Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Afscheid Greg]
Afscheid Greg
Gregoryw was een uitstekende leader de afgelopen jaren.
Iedereen is vast en zeker al bekend met zijn werk aan de newsflash elke keer, maar ook achter de schermen deed Greg altijd zijn best, door het beantwoorden van vragen van leden, mensen op inactief te zetten, enzovoorts. All-in een prima kerel dus.
Helaas zit het Greg de laatste tijd niet zo mee In Real Life, en dat heeft onder andere als gevolg gehad dat hij niet zoveel tijd meer had voor RSR. Daardoor is de communicatie tussen hem en de rest van het MOLteam niet erg soepel meer, en is samenwerken erg lastig geworden.
Vandaar dat Greg hierbij aftreedt als Leader, en de felbegeerde Ex-Leader Ribbon mag ontvangen.
Greg, nog even persoonlijk: Bedankt voor de vele jaren inzet en hard werk, we zullen dat niet vergeten! Er is altijd een plek voor je in de clan.

Het doet misschien een beetje onrecht aan Greg`s tijd als leader, maar om het leader team aan te sterken is er direct na het verlaten van Greg unaniem besloten om Cat (Ilovearagorn) de rank van volledige leader te geven. Gratz Cat, en onthoud: with great power comes great responsibility to abuse that power.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-12-2008 20:40
Antwoorden:
Temmy

Inactief

Moet ik nu luisteren naar een vrouw Plaatje ?

spreek je nog he greg, spreken binnekort wel een keertje af.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2008 22:33
Knuffelboom

Gewist lid

quote:
Necaris1 zei:

Dankuwel voor alles, Gregoryw. Plaatje

Daar kan ik me maar op één manier volledig op aan sluiten;

oHg5SJYRHA0
4-12-2008 22:39
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Temmy zei: Moet ik nu luisteren naar een vrouw Plaatje ?

Zwijg jij! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-12-2008 08:16
Delft0

Gewist lid

Have fun Gregory, met alles wat je doet Plaatje!!

Ooh yeah.. Gratz to cat Plaatje!
5-12-2008 08:56
Elanthiel

Leader (9)

quote:
Paulus55 zei:

Maar jij bent ook nooit een leader geweest. :$

Waarom heeft hij dan wel een ex-leader ribbon?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-12-2008 09:07
Ilovearagorn

Leader (9)

Omdat ie sub was.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-12-2008 12:14
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Catznc00kies zei: Jammer gregory maar toch fijn dat je alsnog actief zal blijven Plaatje

Goedzo Cat, het is je gelukt.. leader! Wat is je volgende plan? staatsgreep? wereldoverheersing?
Gratz from Catz, en ik kan niet wachten op die kattenachtergronden waar iedereen het over heeft Plaatje
Nee, dat laat ze voor Arnoud, duh Plaatje

Ontopic: Ik vind het jammer dat het zo moest lopen, maar ik denk wel dat je het begrijpt. Je blijft in ieder geval in mijn herinnering als een goede leader.
En Cat, gratz met je up Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
5-12-2008 16:23
Wizardmag

Inactief

oO Greg leader af? Wow, ik heb het al die jaren nooit anders meegemaakt eigelijk... Gl irl greg, we zien elkaar wel ns op een irl meeting ofzow, of op de gentse
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
5-12-2008 18:07
Maximasje

Gewist lid

Nou moest ik wel even huilen Plaatje.
Jammer dat je quit met je leader-functie. Zal wel even wennen zijn in de "Nu-online" lijst zonder je witte kleurtje Plaatje.

GL n_n.
6-12-2008 09:12
Pttim

Moderator (7)

Wow, dit is echt een onverwacht bericht! Greg niet meer als leader. Ik ken RSR niet anders. Hoe lang ben je Leader geweest? Zeker wel 4 jaar lijkt me!!
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Eerlijk gezegd had ik het idee dat je de laatste tijd juist wel weer actief was, na een wat minder actieve periode een tijdje terug. Maarja, mijn mening was in deze niet van belang helaas.

Voor Cat: Ondanks dat ik het betreur dat Greg geen Leader meer is: Gratz met je promotie. Je hebt het verdiend.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-12-2008 10:02
Deemril

Inactief

quote:
Temmy zei: Moet ik nu luisteren naar een vrouw Plaatje ?

Ja! Er zitten niet veel meisjes is de clan, maar tog is eer eentje leader... nouja Cat zal dat wel goed doen (hopelijk tog =p)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-12-2008 12:20
Ijmuide 222

Inactief

Jammer GregoryW. Je was eerst altijd zo actief, je hebt het ver geschopt, helemaal tot LeaderPlaatje. Uiteraard moest deze dag ooit komen. Nu je Ex-Leader bent hoef je tenminste niet meer actief te zijn, dat lijkt mij wel een voordeel.

Oh ja, en Cat, gefeliciteerdPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-12-2008 14:38
Jules

Inactief

quote:
Pttim zei: Wow, dit is echt een onverwacht bericht! Greg niet meer als leader. Ik ken RSR niet anders. Hoe lang ben je Leader geweest? Zeker wel 4 jaar lijkt me!!
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Eerlijk gezegd had ik het idee dat je de laatste tijd juist wel weer actief was, na een wat minder actieve periode een tijdje terug. Maarja, mijn mening was in deze niet van belang helaas.

Voor Cat: Ondanks dat ik het betreur dat Greg geen Leader meer is: Gratz met je promotie. Je hebt het verdiend.

2 jaar en 10 maanden eigenlijk. Ja, ik heb het ff opgezocht, omdat ik me altijd er kapot aan erger hoe mensen altijd overdrijven qua lengte met dergelijke dingen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-12-2008 15:14
Ryu Nick

Gewist lid

heeey jammer dat je stopt als leader,

maar agja irl gaat voorPlaatje

in iedergeval ik wou even zeggen dat ik vind dat je het goed hebt gedaanPlaatje

gl irlPlaatje

ciao ciao
6-12-2008 15:38
Antwoord 61-74 van 74 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.