende strijd (bij wijze van spreken) te hebben is dus deze rond uitermate interessant om iedereen een keuze te geven in de strijd tussen de enigste twee kansmakers. Maar godverdomme gasten, dit is RSR en het gaat hier over domme minigame rewards ,stem gewoon en klaag niet :p 18-2-2009 18:33 | ||
Ewout Inactief | Al is het slechts een minigame reward, we willen mensen hun eerste keus weten, niet hun andere... Ik vind `t gewoon belachelijk dat dit gebeurt, vooral omdat ronde 1 nog niet eens gedaan was, en aan de hand van die ronde kunnen we de échte winnaar en verliezers eruit halen. 18-2-2009 18:36 | ||
Bv202 Inactief | Haha, best grappig. Een leader verliest en er moet herstemd worden Nou ja, ik heb al 2x op "het interesseert me niet" gestemd 18-2-2009 18:37 | ||
Scizor20 Inactief | Hoe kan je in gods naam 50 penguin points behalen? Ik dacht dat maximum maar 15 was ofzo? Iemand enig idee? 18-2-2009 18:43 |