Nj541 Gewist lid | Was t gezellig *fap fap fap* 19-8-2008 01:22 | ||
Mzzlaersword Inactief | omfg kijk dit dan ondanks mijn RareProxy!@#!#%!@%!#$^#!$%!#$ ik kan weer posten!!!!! en de meeting was Gruwelijk Gezellig leuke mensen leren kennen, moeten we vaker doen - Simon (1988-heden) 19-8-2008 01:28 | ||
Eidor Inactief | Ik vind die Foto van mij shar en kobe wel gelukt btw affe dag , op een paar dingen na :$ 19-8-2008 01:34 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Meeting was pwn. Beste tot nu toe, zeker weten. Moeten we nog eens doen! 19-8-2008 01:36 | ||
Nollie28 Operator (8) | Ja was zeker gezellige meet. En leuk dat je weer op rsr kan simon. Anyway volgende keer weer net zo leuk rico. 19-8-2008 02:07 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Ik sta op geen enkele foto leuke meeting. Sinds wanneer kan Jaron bowlen Sittard meet 3 komt er zeker weten mensen. 19-8-2008 06:45 | ||
Otherwise777 Inactief | trein gedeelte was het beste ^^ Wie gaat daar nog een stuk over schrijven met de foto`s ;p Naja net zoals altijd het einde is het beste voor de laatblijvers ^^ Vond het heel leuk om eindelijk barry een keer irl te meeten, en om natuurlijk alle oude meeters weer te zien uit sittard breda en dordrecht Btw ik mis een heleboel leuke foto`s komen die nog ergens anders te staan op rsr? oja de beloofde foto: en jaron gaat nog een leuke post maken ;p 19-8-2008 08:08 | ||
Jeeweejong Inactief | ik had helemaal niets meegekregen van die meet en ik was die dag vrij dus kon erheen [IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG] 19-8-2008 08:28 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ok, toch ff wat puntjes duidelijk maken 1. Die eerste foto zei Sharon `Doe alsof jullie heel goede vrienden zijn`, dus ik lach lekker overdreven. Let dus niet op mijn tandvlees (Ik ben sowieso al slecht in fake lachen trouwens :$) 2. Die stomme groepsfoto flitste in 2x, dus ik dacht dat de foto na de eerste al genomen was. Toen deed ik mijn ogen toe (en mijn mond raar :/) om te bekomen. Jammer genoeg 3. Eigenlijk heb ik Sharon wel geknuffeld, maar ze wil het gewoon niet toegeven. Vraag maar aan Bram 4. Ik ben maar 1x in de lach geschoten van de Nederlandse accenten, best flink he? I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 19-8-2008 08:52 | ||
Nouno2 Inactief | ZAg er leuk uit, foto`s zijn ook wel grappig. 6de plaats survival toernooi 2008/2009 19-8-2008 09:08 | ||
Flikkerman Gewist lid | Rico kan je mij die Foto waar ik met de belgjes op sta een uploaden als je wilt ? Thx. 19-8-2008 09:16 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Rico! Je bent het belangrijkste zinnetje vergeten! "Een meeting zonder Pol is als een koekje zonder chocolade, het mist wat." Plus, het hoogtepunt van de meeting, sorry Sittarders, was in de trein terug naar huis! Op Eindhoven moesten ik, Luc, Martijn en Wouter in een andere trein als Jaron, Jules, Simon en volgens mij nog iemand waar ik nu niet op kwam. De treinen blijven n tijd naast elkaar rijden, steeds de 1 sneller dan weer trager etc. Wij met zn alleen tegen dat raampje kleven, zwaaien lachen en doen, geweldig Pics komen later ^^ O en Rico, crop je pics, anders is de laadtijd voor iedereen die RSR opent zwaar protoplasmaeetbareass Ik kom zo ook wel met n verslagje van ons deel, zodra ik foto's binnen heb enzo. De seen the servers medals heb ik daarnet uitgedeeld, de beer badges doe ik als ik de overzichtsfoto doe 19-8-2008 09:27 | ||
Mzzlaersword Inactief | quote: Count me in Twan w00t ik heb een SEEN THE SERVER medal - Simon (1988-heden) 19-8-2008 10:04 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | En don`t count me in probably. Ik heb echt té veel problemen gehad met het vervoer :x Bij het vertrek hebben we maar één tegenslag gehad: er scheelde iets met de luchttoevoer van de trein, en we moesten die van een halfuur later nemen. Maar da`s niet zo erg. Op de terugweg daarentegen.. Er waren problemen met het geld (we misten 80/180 euro O.o), waardoor we te laat waren in het station om onze trein te halen. De eerstvolgende trein bleek net 5 minuten te laat in Maastricht te zijn voor onze aansluitingsbus naar Hasselt. Het was al duidelijk dat ik niet eens in de buurt ging komen van de trein die ik moest halen (21:31). Dan bleek bovendien ook nog dat de eerstvolgende bus naar Hasselt om de één of andere vage reden alleen op donderdag rijdt. De enige bus naar België die er nog was, was naar Genk. Gelukkig nog een beetje in de buurt dus. Van de chauffeure kregen we echter te horen dat de bus naar Hasselt die aansluit op de bus waar we inzaten om 22:34 in Hasselt was (onze LAATSTE trein was om 22:31!). Maar speciaal voor ons () heeft ze sneller gereden, zodat ik nog net de bus kon halen die 3 minuten vertrok voordat ze eigenlijk moest aankomen. Bovendien was dat een snellere (rechtstreeks over de grote weg, zonder tussenstops), zodat ik nog met een dikke 5 minuten overschot in Hasselt aankwam. Daar bleek dan trouwens ook nog dat de trein maar reed tot in Landen. Kobe moest in de volgende halte afstappen: Tienen. Tsja. Toen is hij maar samen met mij uitgestapt, en is zijn papa hem hier in Sint-Truiden komen halen I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 19-8-2008 10:12 | ||
Jules Inactief | Hehe het was wel gezellie, maar volgende keer hopelijk iets dichter bij huis . Zie ook pas nu dat ik maar half op 1 foto sta haha . Krijg je ervan als mensen naar je toekomen en zeggen *LACH EENS SEXY* xD. 19-8-2008 10:28 |