Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Irl meet Sittard 2]
Irl meet Sittard 2
Attentie: Er zullen foto’s van Tim worden gepost, RsR staat niet in voor de gevolgen/trauma’s die dit kan opleveren.

Om half 2 zat ik daar al, op het station in Sittard. Hopend erop dat Jules zoals hij gezegd had rond 2 uur daar zou zijn. Na wat smsje’s verstuurd te hebben bleek dat Jules op Cat en co zou wachten in Eindhoven en dat ik daar dus nog wel even zat. Even later kwamen Wouter en Barry gelukkig al aan en niet veel later kwamen onze Belgjes ook aan. Wij naar buiten, tot Jules me belde want ze wisten niet waar ze heen moesten. Ik hun gehaald waarna het handje schudde kon beginnen. Natuurlijk kon de hug van Cat niet ontbreken.

Plaatje
De ontmoetingsplaats

Plaatje

Jaron bezig met zijn giga gsm

Daarna natuurlijk met z’n alle naar de bowlingbaan waar Twan en Camiel ons aan ’t opwachten waren. Ondertussen hebben we het hoogste aantal leden op een meeting gehad zover ik weet in de hele rsr geschiedenis! (19) Je komt naar de bowlingbaan om te bowlen, dus wij schoenen halen en op naar de bowlingbaan. Het viel trouwens op dat Jules maat 48 had en tja.. de vrouwelijke meeters maat 37. Like wtf?

Toen we aan ’t bowlen waren kon ik ’t natuurlijk niet laten een paar belachelijks foto’s van iedereen te nemen (NIET TREKKEN, JE TREKT OP FOTO’s MAAR DE FOTO ZELF NIET!). Hier zijn er een paar.

Plaatje

Tim & Simon, achteraan Wouter

Plaatje

Stijn, Bram, Tim, Ewout en Sharon

Plaatje

Wouter get’s owned by Barry

Plaatje

Ik & Simon

Helaas moest een gedeelte van de lichting Belgie ons al vroeg verlaten en heeft ’t leukste gedeelte gemist, arme Ewout en Stijn. Wij hebben nog even doorgebowld waarvan helaas de score’s ontbreken. Hierna hebben we de pooltafel en tafelvoetbaltafel ingenomen. Jaja, sjieksjiek. Frietjes eten en dan zien te betalen. 130 euro briefgeld en meer dan 50 euro kleingeld, ja ober, tel maar…

Plaatje

Cat kon zich niet inhouden toen ze een balletje (wol) zag.

Hierna moesten we afscheid nemen van nóg meer Belgen. Tim zeuren om een knuffel, maar nee! Nee! Nee! Ik ben niet de RsR geschiedenis ingegaan als ’t meisje dat Tim hugde (ookal deed hij aanstaltes mij te huggen). Na nog wat rond gehangd te hebben heeft Dennis ons ook verlaten.

Plaatje

De belgen die ons verlaten, Tim, Bram, Kobe en David

Plaatje

Dennis

Plaatje

Poolen

Plaatje

Tafelvoetbal

Natuurlijk moesten we nog naar de Appie een koekjes en kauwgumvoorraadje inslaan. Dankzij onze geweldige bliebmiep Martijn hebben we de weg gevonden en kwamen we met twee dozen koekjes, een pak spekjes, twee pakken kauwgom en wat drinken buiten. Lekker joh, koekjes.

De meeting eindigde met nog even wat napraten (en drinken) in café/bar. Dit kon niet meer te lang duren want Sharonnetje moest om half 9 vertrekken... De rest is ook maar richting station gegaan maar de meeting was wel leuk geëindigd. Ik en Marniq gingen nog even mee naar de trein waar de rest in stapte. Na iedereen nog even een hand te hebben gegeven en Cat en Martijn gehugd te hebben verlieten ook zei onze geliefde stad Sittard.

Plaatje

Sorry Tim, Wouter mocht wel huggen.

Plaatje

Er is zelfs een trein die naar Thulinma gaat.

Hopelijk tot een volgende net zo gezellige meet, Ricothamen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door RicothamenInactief op 19-8-2008 01:19
Antwoorden:
Stomme Kaas

Gewist lid

quote:
Ilovearagorn zei: Rico! Je bent het belangrijkste zinnetje vergeten!
"Een meeting zonder Pol is als een koekje zonder chocolade, het mist wat."

Plus, het hoogtepunt van de meeting, sorry Sittarders, was in de trein terug naar huis! Op Eindhoven moesten ik, Luc, Martijn en Wouter in een andere trein als Jaron, Jules, Simon en volgens mij nog iemand waar ik nu niet op kwam.

Je wordt bedankt cat Plaatje
Is dat de rede waarom ik me badge nog niet heb?

Maar het was wel gewoon gezellig, ga ik zeker nog eens doen.
(en dan kunnen jullie maar beter wel me naam onthouden! )
19-8-2008 10:33
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik denk dat Stijn je naam ook niet heeft onthouden, Barry. Ik heb `m je nu gegeven Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
19-8-2008 10:36
Ewout

Inactief

Omg, Tim heeft eindelijk 5 badges Plaatje
Dat is evenveel als ik medals nu, seen the server ftw Plaatje
Ik en Stijn hebben het grootste gedeelte van de meet doorgebracht op de trein, dat komt er van als je helemaal van Antwerpen moet komen.
Mijn missie is trouwens geslaagd, ik heb tim geslagen met mijn wiskundeboek!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 10:41
Ilovearagorn

Leader (9)

Ok foto`s van mij zijn ook geupload, tijd voor ons verslag ^^

Het begon allemaal om 08:02 toen ik mn eerste smsje kreeg van Stijn dat hij met Ewout in de trein zat. 45 minuten later stonden ik en Luc op het station in Dordrecht, maar de internationale trein had wel weer 20 minuten vertraging hoor..
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020084.jpg]>
Belgen ook altijd. Al gauw belde Simon, die in Rotterdam ging opstappen, hoe t zat. Vlak daarna kreeg ik ook nog een sms`je van Martijn die op Hollands Spoor (Den Haag) zou instappen. Maar goed, na een treinrit en genoeg commentaar op de santa ("Kerst is pas over 4 maanden eh?" "Ho ho ho!") kwamen we uiteindelijk met een flinke vertraging op Schiphol aan waar Jaron ons opwachtte. Wij in de bus dus, de belgen zwartrijdend (!) en na nog n korte wandeling in Amstelveen was het grote moment daar. De server Plaatje Linux draaide goed zo te zien, en er was zelfs een screensaver ^.^
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020085.jpg]>
Na te hebben genoten van een koekje en gezeurd te hebben om sitefixes was het alweer tijd om de bus terug te pakken naar Schiphol. Uiteraard vergat Jaron eerst de huissleutel nog (volgens zijn broertje express, zodat wij hem ook konden zien) en toen waren we alweer op pad.

Toen we een beetje in de buurt gekwamen waren begon Jules` zijn sms spam. Niet normaal gewoon hoeveel dat k binnenkreeg Plaatje Een heleboel smsjes later kwamen we in Eindhoven aan. Daar zagen we op een bankje een langharige jongen zitten, druk aan het smsen. Dat moest Jules zijn! Simon floot nog even om aan te geven dat ie sexy was, maar ondanks 3 santa`s keek ie niet op. "KUT dacht Simon, dat was m dus niet".. Maar een belletje later bleek dat hij het toch was, de klootzak Plaatje

Goed, weer de trein in, en al snel waren we in Sittard. Rico haalde ons van de trein en we vonden een hele meute onbekende personen op het stationsplein.
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020088.jpg]>
Na wat lunchen bij de AH-to-go was het tijd voor het bowlen en natuurlijk een overzichtsfoto.
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/overzicht.png]>
Zoals gewoonlijk begon Jaron weer lekker slecht. Maar het werd daaran beter hor, in het 2e potje was ie 2e op zijn baan. (tegen 5 anderen, echt waar) Stijn en Ewout moesten helaas al snel weg, na wat huggles moesten we ze missen en gooiden we de bal met liefde in hun beurt in de goot.

Toen was het etenstijd, iedereen aan de patat! We waren aan onze hoek van de tafel lekker bezig over alles van RS en RSR en andere computers, toen Sharon beklaagde dat we het daar helemaal niet over mochten hebben! Eigenlijk hadden we het daar al over sinds het begin van de meeting en dus gaven we gewoon geen gehoor aan Sharon Plaatje

Na het eten werd er nog gepoold en getafelvoetbald, naar de AH gegaan voor wat koekjes (Na 5 hoefde Jaron niet meer! Plaatje ), en daarna zijn we nog langs een café geweest. Daar betreurden we het feit dat onze Pol ziek was en niet kon komen met een toost en een quote in zijn `nagedachtenis`:

"Een meeting zonder Pol is als een koekje zonder chocolade, er mist iets."
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020101.jpg]>
En zie daar Pol`s palmpje..

Nadat het biertje op was werd het tijd voor ons om naar het station te vertrekken en in de trein te stappen. Toen de groep op moest splitsen in Eindhoven (richting Rotterdam en richting Amsterdam) begon de lol eigenlijk pas. De 2 treinen reden vlak langs elkaar, haalden elkaar in, en beide groepjes zaten tegen het raam geplakt te lachen en te zwaaien. We lagen echt dubbel Plaatje
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020104.jpg]>
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/Vakantie544.jpg]>
Maar helaas, de Amsterdammers gingen toen toch echt righting Amsterdam, en veel te snel daarna moesten we ook Wouter en daarna Martijn gedag wensen. Luc en ik klommen weer op de fiets en al snel waren we bij de brug, waar onze dag was begonnen..

Al met al heb ik een geweldige dag gehad, vooral met het Amstelveen-groepje en de old-skool-Drechtmeet/(Bre)Da Meet-gangers. Want het waren er ECHT veel, ik heb lang niet iedereen gesproken, en dat is eigenlijk wel jammer. Tot de volgende meet! < 3
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020105.jpg]>
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 11:01
Paulus55

Rune Member (6.9)

M`n ogen zakten gelijk naar Jaron`s poten toen ik die mobiel zag. Kom op Jaron je weet toch wel beter? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 11:39
Just Ne Pker

Leader (9)

Total ownage, dat was het. Wel leuk dat je naar een meeting in Sittard gaat en het grootste gedeelte van de dag in de trein doorbrengt, maar ja, maffe Belgen he Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
19-8-2008 11:41
Sharonf

Inactief

Ik mis trouwens een heleboel foto`s want nu staan dr een paar mensen helemaal niet op!Plaatje Njha, was wel leuk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
19-8-2008 12:45
Otherwise777

Inactief

idd sharon, die rico moet nog wat upload werk gaan doen ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-8-2008 13:07
Jules

Inactief

Blijkbaar kan het onmogelijke: Het schijnt dat ik sexy op een foto sta xD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 13:09
Flikkerman

Gewist lid

Idd!Belgenfoto!
19-8-2008 13:39
Elanthiel

Leader (9)

Het was fantastisch. Echt jammer dat Pol ziek was, maar dat nemen we dan wel voor lief. Bowlen was geweldig, ik heb geloof ik het diepterecord van Jaron van de drechtmeet verbroken (shame on me, maar gelukkig geen ban)

Maar het was leuk. Moeten we meer doen. Delft/Antwerpen/Dordrecht (weer) of misschien een keer in Friesland, kan noud ook komen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 13:41
Ilovearagorn

Leader (9)

Thulinma vraagt iedereen die foto`s van de meet heeft om contact op te nemen met mij, zodat ik jullie kan uitleggen hoe ze op te server te zetten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 15:43
Jules

Inactief

quote:
Elanthiel zei: Het was fantastisch. Echt jammer dat Pol ziek was, maar dat nemen we dan wel voor lief. Bowlen was geweldig, ik heb geloof ik het diepterecord van Jaron van de drechtmeet verbroken (shame on me, maar gelukkig geen ban)

Maar het was leuk. Moeten we meer doen. Delft/Antwerpen/Dordrecht (weer) of misschien een keer in Friesland, kan noud ook komen Plaatje

Utrecht? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 16:35
Nighthell14

Inactief

Ik baal er echt flink van dat het zo nodig op een doordeweekse dag moest zijn zeg Plaatje. Anders had ik zeker te weten gekomen maarja, werk gaat nou eenmaal voor.

Moet vast erg gezellig zijn geweest aan de pic`s te zien Plaatje. Volgende keer ga ik wel proberen te komen op een meet!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 16:52
Thexcamelot

Inactief

quote:
Bloodlover99 zei: Blijkbaar kan het onmogelijke: Het schijnt dat ik sexy op een foto sta xD

dan zie je meer dan mij Plaatje, anyway ziet er gezellig uit. ik zal ook nog wel eens op de meet komen. deze keer kon ik wegens omstandigheden Plaatje er niet bij zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
19-8-2008 19:39
Antwoord 16-30 van 38 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 8

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.