Zoek in het forum!
Dropparty
Beste Clanmensjes,

De meesten van jullie hadden het vast en zeker al de hoop opgegeven maar wij van RSR houden ons aan onze beloften. Daarom zal er Zaterdag 28 Augustus om 20:00 op world 13 in Varrock Castle op de 2e vloer een RSR Dropparty worden gehouden. Hieronder ff 4 screenshots met hoe je er komt (via welke ladders), in welk gebied er gedropt zal worden en wat er gedropt gaat worden.

*** UPDATE ***
Plaatje

(oud screenshot)
Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje

Wij hopen jullie dus masaal op 28 augustes op de drop te zien, de datum staat ook nog eens blauw gemarkeerd in de agenda.

Greetz The Leaders

P.S. Tellegrabben is verboden, wie toch tellegrabt kan rekenen op een IP ban en bij herhaaldelijk tellegrabben zal de clandrop afgelast worden.

P.P.S. Donaties voor de drop zijn altijd welkom
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 17-8-2004 15:58
Antwoorden:
Motam

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Toch wel merkwaardig, als er een war is komt niemand opdagen maar delen we free stuff uit blijkt de hele de clan opeens te komen Plaatje

Deze dropparty stond in het nieuws dus dat trekt ook al volk Plaatje

zou een leader de war van moregn ook niet in het nieuws kunnen zetten ? Dan zal er veel meer volk komenPlaatje Plaatje
19-8-2004 10:50
Bck007

Inactief

ik kom ook, kzal ook wel paar dingen geven ze...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2004 11:02
Kippendoder

Inactief

quote:
Kill12 zei:

ja ik vraag me af welke personen daat zijn.. *couch* leaders *couch*

[Drassedit] Ik dus niet Plaatje [Drassedit]

Hij had het speciaal bedoelt op jouw drass.Plaatje
Jaja, we weten we wie het allemaal is.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
19-8-2004 11:02
Davidvries

Gewist lid

Ik ga zeker komen en telegrab is zeer triest om je reet mee af te vegen en misschien drop ik nog een paar rune med helmetsPlaatje

PS:Iedereen die twijfelt gewoon komenPlaatje
19-8-2004 16:16
Local Boss

Gewist lid

nou ik kom zeker wel naar deze want hier ben je zeker dat er goeie spullen gedropt wordenPlaatje
19-8-2004 17:26
Tyr3x

Gewist lid

ik hoop echt dat niemand tele grabt want dat is zeer kl*te als die afgelast wordt khoop echt dat het gewoon door gaat Plaatje
19-8-2004 17:28
Superthomas

Gewist lid

wel ik zen nieuw in de clan, ik ga der zeker zijn op de 28 en morgen op die pk tocht zal ik ook aanwezig zijn .
19-8-2004 19:01
Debesten

Gewist lid

quote:
Kill12 zei:

ja ik vraag me af welke personen daat zijn.. *couch* leaders *couch*

[Drassedit] Ik dus niet Plaatje [Drassedit]

geweldig Plaatje Plaatje
op een war komen wel redelijk aantal members thulinma is zelfs ooit eens geweest zonder armour denk ik maarja Plaatje
19-8-2004 23:15
Vozoku

Gewist lid

ik ga komen jongen super stoer zie je dan gastuh
20-8-2004 13:42
Geertjen2

Gewist lid

ik ga zeker ook komen *sigh*
ik heb echt een kl*te computer
ik heb een echt trage computer,
ik ga zeker niets hebben Plaatje
nou ja, ik kom toch voor de funPlaatje
in de hoop dat ik "iets" zal vinden...
*aplause voor leaders*Plaatje
20-8-2004 20:28
Lord Nogiet

Gewist lid

ik weet niet of iemand anders het al gepost heeft (ben te tam om het te checken PlaatjePlaatje maar telegrabben is fout geschreven er staat namelijk "verboden te tellegrabben"
bedankt voor uw geduld Plaatje
20-8-2004 22:02
Zharlax

Rune Member (6.9)

like anyone cares Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
20-8-2004 22:26
beforedi

Gewist lid

yow mensen
waar moet ik mij inschrijven voor dit evenementPlaatje?
ik vinsdt het wel een goed idee van die nummertje maar je heb dan echt veel stuff nosdig en zo niet echt fear zijn tgn over sommige andere dan geef je ze ofwel noob stuff ofwel good stuff en moest je het droppen heeft iedereen gelijke kansen he
ist het niet zoPlaatje?
grtz gruwez
21-8-2004 01:21
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Je hoeft je niet in te schrijven, gewoon komen Plaatje

quote:
Debesten zei:
geweldig Plaatje Plaatje
op een war komen wel redelijk aantal members thulinma is zelfs ooit eens geweest zonder armour denk ik maarja Plaatje

Ik kom altijd met armour! Namelijk: Plaatje, Plaatje, (en nog een r2h)

quote:
Chipster678 zei: waw, nou ik kom zeker wel, ik ben nog steeds bankroet van die hack van februari Plaatje ennuh thul, ik neem aan dat dat plaatje met die vet gave (en dure) stuff het spul is dat gedropt gaat wordenPlaatje als dat zo ik kom ik zeker Plaatje Plaatje

Jup, dat's wat we gaan droppen... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2004 10:05
Lord Nogiet

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: like anyone cares Plaatje

...perfectie mijn vriend Plaatje
21-8-2004 11:54
Antwoord 46-60 van 77 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.