Kippendoder Inactief | quote: Ok, time for me to get back in clearance lvl 8! Anyway, jammer dat je stopt, maar irl gaat natuurlijk voor. Veel succes en nog veel plezier binnen rsr en rs! hey! 3-12-2008 23:46 | ||
Rutgerino Inactief | Al weet ik niet wat er allemaal achter de schermen gebeurde, ik ben het niet helemaal eens met het downen van Greg. Hij was absoluut actief, en we hebben nou eenmaal niet allemaal kaas gegeten van informatica. Greg, gisteren Loaded gekeken, best wel goede film Lang leve het nachtbikkelen. Cat, gefeliciteerd. Voor de nieuwe ups % downs, place your bet! 4-12-2008 00:06 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote:Ik leave niet hoor. En wat mijn irl betreft, valt dit allemaal wel mee.. @Rutgerino: Ik heb nog massa`s leuke filmtips voor je 4-12-2008 00:11 | ||
Catznc00kies Inactief | Jammer gregory maar toch fijn dat je alsnog actief zal blijven Goedzo Cat, het is je gelukt.. leader! Wat is je volgende plan? staatsgreep? wereldoverheersing? Gratz from Catz, en ik kan niet wachten op die kattenachtergronden waar iedereen het over heeft 4-12-2008 00:15 | ||
Thexcamelot Inactief | NOES nooooo greg en wat nog veel erger is NOES noooo Cat for zu leader . slecht nieuws. (all hide) "pinkt een traan weg" ik herinner me je eerste Ra trip nog greg. Cat, gefeliciteerd. je no lifed genoeg binnen en buiten rsr om dit te verdienen 4-12-2008 08:05 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | Gregory bedankt jongen! 4-12-2008 08:08 | ||
Sir Mvl Inactief | Greg, ik houd het simpel, merci! Merci voor wat je allemaal wel niet hebt gedaan, 'ik zou kunnen verdergaan door allerlei zaken op te sommen, maar ik veronderstel dat je het zelf wel allemaal weet en de rest hier ook), en ook merci voor wat je allemaal wel niet nog gaat doen door nog verder op topics te posten! Merci! :) 4-12-2008 10:09 | ||
Kjellieboy Gewist lid | Dank u greg voor alles. 4-12-2008 11:48 | ||
State Owned Gewist lid | gregory jammer dat je van de leader positie afgaat, sinds ik in rs zit kan ik jou herinneren en dat is al best lang hehe 4-12-2008 12:29 | ||
God Of Brb Gewist lid | respect voor greg! altij een goede leader geweest 4-12-2008 12:52 | ||
Ewout Inactief | Oh, en bijna vergeten: [http://customersrock.files.wordpress.com/2007/05/thank-you.jpg]> 4-12-2008 13:07 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Zoals ik uit de posts kon concluderen lijkt het me niet dat Gregoryw vrijwillig een trapje lager gaat. Jammer dat het zo moet lopen, ik vind het nogal vrij respectloos, en zoals Paulus zei, het is nogal een magere post van Jaron. Ik veronderstel wel dat er goed is nagedacht over deze beslissing, en we(de leden) kunnen niks anders dan er ons bij neerleggen, maar ik wou toch graag even aankaarten dat dit in mijn ogen onterecht is. Natuurlijk kan ik niks vertellen over wat er zich achter de schermen allemaal afspeelde, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen andere/betere oplossing was. Bedankt Gregoryw, je was een goede. (Hiermee wil ik niet zeggen dat Ilovearagorn onbekwaam is, ik heb het volste vertrouwen in haar, en ze zal het wel goed doen, daar ben ik zeker van, proficiat.) Den Boom In 4-12-2008 13:12 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Jammer dat je gaat greg. We zullen jouw en je auto nooit vergeten. Je was een top leader. 4-12-2008 13:37 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: die heriner ik me nog wel, was in yanile tog ofzo? je bent altijd een goeie leader geweest, ook erg behulpzaam in de tijd dat ik net joinde ;p jammer dat je geen leader meer bent. 4-12-2008 13:57 | ||
Bv202 Inactief | Ik sluit me erbij aan dat dit een respectloze post en actie is. Howel ik en Greg niet altijd zijn overeengekomen de afgelopen jaren, heb ik hem toch gekend sinds z`n modschap hier en is hij een zeer goede, actieve leader, met uiteraard onze vele meningsverschillen erbij. Andere leaders die vroeger inactiever waren, kregen de status "retired leader" en kwamen soms maanden achtereen niet online zonder ook maar hun leader status te verliezen. Waarom krijgt Greg dan een down naar 6.9 terwijl hij zelfs nog redelijk actief is - uiteraard inactiever dan eerst, maar kom, hij is nog steeds actief in mijn ogen hoor, zelfs actiever dan enkele moderators hier, hoewel ik daarover niet ga oordelen aangezien ik elke dag gewoon even inlog. Bij mij komt deze beslissing over als "Greg wordt inactiever, hij is dus dringend aan vervanging toe". Niet dat Cat `t niet verdient, maar zo komt het nu eenmaal over. Het ga je goed, Greg, wat is je MSN-adres atm? Ik zal je nog wel eens spreken Btw: Grats, Cat 4-12-2008 14:14 |