Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Irl meet Sittard 2]
Irl meet Sittard 2
Attentie: Er zullen foto’s van Tim worden gepost, RsR staat niet in voor de gevolgen/trauma’s die dit kan opleveren.

Om half 2 zat ik daar al, op het station in Sittard. Hopend erop dat Jules zoals hij gezegd had rond 2 uur daar zou zijn. Na wat smsje’s verstuurd te hebben bleek dat Jules op Cat en co zou wachten in Eindhoven en dat ik daar dus nog wel even zat. Even later kwamen Wouter en Barry gelukkig al aan en niet veel later kwamen onze Belgjes ook aan. Wij naar buiten, tot Jules me belde want ze wisten niet waar ze heen moesten. Ik hun gehaald waarna het handje schudde kon beginnen. Natuurlijk kon de hug van Cat niet ontbreken.

Plaatje
De ontmoetingsplaats

Plaatje

Jaron bezig met zijn giga gsm

Daarna natuurlijk met z’n alle naar de bowlingbaan waar Twan en Camiel ons aan ’t opwachten waren. Ondertussen hebben we het hoogste aantal leden op een meeting gehad zover ik weet in de hele rsr geschiedenis! (19) Je komt naar de bowlingbaan om te bowlen, dus wij schoenen halen en op naar de bowlingbaan. Het viel trouwens op dat Jules maat 48 had en tja.. de vrouwelijke meeters maat 37. Like wtf?

Toen we aan ’t bowlen waren kon ik ’t natuurlijk niet laten een paar belachelijks foto’s van iedereen te nemen (NIET TREKKEN, JE TREKT OP FOTO’s MAAR DE FOTO ZELF NIET!). Hier zijn er een paar.

Plaatje

Tim & Simon, achteraan Wouter

Plaatje

Stijn, Bram, Tim, Ewout en Sharon

Plaatje

Wouter get’s owned by Barry

Plaatje

Ik & Simon

Helaas moest een gedeelte van de lichting Belgie ons al vroeg verlaten en heeft ’t leukste gedeelte gemist, arme Ewout en Stijn. Wij hebben nog even doorgebowld waarvan helaas de score’s ontbreken. Hierna hebben we de pooltafel en tafelvoetbaltafel ingenomen. Jaja, sjieksjiek. Frietjes eten en dan zien te betalen. 130 euro briefgeld en meer dan 50 euro kleingeld, ja ober, tel maar…

Plaatje

Cat kon zich niet inhouden toen ze een balletje (wol) zag.

Hierna moesten we afscheid nemen van nóg meer Belgen. Tim zeuren om een knuffel, maar nee! Nee! Nee! Ik ben niet de RsR geschiedenis ingegaan als ’t meisje dat Tim hugde (ookal deed hij aanstaltes mij te huggen). Na nog wat rond gehangd te hebben heeft Dennis ons ook verlaten.

Plaatje

De belgen die ons verlaten, Tim, Bram, Kobe en David

Plaatje

Dennis

Plaatje

Poolen

Plaatje

Tafelvoetbal

Natuurlijk moesten we nog naar de Appie een koekjes en kauwgumvoorraadje inslaan. Dankzij onze geweldige bliebmiep Martijn hebben we de weg gevonden en kwamen we met twee dozen koekjes, een pak spekjes, twee pakken kauwgom en wat drinken buiten. Lekker joh, koekjes.

De meeting eindigde met nog even wat napraten (en drinken) in café/bar. Dit kon niet meer te lang duren want Sharonnetje moest om half 9 vertrekken... De rest is ook maar richting station gegaan maar de meeting was wel leuk geëindigd. Ik en Marniq gingen nog even mee naar de trein waar de rest in stapte. Na iedereen nog even een hand te hebben gegeven en Cat en Martijn gehugd te hebben verlieten ook zei onze geliefde stad Sittard.

Plaatje

Sorry Tim, Wouter mocht wel huggen.

Plaatje

Er is zelfs een trein die naar Thulinma gaat.

Hopelijk tot een volgende net zo gezellige meet, Ricothamen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door RicothamenInactief op 19-8-2008 01:19
Antwoorden:
Jules

Inactief

Sharon zei van wel in de chat..maar die foto staat niet in dit topic, is volgens mij uberhaupt niet geupload Plaatje. Op die groepspic zit ik net te staren, nice.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 20:24
Knuffelboom

Gewist lid

Hooguit 20 foto`s van een meet waar 19 man is geweest?Plaatje Dat kan beterPlaatje

Awel, de volgende keer niet op mijn eerste schooldag en ik zal ook wel de sprong wagenPlaatje
19-8-2008 20:41
Ektionhank

Gewist lid

quote:
Sharonf zei: Ik mis trouwens een heleboel foto`s want nu staan dr een paar mensen helemaal niet op!Plaatje Njha, was wel leuk Plaatje

we staan volgens mij wel allemaal op de groepsfoto die ik eiegenlijk heel leuk vindPlaatje mooi gemaakt cat
19-8-2008 22:06
Jeeweejong

Inactief

quote:
Elanthiel zei:
Maar het was leuk. Moeten we meer doen. Delft/Antwerpen/Dordrecht (weer) of misschien een keer in Friesland, kan noud ook komen Plaatje

groningenPlaatje
1. daar woon ik
2. daar zijn de verbindingen beter dan in friesland
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
19-8-2008 23:05
Jules

Inactief

@THEX

Plaatje

Wat is hier NIET sexy aan?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 23:19
Nickalicious

Gewist lid

Ziet er gezellig uit allemaal! Plaatje
20-8-2008 12:47
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Bloodlover99 zei: @THEX

Plaatje

Wat is hier NIET sexy aan?

Waarom gebruik je die foto in godsnaam op RSC?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 17:16
Ewout

Inactief

Nogmaals mijn excuses aan Luc omdat ik `n plijsje van z`n Santa heb kapotgedaan, het was niet expres Plaatje
Nederland was leerzaam, ik heb al meteen gezien welke dijken we moeten bombarderen als Nederland België de oorlog verklaard Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 17:59
Antwoord 31-38 van 38 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.