Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Afscheid Greg]
Afscheid Greg
Gregoryw was een uitstekende leader de afgelopen jaren.
Iedereen is vast en zeker al bekend met zijn werk aan de newsflash elke keer, maar ook achter de schermen deed Greg altijd zijn best, door het beantwoorden van vragen van leden, mensen op inactief te zetten, enzovoorts. All-in een prima kerel dus.
Helaas zit het Greg de laatste tijd niet zo mee In Real Life, en dat heeft onder andere als gevolg gehad dat hij niet zoveel tijd meer had voor RSR. Daardoor is de communicatie tussen hem en de rest van het MOLteam niet erg soepel meer, en is samenwerken erg lastig geworden.
Vandaar dat Greg hierbij aftreedt als Leader, en de felbegeerde Ex-Leader Ribbon mag ontvangen.
Greg, nog even persoonlijk: Bedankt voor de vele jaren inzet en hard werk, we zullen dat niet vergeten! Er is altijd een plek voor je in de clan.

Het doet misschien een beetje onrecht aan Greg`s tijd als leader, maar om het leader team aan te sterken is er direct na het verlaten van Greg unaniem besloten om Cat (Ilovearagorn) de rank van volledige leader te geven. Gratz Cat, en onthoud: with great power comes great responsibility to abuse that power.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-12-2008 20:40
Antwoorden:
Tisiptgemak

Inactief

quote:
Bert zei: Zoals ik uit de posts kon concluderen lijkt het me niet dat Gregoryw vrijwillig een trapje lager gaat. Jammer dat het zo moet lopen, ik vind het nogal vrij respectloos, en zoals Paulus zei, het is nogal een magere post van Jaron. Ik veronderstel wel dat er goed is nagedacht over deze beslissing, en we(de leden) kunnen niks anders dan er ons bij neerleggen, maar ik wou toch graag even aankaarten dat dit in mijn ogen onterecht is.

Natuurlijk kan ik niks vertellen over wat er zich achter de schermen allemaal afspeelde, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen andere/betere oplossing was.

Bedankt Gregoryw, je was een goede.

(Hiermee wil ik niet zeggen dat Ilovearagorn onbekwaam is, ik heb het volste vertrouwen in haar, en ze zal het wel goed doen, daar ben ik zeker van, proficiat.)

Ik ga je quoten omdat je tactvol verwoordde wat ik wat directer ging zeggen Plaatje.

Verder:
Cat zal het goed doen, succes Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
4-12-2008 14:15
Emavg

Inactief

Goet luk kat kan jou stil help mie wit mijn englisj?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 14:41
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Stomme Kaas zei: Jammer dat je gaat greg.
We zullen jouw en je auto nooit vergeten.

Je was een top leader.
Ik leave niet hoorPlaatje
quote:
Bv202 zei: Ik sluit me erbij aan dat dit een respectloze post en actie is. Howel ik en Greg niet altijd zijn overeengekomen de afgelopen jaren, heb ik hem toch gekend sinds z`n modschap hier en is hij een zeer goede, actieve leader, met uiteraard onze vele meningsverschillen erbij. Andere leaders die vroeger inactiever waren, kregen de status "retired leader" en kwamen soms maanden achtereen niet online zonder ook maar hun leader status te verliezen. Waarom krijgt Greg dan een down naar 6.9 terwijl hij zelfs nog redelijk actief is - uiteraard inactiever dan eerst, maar kom, hij is nog steeds actief in mijn ogen hoor, zelfs actiever dan enkele moderators hier, hoewel ik daarover niet ga oordelen aangezien ik elke dag gewoon even inlog.

Bij mij komt deze beslissing over als "Greg wordt inactiever, hij is dus dringend aan vervanging toe". Niet dat Cat `t niet verdient, maar zo komt het nu eenmaal over.

Het ga je goed, Greg, wat is je MSN-adres atm? Ik zal je nog wel eens spreken Plaatje

Btw: Grats, Cat Plaatje
Zie Pm.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 14:51
Jules

Inactief

Spijtig dat sommige mensen er een onnodig drama van maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 15:02
Koninghinz

Inactief

jammer greg dat je weg gaat. K hoop dat je nog wel actief blijft verder in de clan ookal is het niet al leader.

WE LOVE YOU

ahem ...... (laat dat laatste maar zitten)

in bijna dat jaar dat ik je kende was je een goede leider Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 15:26
Zubat-freak

Inactief

Gregory , nee!!!!

Nu gaat Cat onz allen pesten om koekjes en melk voor der te halen Plaatje.

We will miss you , we do !!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
4-12-2008 16:23
Ilovearagorn

Leader (9)

De koekjes zijn voor Jaron, maar tegen die melk zeg ik geen nee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 16:39
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Jammer dat Gregoryw ons verlaat. Plaatje Ik weet nog dat hij altijd naar alle events kwam. (In full dragon met obby shield kan ik me herrineren. Plaatje) Je was een top leider.
Gl met leaden Cat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 17:31
Deemril

Inactief

Aan alles komt een einde!
Greg, je was een prima leader! Vooral je inzet in de nieuwsflash is fenomenaal. De nieuwsflash zal niet helemaal het zelfde meer zijn zonder jou Plaatje Nouja veel geluk in je verdere leven, etc etc bla bla bla...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
4-12-2008 17:57
Nouno2

Inactief

Kweet nog dat toen ik rsr joinde, jij de 1ste leader was die ik kende( van zien=p)

spijtig dat je aftreed, maar zoals ze zeggen: het leven gaat verderPlaatje

Btw, dat cat leider wordt zag ik al lang, anderen ook wel denk`k^^

Veel plezier als nieuwe leider catPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
4-12-2008 18:26
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
Ohno zei: Tzijn altijd de Belgische leaders die leaven Plaatje

Gratz Carina Plaatje

Noem mij geen Belg, Belg!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
4-12-2008 19:28
Necaris1

Gewist lid

y9nh3WNxzME

Dankuwel voor alles, Gregoryw. Plaatje

4-12-2008 20:15
Emavg

Inactief

Ik dacht dat ik dan de nieuwe leader zou worden!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 20:41
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Arjensun zei:

Noem mij geen Belg, Belg!

Maar jij bent ook nooit een leader geweest. :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 22:03
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

gl greg met je irl dingen, tnx 4 everything in rsr.
@cat ik ben een tijdje foetsie nu jij meer mag abusen, tooooo risky om op de chat te komen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
4-12-2008 22:32
Antwoord 46-60 van 74 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 14

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.