Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Irl meet Sittard 2]
Irl meet Sittard 2
Attentie: Er zullen foto’s van Tim worden gepost, RsR staat niet in voor de gevolgen/trauma’s die dit kan opleveren.

Om half 2 zat ik daar al, op het station in Sittard. Hopend erop dat Jules zoals hij gezegd had rond 2 uur daar zou zijn. Na wat smsje’s verstuurd te hebben bleek dat Jules op Cat en co zou wachten in Eindhoven en dat ik daar dus nog wel even zat. Even later kwamen Wouter en Barry gelukkig al aan en niet veel later kwamen onze Belgjes ook aan. Wij naar buiten, tot Jules me belde want ze wisten niet waar ze heen moesten. Ik hun gehaald waarna het handje schudde kon beginnen. Natuurlijk kon de hug van Cat niet ontbreken.

Plaatje
De ontmoetingsplaats

Plaatje

Jaron bezig met zijn giga gsm

Daarna natuurlijk met z’n alle naar de bowlingbaan waar Twan en Camiel ons aan ’t opwachten waren. Ondertussen hebben we het hoogste aantal leden op een meeting gehad zover ik weet in de hele rsr geschiedenis! (19) Je komt naar de bowlingbaan om te bowlen, dus wij schoenen halen en op naar de bowlingbaan. Het viel trouwens op dat Jules maat 48 had en tja.. de vrouwelijke meeters maat 37. Like wtf?

Toen we aan ’t bowlen waren kon ik ’t natuurlijk niet laten een paar belachelijks foto’s van iedereen te nemen (NIET TREKKEN, JE TREKT OP FOTO’s MAAR DE FOTO ZELF NIET!). Hier zijn er een paar.

Plaatje

Tim & Simon, achteraan Wouter

Plaatje

Stijn, Bram, Tim, Ewout en Sharon

Plaatje

Wouter get’s owned by Barry

Plaatje

Ik & Simon

Helaas moest een gedeelte van de lichting Belgie ons al vroeg verlaten en heeft ’t leukste gedeelte gemist, arme Ewout en Stijn. Wij hebben nog even doorgebowld waarvan helaas de score’s ontbreken. Hierna hebben we de pooltafel en tafelvoetbaltafel ingenomen. Jaja, sjieksjiek. Frietjes eten en dan zien te betalen. 130 euro briefgeld en meer dan 50 euro kleingeld, ja ober, tel maar…

Plaatje

Cat kon zich niet inhouden toen ze een balletje (wol) zag.

Hierna moesten we afscheid nemen van nóg meer Belgen. Tim zeuren om een knuffel, maar nee! Nee! Nee! Ik ben niet de RsR geschiedenis ingegaan als ’t meisje dat Tim hugde (ookal deed hij aanstaltes mij te huggen). Na nog wat rond gehangd te hebben heeft Dennis ons ook verlaten.

Plaatje

De belgen die ons verlaten, Tim, Bram, Kobe en David

Plaatje

Dennis

Plaatje

Poolen

Plaatje

Tafelvoetbal

Natuurlijk moesten we nog naar de Appie een koekjes en kauwgumvoorraadje inslaan. Dankzij onze geweldige bliebmiep Martijn hebben we de weg gevonden en kwamen we met twee dozen koekjes, een pak spekjes, twee pakken kauwgom en wat drinken buiten. Lekker joh, koekjes.

De meeting eindigde met nog even wat napraten (en drinken) in café/bar. Dit kon niet meer te lang duren want Sharonnetje moest om half 9 vertrekken... De rest is ook maar richting station gegaan maar de meeting was wel leuk geëindigd. Ik en Marniq gingen nog even mee naar de trein waar de rest in stapte. Na iedereen nog even een hand te hebben gegeven en Cat en Martijn gehugd te hebben verlieten ook zei onze geliefde stad Sittard.

Plaatje

Sorry Tim, Wouter mocht wel huggen.

Plaatje

Er is zelfs een trein die naar Thulinma gaat.

Hopelijk tot een volgende net zo gezellige meet, Ricothamen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door RicothamenInactief op 19-8-2008 01:19
Antwoorden:
Nj541

Gewist lid

Was t gezelligPlaatje

*fap fap fap*
19-8-2008 01:22
Mzzlaersword

Inactief

omfg kijk dit dan
ondanks mijn RareProxy!@#!#%!@%!#$^#!$%!#$

ik kan weer posten!!!!! en de meeting was Gruwelijk Gezellig Plaatje leuke mensen leren kennen, moeten we vaker doen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
19-8-2008 01:28
Eidor

Inactief

Ik vind die Foto van mij shar en kobe wel gelukt Plaatje

btw affe dag , op een paar dingen na :$
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 01:34
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Meeting was pwn. Beste tot nu toe, zeker weten. Moeten we nog eens doen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 01:36
Nollie28

Operator (8)

Ja was zeker gezellige meet. En leuk dat je weer op rsr kan simon. Anyway volgende keer weer net zo leuk rico.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 02:07
Twan

Rune Member (6.9)

Ik sta op geen enkele fotoPlaatjePlaatje leuke meeting. Sinds wanneer kan Jaron bowlenPlaatjePlaatje Sittard meet 3 komt er zeker weten mensen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-8-2008 06:45
Otherwise777

Inactief

trein gedeelte was het beste ^^
Wie gaat daar nog een stuk over schrijven met de foto`s ;p

Naja net zoals altijd het einde is het beste voor de laatblijvers ^^
Vond het heel leuk om eindelijk barry een keer irl te meeten, en om natuurlijk alle oude meeters weer te zien uit sittard breda en dordrecht

Btw ik mis een heleboel leuke foto`s komen die nog ergens anders te staan op rsr?

oja de beloofde foto:

Plaatje

en jaron gaat nog een leuke post maken ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-8-2008 08:08
Jeeweejong

Inactief

ik had helemaal niets meegekregen van die meet en ik was die dag vrij dus kon erheenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
19-8-2008 08:28
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ok, toch ff wat puntjes duidelijk maken Plaatje

1. Die eerste foto zei Sharon `Doe alsof jullie heel goede vrienden zijn`, dus ik lach lekker overdreven. Let dus niet op mijn tandvlees Plaatje (Ik ben sowieso al slecht in fake lachen trouwens :$)
2. Die stomme groepsfoto flitste in 2x, dus ik dacht dat de foto na de eerste al genomen was. Toen deed ik mijn ogen toe (en mijn mond raar :/) om te bekomen. Jammer genoeg Plaatje
3. Eigenlijk heb ik Sharon wel geknuffeld, maar ze wil het gewoon niet toegeven. Vraag maar aan Bram Plaatje
4. Ik ben maar 1x in de lach geschoten van de Nederlandse accenten, best flink he? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
19-8-2008 08:52
Nouno2

Inactief

ZAg er leuk uit, foto`s zijn ook wel grappig.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
19-8-2008 09:08
Flikkerman

Gewist lid

Rico kan je mij die Foto waar ik met de belgjes op sta een uploaden als je wilt ? Thx.
19-8-2008 09:16
Ilovearagorn

Leader (9)

Rico! Je bent het belangrijkste zinnetje vergeten!
"Een meeting zonder Pol is als een koekje zonder chocolade, het mist wat."

Plus, het hoogtepunt van de meeting, sorry Sittarders, was in de trein terug naar huis! Op Eindhoven moesten ik, Luc, Martijn en Wouter in een andere trein als Jaron, Jules, Simon en volgens mij nog iemand waar ik nu niet op kwam. De treinen blijven n tijd naast elkaar rijden, steeds de 1 sneller dan weer trager etc. Wij met zn alleen tegen dat raampje kleven, zwaaien lachen en doen, geweldig Plaatje
Pics komen later ^^

O en Rico, crop je pics, anders is de laadtijd voor iedereen die RSR opent zwaar protoplasmaeetbareassPlaatje

Ik kom zo ook wel met n verslagje van ons deel, zodra ik foto's binnen heb enzo. De seen the servers medals heb ik daarnet uitgedeeld, de beer badges doe ik als ik de overzichtsfoto doe Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 09:27
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Umbreon115 zei: Ik sta op geen enkele fotoPlaatjePlaatje leuke meeting. Sinds wanneer kan Jaron bowlenPlaatjePlaatje Sittard meet 3 komt er zeker weten mensen.

Count me in Twan Plaatje

w00t ik heb een SEEN THE SERVER medal PlaatjePlaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
19-8-2008 10:04
Glowball02

Rune Member (6.9)

En don`t count me in probably. Ik heb echt té veel problemen gehad met het vervoer :x

Bij het vertrek hebben we maar één tegenslag gehad: er scheelde iets met de luchttoevoer van de trein, en we moesten die van een halfuur later nemen. Maar da`s niet zo erg.

Op de terugweg daarentegen..
Er waren problemen met het geld (we misten 80/180 euro O.o), waardoor we te laat waren in het station om onze trein te halen. De eerstvolgende trein bleek net 5 minuten te laat in Maastricht te zijn voor onze aansluitingsbus naar Hasselt.

Het was al duidelijk dat ik niet eens in de buurt ging komen van de trein die ik moest halen (21:31). Dan bleek bovendien ook nog dat de eerstvolgende bus naar Hasselt om de één of andere vage reden alleen op donderdag rijdt. De enige bus naar België die er nog was, was naar Genk. Gelukkig nog een beetje in de buurt dus. Van de chauffeure kregen we echter te horen dat de bus naar Hasselt die aansluit op de bus waar we inzaten om 22:34 in Hasselt was (onze LAATSTE trein was om 22:31!). Maar speciaal voor ons (Plaatje) heeft ze sneller gereden, zodat ik nog net de bus kon halen die 3 minuten vertrok voordat ze eigenlijk moest aankomen. Bovendien was dat een snellere (rechtstreeks over de grote weg, zonder tussenstops), zodat ik nog met een dikke 5 minuten overschot in Hasselt aankwam.

Daar bleek dan trouwens ook nog dat de trein maar reed tot in Landen. Kobe moest in de volgende halte afstappen: Tienen. Tsja. Toen is hij maar samen met mij uitgestapt, en is zijn papa hem hier in Sint-Truiden komen halen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
19-8-2008 10:12
Jules

Inactief

Hehe het was wel gezellie, maar volgende keer hopelijk iets dichter bij huis Plaatje. Zie ook pas nu dat ik maar half op 1 foto sta haha Plaatje. Krijg je ervan als mensen naar je toekomen en zeggen *LACH EENS SEXY* xD.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 10:28
Antwoord 1-15 van 38 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.