Ewout Inactief | quote: -Afbeeldingen van de KB mogen gebruikt worden (ik heb het opgezocht) -Letters, tja -Badges zijn ook saai? -Staat gewoon niet? :x -Toen de nieuwe badges net uitkwamen was het ook puzzelen welke badge voor welke skill stond, en om het hier duidelijk te maken heb ik kleurtjes toegevoegd die iets met de minigame te maken hebben. Wel op Cat gestemd omdat: -Ik kan niet op mezelf stemmen -Ik ben niet te lui om de vraag te lezen, kan wel kiezen en het kan me schelen. 15-2-2009 17:24 | ||
Habbostery Inactief | quote: en hoe wou jij dat doen dan? Besides, alles kan gefaked worden, maar dat is gewoon sad. Ranging tickets kun je bijvoorbeeld vrolijk via de GE kopen, net als de implings in een jar, pyramid plunder statuettes, Gnome spul, Fishing Trawler etc. Bijna alles is wel te faken, maar dat doe je gewoon niet ps: damn, dragon impling jars zijn 310k per stuk Dat is nog eens lekker verdienen... 15-2-2009 17:59 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | habbo, wil je het echt weten? paint (meerdere manieren) art money/cheat engine (hacking progs) agility tickets evrander dat in item en er blijft over: paint en als je het de mensen laat dragen dan moet die gene goed pics kunnen faken. 15-2-2009 18:03 | ||
Slang91 Gewist lid | ik heb voor cat #4 gestemd leuk gemaakt dik inorde! 15-2-2009 18:13 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Cat #4 krijgt mijn stem, ze zijn én het leukste, én er is gewoon veel meer moeite voor gedaan als de rest, aangezien er al like 15 of meer klaar zijn. Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 15-2-2009 20:12 | ||
Lancedh Inactief | mijn voorkeur gaat ook naar cat4 maar imo moet de naam van de minigame erop komen, en desnoods nog `rsr` 15-2-2009 20:15 | ||
Sir Mvl Inactief | Ik ga voor "de rondjes waarvan ik dacht dat ze op zich ook niet slecht konden zijn zonder al de rest er rond": #4 Cat, als die tekstloos blijft, rsr erop zetten en het is om zeep :( (nee niet omwille van de naam, uiteraard niet, gewoon omwille van design) Mijn excuses voor mijn ontwerp niet uit te werken, de tijd en zin om eraan te werken ontbreekt atm en daardoor ook niet de moeite gedaan om er eens werk van te maken terug een deftig grafisch programma op m`n pc te zetten.. Maar soit, Riemis en Cat hebben hun best gedaan en prachtwerkjes ervan gemaakt, daardoor ontbrak de zin er bij mij ook nog wat extra aan want als ik een deftig ontwerp zou maken zou ik er te veel tijd in steken om te proberen ze te overtreffen! :p 3 mooie creaties, moge de beste winnen. ;-) 15-2-2009 20:24 | ||
Mzzlaersword Inactief | quote: Weet ik , maar vind het minder origineel - Simon (1988-heden) 15-2-2009 22:44 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Eisen dat de cursor op de tickets staat. 15-2-2009 23:03 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Ik verkies de inzending van Riemis. Die zien er niet zo kinderachtig uit 16-2-2009 13:44 | ||
Zubat-freak Inactief | greg , tis wel een ding voor rsr e. Dat mag beetje kinderachtig zijn. 16-2-2009 18:48 | ||
Habbostery Inactief | Een nek-aan-nek race tussen Cat en Riemis zal me benieuwen wie er wint... 16-2-2009 20:56 | ||
Rndom Angl Inactief | Pssst.... Anders neem je gewoon het ontwerp dat de meeste stemmen heeft gehaald? Verliezen is nooit leuk, helaas peanutbutter! Hi mom! 18-2-2009 15:35 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote:rofl. Jezus, waarom opnieuw stemmen?! 18-2-2009 15:53 | ||
Rutgerino Inactief | Opnieuw stemmen lijkt mij ook niet echt nodig. 18-2-2009 16:16 |