Zoek in het forum!
Shirts?
Hallo clanlui!

Naar aanleiding van de poll en een aantal verzoekjes is het hele shirt-idee toch nog weer eens naar voren gekomen.

Let op: Er is geen garantie dat er uberhaupt een shirt komt. Dit bericht is puur om te meten hoeveel mensen hem willen hebben. Als dat er genoeg zijn kan ik een definitieve prijs geven en wieltjes laten rollen, so to speak.

Dan nu, het voorlopige ontwerp:
Plaatje

Als er iemand iets beters kan maken, be my guest.

Info:
Uiterlijk: Grijs shirt met RSR in zwarte tekst met rode gloed. RSR logo (rune kite shield met belgische en nederlandse leeuw, en dragon battle axes onderaan) onder de letters. De tekst "runescape" staat nergens leesbaar op het shirt, dus je kan ermee rondlopen zonder dat mensen je uitlachen op straat. Alleen mede-RSR`ers zullen weten waar je shirt voor staat. Perfect voor IRL meetings dus!
Maat: Afhankelijk van aantal bestellingen en gevraagde maten. Waarschijnlijk small of medium, maar als er veel vraag is naar andere maten kan dat geregeld worden.
Prijs: Minder dan 15 euro. Als er veel vraag is misschien zelfs minder dan 10 euro.
Verzending: Per post, verzendkosten komen er dan bij, een paar euro max. Woon je in de buurt van Amsterdam, Amstelveen of Leiden, zal hij niet verzonden worden maar kom ik hem persoonlijk gratis langsbrengen. Het shirt zelf betaal je natuurlijk wel Plaatje Andere omgevingen hebben in sommige uitzonderingen geluk, maar daar kan ik van te voren niets over zeggen.

Persoonlijk lijkt het me een zeer redelijke prijs voor een shirt waar je trots op kan zijn!

Ben je geintresseerd? Post een reply op dit bericht. Zet er duidelijk in of je er 1 (of meer?) wilt! Als ik een telling heb van hoeveel mensen er 1 willen bestellen, kan ik de exacte prijs geven, en kan je eventueel nog annuleren. Alle betalingen zullen via mij lopen, en als ik hem kom bezorgen (waar mogelijk) kan je zelfs terplekke contant nog betalen.
Reply dus! Plaatje

Oja, verkoop ik er genoeg, haal ik de reclames van de site, want dan hebben de shirts genoeg opgebracht in plaats van reclames. Jullie snappen wel dat voor 10/15 euro er niet veel ruimte is om jullie af te zetten, dus geen zorgen, ik zal vrijwel geen winst maken Plaatje

EDIT: Afkraak-replies en grappen over het shirt heb ik gewist. Graag alleen serieuze suggesties en aanmeldingen. Als je onzin wilt sproeien ga je maar naar de verhalen bundel, daar is die voor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 5-2-2008 01:32
Antwoorden:
Flikkerman

Gewist lid

Idd na x aantal jaren kan een heel klein beetje steun wel vind ik.
6-2-2008 14:58
Den_temmy

Gewist lid

jullie vragen wel achter meer opdruk en backprints e.d
Hopelijk beseffen jullie dan ook dat het kostelijker en kostelijker word, gevolg=minder kopers.
en nee ik koop hem ook niet, ik draag alleen merkkledij :$
6-2-2008 15:12
Flikkerman

Gewist lid

Temmy,gebruik hem als uber-groot rukzakdoekje.
6-2-2008 15:14
Den_temmy

Gewist lid

heb ik niet nodig Plaatje haha
6-2-2008 15:16
Thexcamelot

Inactief

quote:
Sir Mvl zei: Omdat jullie toch alleen maar over die T-shirts zitten te zagen hier een ontwerpje van mij:

Plaatje[http://img338.imageshack.us/img338/6778/shircopynh5.png]>

Misschien maak ik er morgen dus nog één, als ik weer wat minuutjes tijd vind.

Very nice Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
6-2-2008 16:01
Folkie5

Gewist lid

Nice hoor Michiel!
Maar ja, ik ga hem evengoed niet kopen.
6-2-2008 19:48
Stijn012

Gewist lid

quote:
Sir Mvl zei: Omdat jullie toch alleen maar over die T-shirts zitten te zagen hier een ontwerpje van mij:

Plaatje[http://img338.imageshack.us/img338/6778/shircopynh5.png]>

Misschien maak ik er morgen dus nog één, als ik weer wat minuutjes tijd vind.

Mooi ontwerp, maar eumh, je hebt een vrouwenmodel van t-shirt Plaatje
6-2-2008 20:58
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Riemis zei: Geef ons de afbeelding van de lege shirt en we zullen er eens aan beginnen Plaatje

Dat is niet de bedoeling. Je moet er 1 maken met doorzichtige of witte achtergrond, op enorme resolutie. Mijn ontwerp bevat ook geen shirt, dat heb ik alleen zo gephotoshopped zodat jullie zien hoe het eindresultaat eruit ziet. Om een ontwerp te maken heb je dus GEEN leeg shirt nodig.

quote:
Umbreon115 zei: de gene die het idee bedacht krijgt natuurlijk free die reclame weg.

Nee.

quote:
Gregoryw zei: Iedereen is hier bezig dat je hem in het openbaar moet dragen. Ik zou die alleen kopen als aandenken..

Wtf kleine kindjes..draag hem dan niet en draag dan de T-shirt dat je mama klaarlegt `s morgens.

Precies. Jammer dat niemand weet waar je het over hebt, omdat ik de replies waar je het over hebt heb gewist. Maar toch, helemaal mee eens.

quote:
Zubat-freak zei: nice shirt ^^
mss kan je er nog een magic staf en bow opzetten ofzo?

ps kan je ook in het zwart bestellen?
ps2 mss ook large? (ik draag graag losse kleding)

Alles kan als genoeg mensen het willen. Zo te zien lukt dat wel, maar garanties kan ik niet geven totdat ik definitieve bestellingen opneem.

quote:
Necaris1 zei: Thulinma, kan je een link naar de afbeelding van zo`n T-shirt geven, maar dan zonder dat logo? Ik wil wel eens iets proberen te ontwerpen.

Btw, ik denk dat er misschien meer mensen zo`n T-shirt zouden willen hebben als het ontwerp meer lijkt op een T-shirt van een rockgroep dan van een pixelclan. :$

Zoals hierboven staat, zelf ontwerpen doe je ZONDER leeg shirt. Sowieso ben ik beperkt in welke plekken op het shirt bedrukt kunnen worden, dus post je afbeelding, of mail hem naar me, dan voer ik hem in in het ontwerpprogramma en laat zo zien hoe het eruit zou zien.
Ja, zoalseen rockgroep zou cooler zijn. Helaas weer ik niet hoe dat eruit ziet. Dus als je iemand met de skills en kennis weet, laat dan een beter ontwerp maken en stuur dat naar me op. De ontwerper krijgt natuurlijk erkenning, ik zal niet zeggen dat het iets is dat ik heb ontworpen of zo.

quote:
Tisiptgemak zei: Neem dan een t-shirt als deze met een logo op de logo plek..en die bliksem kan mooi de schouder opvullen. Iemand die goed is met photoshop moet er maar wat aan Plaatjeken (of ik als ik eens tijd hePlaatje

Dergelijk t-shirt is al heel wat draagbaarder voor mense ouder dan 13 (vind ik. Die ander < 13 vinden is dan ook mijn subjectieve bevinding)

Ik kan helaas niets laten afdrukken op het schoudergebied, sorry. Het woord runescape is expres weggelaten uit mijn ontwerp, maar als mensen echt zo een shirt willen, kan dat natuurlijk geregeld worden. Trouwens, mijn ontwerp was bedacht met mijn leeftijdsgroep in gedachten (ong. 20 dus), bedankt dat je daar even 7 jaar vanaf hebt getrokken Plaatje

quote:
Elanthiel zei: @tipitisgemak, zoiets, maar dan in plaats van Runescape Revolution, gwoon RSR, dus in dat zelfde font.

Alleen, ... alleen s en m? dan denk ik niet dat ik hem koop, ik moet eigenlijk minstens XL hebben (ja, ik ben nog al groot..)

Relax Martijn, er zijn vast meer mensen die XL willen. Dan komt dat gewoon goed. En anders maak ik speciaal voor jou een uitzondering Plaatje

quote:
Mzzlaersword zei: leuk idee, alleen het uiterlijk kan en moet beterPlaatje heb je een leeg shirt die ik mag ontwerpen? Plaatje

Zoals hierboven staat, zelf ontwerpen doe je ZONDER leeg shirt.

quote:
Umbreon115 zei: omdat veel mensen er naar vragen google ik maar een leeg zwart t shirt

Zoals hierboven staat, zelf ontwerpen doe je ZONDER leeg shirt.

quote:
Sir Mvl zei: Omdat jullie toch alleen maar over die T-shirts zitten te zagen hier een ontwerpje van mij

Hij is zeker cool, maar heeft toch niets meer met RSR te maken? Je hebt een heel nieuw logo en een nieuwe stijl bedacht...

quote:
Bamberg88 zei: Maar goed als het dan toch moet doe het dan bij de enige echte goede T-shirt drukkerij: [http://www.logoprint.nl]` title=`[http://www.logoprint.nl]`>[[www.logoprint.nl]]

Heel leuk, maar je kan daar maar in 1 kleur drukken...

quote:
Den_temmy zei: jullie vragen wel achter meer opdruk en backprints e.d
Hopelijk beseffen jullie dan ook dat het kostelijker en kostelijker word, gevolg=minder kopers.
en nee ik koop hem ook niet, ik draag alleen merkkledij :$

Dat valt best mee, backprint is 2 euro meer of zo. Nou ja, op een 10-15 euro shirt is dat best veel ja.
Wauw, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in merkkleding. Alles wat ik draag is zorgvuldig merkloos gekozen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-2-2008 21:56
Habbostery

Inactief

oeh, thul in actie Plaatje

het spijt me om het te zeggen thul, maar ik vind die van Sir Mvl toch beter dan die van jou Plaatje Zo`n shirt als jou zou ik niet echt mee willen rondlopen (en om greg blij te maken) ook niet op m`n kamer willen hangen. Want ik heb genoeg kameraden die runescape kennen en wel eens komen xboxen bij me. Hoewel ik bij die van MVL dacht: `mwa, this is pretty good.` Daarbij dacht ik echt na of ik hem zou kopen of niet Plaatje

ps: zie dit niet te veel als kritiek, maar ik geef gewoon aan wat ik er van vind tot nu toe Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2008 09:03
Kratos184

Gewist lid

Die van Sir Mvl heeft helemaal niets met rsr te maken (omdat ie zo mooi is Plaatje) en die van Thulinma is gewoon lelijk dus eigenlijk zou er nog een derde moeten komen?
7-2-2008 11:12
Nadavt

Inactief

quote:
Zubat-freak zei
ps2 mss ook large? (ik draag graag losse kleding)

geef toe dat je een dikkerdje bentPlaatje
En thul, wil je mensen eerst laten betalen en dan pas bestelling doorsturen of?:$
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2008 14:49
Habbostery

Inactief

quote:
Kratos184 zei: Die van Sir Mvl heeft helemaal niets met rsr te maken (omdat ie zo mooi is Plaatje) en die van Thulinma is gewoon lelijk dus eigenlijk zou er nog een derde moeten komen?

die van Sir Mvl niks met rsr? Volgens mij weet dan iemand hier niet waar de 3de `R` voor staat in RSR Plaatje Het is namelijk Runescape Revolution. Vandaar RS Revolution.... denk volgende keer ff na voordat je iets post Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2008 18:33
Dead Walker0

Inactief

ik heb gwn voor de grap gestemd dat ik een runescape shirt wou hebben (en ik denk dat ik nie de enige benXD) maar ik zou der nooit 1 kopen hoe mooi die ook is.
succes ermee thul
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2008 20:35
Kratos184

Gewist lid

quote:
Habbostery zei:

die van Sir Mvl niks met rsr? Volgens mij weet dan iemand hier niet waar de 3de `R` voor staat in RSR Plaatje Het is namelijk Runescape Revolution. Vandaar RS Revolution.... denk volgende keer ff na voordat je iets post Plaatje

Lol ik weet wat RSR betekent maar het is gewoon totaal niet in de rsr stijl. Behalve wat erop staat in letters heeft het niets met RSR te maken.
8-2-2008 11:35
Rndom Angl

Inactief

quote:
Kratos184 zei: Die van Sir Mvl heeft helemaal niets met rsr te maken

Dan moet je MVL`s Orange Juice-skin gebruiken, past erbij + `t is de hawtste skin hier =]

Ontopic: Nee dankje ik hoef geen shirt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hijdoetutweereensnietofzo Hi mom!
8-2-2008 11:49
Antwoord 46-60 van 70 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.