Zoek in het forum!
Shirts?
Hallo clanlui!

Naar aanleiding van de poll en een aantal verzoekjes is het hele shirt-idee toch nog weer eens naar voren gekomen.

Let op: Er is geen garantie dat er uberhaupt een shirt komt. Dit bericht is puur om te meten hoeveel mensen hem willen hebben. Als dat er genoeg zijn kan ik een definitieve prijs geven en wieltjes laten rollen, so to speak.

Dan nu, het voorlopige ontwerp:
Plaatje

Als er iemand iets beters kan maken, be my guest.

Info:
Uiterlijk: Grijs shirt met RSR in zwarte tekst met rode gloed. RSR logo (rune kite shield met belgische en nederlandse leeuw, en dragon battle axes onderaan) onder de letters. De tekst "runescape" staat nergens leesbaar op het shirt, dus je kan ermee rondlopen zonder dat mensen je uitlachen op straat. Alleen mede-RSR`ers zullen weten waar je shirt voor staat. Perfect voor IRL meetings dus!
Maat: Afhankelijk van aantal bestellingen en gevraagde maten. Waarschijnlijk small of medium, maar als er veel vraag is naar andere maten kan dat geregeld worden.
Prijs: Minder dan 15 euro. Als er veel vraag is misschien zelfs minder dan 10 euro.
Verzending: Per post, verzendkosten komen er dan bij, een paar euro max. Woon je in de buurt van Amsterdam, Amstelveen of Leiden, zal hij niet verzonden worden maar kom ik hem persoonlijk gratis langsbrengen. Het shirt zelf betaal je natuurlijk wel Plaatje Andere omgevingen hebben in sommige uitzonderingen geluk, maar daar kan ik van te voren niets over zeggen.

Persoonlijk lijkt het me een zeer redelijke prijs voor een shirt waar je trots op kan zijn!

Ben je geintresseerd? Post een reply op dit bericht. Zet er duidelijk in of je er 1 (of meer?) wilt! Als ik een telling heb van hoeveel mensen er 1 willen bestellen, kan ik de exacte prijs geven, en kan je eventueel nog annuleren. Alle betalingen zullen via mij lopen, en als ik hem kom bezorgen (waar mogelijk) kan je zelfs terplekke contant nog betalen.
Reply dus! Plaatje

Oja, verkoop ik er genoeg, haal ik de reclames van de site, want dan hebben de shirts genoeg opgebracht in plaats van reclames. Jullie snappen wel dat voor 10/15 euro er niet veel ruimte is om jullie af te zetten, dus geen zorgen, ik zal vrijwel geen winst maken Plaatje

EDIT: Afkraak-replies en grappen over het shirt heb ik gewist. Graag alleen serieuze suggesties en aanmeldingen. Als je onzin wilt sproeien ga je maar naar de verhalen bundel, daar is die voor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 5-2-2008 01:32
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

@tipitisgemak, zoiets, maar dan in plaats van Runescape Revolution, gwoon RSR, dus in dat zelfde font.

Alleen, ... alleen s en m? dan denk ik niet dat ik hem koop, ik moet eigenlijk minstens XL hebben (ja, ik ben nog al groot..)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 20:12
Mzzlaersword

Inactief

quote:

tekst "runescape" staat nergens leesbaar op het shirt, dus je kan ermee rondlopen zonder dat mensen je uitlachen op straat.

is dat zo als er battleaxes op staan?

leuk idee, alleen het uiterlijk kan en moet beterPlaatje heb je een leeg shirt die ik mag ontwerpen? Plaatje

greetz Simon
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
5-2-2008 20:20
Twan

Rune Member (6.9)

omdat veel mensen er naar vragen google ik maar een leeg zwart t shirt:

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-2-2008 20:26
Sir Mvl

Inactief

Omdat jullie toch alleen maar over die T-shirts zitten te zagen hier een ontwerpje van mij:

Plaatje[http://img338.imageshack.us/img338/6778/shircopynh5.png]>

Misschien maak ik er morgen dus nog één, als ik weer wat minuutjes tijd vind.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 20:42
Lucky Q

Gewist lid

Mvl jouw ontwerp is zeker niet slecht! ontopic: mischien andere kleur t-shirt ofzoiets, beetje leeg.
5-2-2008 20:55
Opm3

Inactief

eum waarom komt er ook geen rug print? en mss het loge op een zwarte tshirt en een witte?
en sir zijn tshirt zou ik wel kopen gwn omdat die volwassener is
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 20:55
Ck Bond

Gewist lid

Dat ontwep van Sir mvl is wel wat.. zoiets zou ik misschien wel kopen Plaatje
5-2-2008 22:25
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Sir Mvl zei: Omdat jullie toch alleen maar over die T-shirts zitten te zagen hier een ontwerpje van mij:

die rondjes zien er gejat uit maar dat zal wel aan mij liggen.
het shirt van sir mvl vindt ik mooier en je kan het zelfs op school dragen zonder dat iemand zou weten dat het over runescape ging.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-2-2008 22:32
Bamberg88

Gewist lid

T-Shirts? Ik wil liever rsr lollys Plaatje!

Maar goed als het dan toch moet doe het dan bij de enige echte goede T-shirt drukkerij:

[www.logoprint.nl]
6-2-2008 00:28
6warhammer6

Inactief

quote:
Sir Mvl zei: Omdat jullie toch alleen maar over die T-shirts zitten te zagen hier een ontwerpje van mij:

Ik kan niks anders zeggen dan: Nice. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
6-2-2008 01:00
Killerareso

Gewist lid

quote:

lijkt veel op half life 2 Plaatje
6-2-2008 13:03
Tisiptgemak

Inactief

Emvéé-il. Hij is nice en subtiel!
2 comments die ik nog wou maken:
- Die grote cirkel kun je eigenlijk enkel maken als ruglogo. Als je dat op je voorkant zet op die plek in die grote... Is hij wat raar?

- Is hij niet zodanig subtiel dat hij eignelijk niets meer met rsr te maken heeft Plaatje?

`t logo is wel nice, zoals al je stuff eigenlijk Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
6-2-2008 13:06
Jules

Inactief

Ziet er hip uit Michiel Plaatje, dat zie ik mezelf op zich wel dragen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-2-2008 13:55
Dutchgirl_69

Inactief

Deze vin ik zelf mooi Plaatje nice Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-2-2008 13:58
Nighthell14

Inactief

Ik vind het toch wel leuk dat er aardig wat animo is voor een shirtje van een community Plaatje. Zelf zou ik er geen een kopen omdat het dan toch alleen maar in de kast ligt weg te rotten Plaatje.

MVL, i like your design! Zonder RS erop zou ik die misschien wel kopen Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-2-2008 14:02
Antwoord 31-45 van 70 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.