Zoek in het forum!
Dropparty
Beste Clanmensjes,

De meesten van jullie hadden het vast en zeker al de hoop opgegeven maar wij van RSR houden ons aan onze beloften. Daarom zal er Zaterdag 28 Augustus om 20:00 op world 13 in Varrock Castle op de 2e vloer een RSR Dropparty worden gehouden. Hieronder ff 4 screenshots met hoe je er komt (via welke ladders), in welk gebied er gedropt zal worden en wat er gedropt gaat worden.

*** UPDATE ***
Plaatje

(oud screenshot)
Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje

Wij hopen jullie dus masaal op 28 augustes op de drop te zien, de datum staat ook nog eens blauw gemarkeerd in de agenda.

Greetz The Leaders

P.S. Tellegrabben is verboden, wie toch tellegrabt kan rekenen op een IP ban en bij herhaaldelijk tellegrabben zal de clandrop afgelast worden.

P.P.S. Donaties voor de drop zijn altijd welkom
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 17-8-2004 15:58
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Dat met die nummertjes trekken was inderdaad een super goed idee van Drass maar daar hebben wij niet genoeg stuff voor. Ik zal s00n een plaatje posten van wat we gaan droppen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
17-8-2004 20:58
Pl

Gewist lid

ik kan komen w00t (d8 da ik moest voetballen gelukkig niet het was de 29ste Plaatje ) en ik verheug me al op die fotos killerbart
17-8-2004 21:04
Bartho_e

Gewist lid

We hebben nu bijna het dubbele aantal leden en nu begint er een belletje te rinkelenPlaatje I'll be there
17-8-2004 21:06
Bert

Rune Member (6.9)

quote:
Jwn_master zei: Eindelijk toch die dropparty om 200 leden te vieren Plaatje
Ik doneer/drop wel een santa, heb ik meteen die vrijgevigheids medal met ster Plaatje

Met droppen op een drop party krijg je geen medal. Ik en marduk droppen voor 1 mill en krijgen ook geen sterren bij.

@de_legende :En in rs2 kan je zien wie er getelgrabt heeftPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
17-8-2004 21:15
Vuilnisbak

Gewist lid

ik ben zeker van de partij , kan neit wachten
17-8-2004 21:28
Corpos

Gewist lid

ik kom cker al dat rune en dat geld Plaatje ZIE JULLIE DAARPlaatje! is orange cape verplichtPlaatje? p-message me pls daarover c ya
17-8-2004 21:58
Motam

Gewist lid

ik come Plaatje

Ps. telegrab is trager dan ernaartoe lope in rs2...
17-8-2004 21:59
Zharlax

Rune Member (6.9)

Probeer een oranje cape te dragen ja, mocht je er geen hebben worden er op de party ook gedropt dus maak je geen zorgen. Wat tellegrabben betreft heeft motam gelijk maar dan toch ben ik ZWAAR op tegen.

P.S. Dit topic is nu onzichtbaar gemaakt voor de geust zodat non RSR leden dit topic niet kunnen zien en dus niet naar de drop komen (hopen we).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

17-8-2004 22:11
Kill12

Gewist lid

woot die clue stuff is van mij Plaatje ik ga misschien ook nog een zamorak plate erbij doen..
17-8-2004 22:49
Drass

Rune Member (6.9)

Bart heb je eraan gedacht dat ze het nieuws wel kunnen lezen als ze op gast login klikken?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
17-8-2004 22:57
Slaughter56

Gewist lid

en dan te denken dat ik dan op vakantie ben Plaatje
GVDPlaatje
17-8-2004 23:45
Sponsebob

Gewist lid

pfff ik doneer ook wel wat maar moet nog ff kijken wat ik vin het ook een btje weinig ... morgen zeg ik wel wat ik doneer ik weet al wat ik ga doneren , 200 lobs, 200 willow logs (handig voor brandhout misschien) Plaatje en 100 coal en een addy hatchet, maar aan wie moet ik dat gevePlaatje Plaatje
17-8-2004 23:56
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Drass zei: Bart heb je eraan gedacht dat ze het nieuws wel kunnen lezen als ze op gast login klikken?

Hij zei dat het voor de guest onzichtbaar is gemaakt, maar omdat het een edit was, is dat misschien nadat jij dit zei.
18-8-2004 00:03
Marduk God

Gewist lid

quote:
Viezen Aap zei: uhmm ja dat zou een oplossing kunnen zijn tegen de trieste figuren met telegrab en bij een drop party heeft 1 iemand meestal bijna alles en de andere bijna niks omdat hij een niet al te beste computer hebt maarja a;s er te veel mensen komen word dat nummertjes trekken ook moeilijk maarja dat zie ik de 28ste wel ik hoo per te kunnen zijnPlaatje

volgens mij is je sig iets te groot viezen aap.
ik wil wel komen Plaatje.
telegrab is inderdaad zeer triest.
18-8-2004 00:07
Sonkolpo

Gewist lid

ik zou da tan wel updaten bij info bord -- kalender --
van de kleur bedoel ik é
18-8-2004 00:09
Antwoord 16-30 van 77 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.