Zoek in het forum!
Dropparty
Beste Clanmensjes,

De meesten van jullie hadden het vast en zeker al de hoop opgegeven maar wij van RSR houden ons aan onze beloften. Daarom zal er Zaterdag 28 Augustus om 20:00 op world 13 in Varrock Castle op de 2e vloer een RSR Dropparty worden gehouden. Hieronder ff 4 screenshots met hoe je er komt (via welke ladders), in welk gebied er gedropt zal worden en wat er gedropt gaat worden.

*** UPDATE ***
Plaatje

(oud screenshot)
Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje

Wij hopen jullie dus masaal op 28 augustes op de drop te zien, de datum staat ook nog eens blauw gemarkeerd in de agenda.

Greetz The Leaders

P.S. Tellegrabben is verboden, wie toch tellegrabt kan rekenen op een IP ban en bij herhaaldelijk tellegrabben zal de clandrop afgelast worden.

P.P.S. Donaties voor de drop zijn altijd welkom
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 17-8-2004 15:58
Antwoorden:
Brunn3

Gewist lid

héhé dit word leuk ik hoop dat ik er kan zijn
18-8-2004 01:09
The Zakiej

Gewist lid

ik kom ook, zeker wete
18-8-2004 08:29
Pattie 13

Gewist lid

ik kan nie kome Plaatje ben op vakantie
18-8-2004 09:46
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik zet er zo wel bij dat lichtblauw voor clanevents is. En ja Drass, daar hebben we rekening mee gehouden. Je kan het niet meer op de mainpage zien, niet meer via de zoek in forum optie, Clannnieuws board is onzichtbaar voor geust en de directe link die je krijgt als je klikt op het blauwe vakje in de agenda is ook gedisabled voor gasten. Lijkt me dus wel veilig Plaatje

P.S. Donaties zijn altijd welkom maar dan wel Mith of hoger, voor spullen die geen armour of wapens betreffen moet je ff een leader contacten (dat moet je ook als je een donatie wil plaatsen, dan komt een van de leaders met het clanchar on).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
18-8-2004 09:47
Gohan359

Gewist lid

ik kom zeker ik heb dringend wapens en armor nodig Plaatje
18-8-2004 09:53
Motam

Gewist lid

lol 3 drops op 2 dagen Plaatje

wizzi's drop party was ook op de28ste dachtik,dan deze en de dag daarna dukkie en bert Plaatje
18-8-2004 10:01
Debesten

Gewist lid

en er zitten hier nog een paar mannen van gore in ook die blok je best ook
18-8-2004 10:47
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik verwacht gewoon dat de mensen van gore zich gedragen en niet onze party komen verzieken. Zowel dan zullen er maatregelen genomen worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

18-8-2004 11:11
Remmie Rulez

Gewist lid

k kom ook gesellug mee en k sal wel sien wa der gebeurt
18-8-2004 11:18
Bloodlover00

Gewist lid

ik kom 100% zeker
18-8-2004 11:27
Jwn_master

Gewist lid

quote:
Den Boom In zei:
Met droppen op een drop party krijg je geen medal. Ik en marduk droppen voor 1 mill en krijgen ook geen sterren bij.

@de_legende :En in rs2 kan je zien wie er getelgrabt heeftPlaatje.

Ik heb het op de vergadering gevraagt, en volgens KBart was het wel zo.
Anders doneer ik de santa gewoon, en zien de leaders maar wat ze ermee doen Plaatje
18-8-2004 11:32
Chipster678

Gewist lid

waw, nou ik kom zeker wel, ik ben nog steeds bankroet van die hack van februari Plaatje ennuh thul, ik neem aan dat dat plaatje met die vet gave (en dure) stuff het spul is dat gedropt gaat wordenPlaatje als dat zo ik kom ik zeker Plaatje Plaatje
18-8-2004 14:49
Zharlax

Rune Member (6.9)

Toch wel merkwaardig, als er een war is komt niemand opdagen maar delen we free stuff uit blijkt de hele de clan opeens te komen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

18-8-2004 14:56
Dwarfeater

Gewist lid

ik kom denk et wel en btw krijg je er een duimpje voorPlaatjePlaatje
18-8-2004 16:21
Kill12

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Toch wel merkwaardig, als er een war is komt niemand opdagen maar delen we free stuff uit blijkt de hele de clan opeens te komen Plaatje

ja ik vraag me af welke personen daat zijn.. *couch* leaders *couch*

[Drassedit] Ik dus niet Plaatje [Drassedit]
18-8-2004 20:36
Antwoord 31-45 van 77 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.