Twan Rune Member (6.9) | quote: de gene die het idee bedacht krijgt natuurlijk free die reclame weg. 5-2-2008 16:17 | ||
Otherwise777 Inactief | w0000000000000t Ik ga er meteen een bestellen als hij komt Btw als je in de buurt woont ga hem ophalen krijg je meteen een medal erbij 5-2-2008 16:51 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Iedereen is hier bezig dat je hem in het openbaar moet dragen. Ik zou die alleen kopen als aandenken.. Wtf kleine kindjes..draag hem dan niet en draag dan de T-shirt dat je mama klaarlegt `s morgens. 5-2-2008 16:57 | ||
Zubat-freak Inactief | nice shirt ^^ mss kan je er nog een magic staf en bow opzetten ofzo? ps kan je ook in het zwart bestellen? ps2 mss ook large? (ik draag graag losse kleding) 5-2-2008 17:06 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | quote: Of gebruik hem als slaapshirt ofzo. Ik vind dit design niks, ik zal kijken ik nog wat kan maken. 5-2-2008 17:25 | ||
Flikkerman Gewist lid | Zie je Jaron binnen de korste keren met een patserbak rondrijden . 5-2-2008 18:23 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Het is leuk gemaakt, maar ik zou er nooit in mijn leven 1 dragen of kopen, gelukkig zijn er genoeg mensen die dat wel doen. Veel succes hiermee Jaron. 5-2-2008 18:33 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | quote: Idd, leuk aandenken en vast leuk om mee te , ik ga er zeker een proberen te ontwerpen . 5-2-2008 18:42 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Ik vind hem een beetje saai . Dus waarschijnlijk niet kopen. Hopeljk vind je het niet erg . 5-2-2008 18:46 | ||
Necaris1 Gewist lid | Thulinma, kan je een link naar de afbeelding van zo`n T-shirt geven, maar dan zonder dat logo? Ik wil wel eens iets proberen te ontwerpen. Btw, ik denk dat er misschien meer mensen zo`n T-shirt zouden willen hebben als het ontwerp meer lijkt op een T-shirt van een rockgroep dan van een pixelclan. :$ 5-2-2008 18:53 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | quote: Ok nu wil ik er zeker een! (A) Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 5-2-2008 19:06 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: Idd agreed, maar velen zagen er ook over dat iederen runescape kent, kennen ze ook rsr? het logo? denk het niet, ik ga hem gewoon op school dragen niemand die weet dat het een rune kite is... quote: Ik ga met rsr naar bed XD 5-2-2008 19:32 | ||
Twan Rune Member (6.9) | als hij uitkomt ik pak me er 1 5-2-2008 19:37 | ||
Tisiptgemak Inactief | IK WEET DAT ER NOG BACKGROUND PLAKT EN DAT DE BLENDING NOCH PATH OP IETS TREKKEN. GAAT ER NIET OVER...... zou ik dan al veel deftiger vinden. Staat dan wel runescape in maar ofwel edit je dat dan ofwel laat je het. Maar die andere t-shirt is gewoon te playmobil-achtig. Neem dan een t-shirt als deze met een logo op de logo plek..en die bliksem kan mooi de schouder opvullen. Iemand die goed is met photoshop moet er maar wat aan ken (of ik als ik eens tijd he Dergelijk t-shirt is al heel wat draagbaarder voor mense ouder dan 13 (vind ik. Die ander < 13 vinden is dan ook mijn subjectieve bevinding) http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 5-2-2008 19:51 | ||
Sir Mvl Inactief | Ik maak morgen wel een design voor een T-shirt, dat van Thul is nu niet zo super.. ;D 5-2-2008 19:51 |