Flikkerman Gewist lid | Idd na x aantal jaren kan een heel klein beetje steun wel vind ik. 6-2-2008 14:58 | ||
Den_temmy Gewist lid | jullie vragen wel achter meer opdruk en backprints e.d Hopelijk beseffen jullie dan ook dat het kostelijker en kostelijker word, gevolg=minder kopers. en nee ik koop hem ook niet, ik draag alleen merkkledij :$ 6-2-2008 15:12 | ||
Flikkerman Gewist lid | Temmy,gebruik hem als uber-groot rukzakdoekje. 6-2-2008 15:14 | ||
Den_temmy Gewist lid | heb ik niet nodig haha 6-2-2008 15:16 | ||
Thexcamelot Inactief | quote: Very nice 6-2-2008 16:01 | ||
Folkie5 Gewist lid | Nice hoor Michiel! Maar ja, ik ga hem evengoed niet kopen. 6-2-2008 19:48 | ||
Stijn012 Gewist lid | quote: Mooi ontwerp, maar eumh, je hebt een vrouwenmodel van t-shirt 6-2-2008 20:58 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Dat is niet de bedoeling. Je moet er 1 maken met doorzichtige of witte achtergrond, op enorme resolutie. Mijn ontwerp bevat ook geen shirt, dat heb ik alleen zo gephotoshopped zodat jullie zien hoe het eindresultaat eruit ziet. Om een ontwerp te maken heb je dus GEEN leeg shirt nodig. quote: Nee. quote: Precies. Jammer dat niemand weet waar je het over hebt, omdat ik de replies waar je het over hebt heb gewist. Maar toch, helemaal mee eens. quote: Alles kan als genoeg mensen het willen. Zo te zien lukt dat wel, maar garanties kan ik niet geven totdat ik definitieve bestellingen opneem. quote: Zoals hierboven staat, zelf ontwerpen doe je ZONDER leeg shirt. Sowieso ben ik beperkt in welke plekken op het shirt bedrukt kunnen worden, dus post je afbeelding, of mail hem naar me, dan voer ik hem in in het ontwerpprogramma en laat zo zien hoe het eruit zou zien. Ja, zoalseen rockgroep zou cooler zijn. Helaas weer ik niet hoe dat eruit ziet. Dus als je iemand met de skills en kennis weet, laat dan een beter ontwerp maken en stuur dat naar me op. De ontwerper krijgt natuurlijk erkenning, ik zal niet zeggen dat het iets is dat ik heb ontworpen of zo. quote: Ik kan helaas niets laten afdrukken op het schoudergebied, sorry. Het woord runescape is expres weggelaten uit mijn ontwerp, maar als mensen echt zo een shirt willen, kan dat natuurlijk geregeld worden. Trouwens, mijn ontwerp was bedacht met mijn leeftijdsgroep in gedachten (ong. 20 dus), bedankt dat je daar even 7 jaar vanaf hebt getrokken quote: Relax Martijn, er zijn vast meer mensen die XL willen. Dan komt dat gewoon goed. En anders maak ik speciaal voor jou een uitzondering quote: Zoals hierboven staat, zelf ontwerpen doe je ZONDER leeg shirt. quote: Zoals hierboven staat, zelf ontwerpen doe je ZONDER leeg shirt. quote: Hij is zeker cool, maar heeft toch niets meer met RSR te maken? Je hebt een heel nieuw logo en een nieuwe stijl bedacht... quote: Heel leuk, maar je kan daar maar in 1 kleur drukken... quote: Dat valt best mee, backprint is 2 euro meer of zo. Nou ja, op een 10-15 euro shirt is dat best veel ja. Wauw, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in merkkleding. Alles wat ik draag is zorgvuldig merkloos gekozen. 6-2-2008 21:56 | ||
Habbostery Inactief | oeh, thul in actie het spijt me om het te zeggen thul, maar ik vind die van Sir Mvl toch beter dan die van jou Zo`n shirt als jou zou ik niet echt mee willen rondlopen (en om greg blij te maken) ook niet op m`n kamer willen hangen. Want ik heb genoeg kameraden die runescape kennen en wel eens komen xboxen bij me. Hoewel ik bij die van MVL dacht: `mwa, this is pretty good.` Daarbij dacht ik echt na of ik hem zou kopen of niet ps: zie dit niet te veel als kritiek, maar ik geef gewoon aan wat ik er van vind tot nu toe 7-2-2008 09:03 | ||
Kratos184 Gewist lid | Die van Sir Mvl heeft helemaal niets met rsr te maken (omdat ie zo mooi is ) en die van Thulinma is gewoon lelijk dus eigenlijk zou er nog een derde moeten komen? 7-2-2008 11:12 | ||
Nadavt Inactief | quote: geef toe dat je een dikkerdje bent En thul, wil je mensen eerst laten betalen en dan pas bestelling doorsturen of?:$ 7-2-2008 14:49 | ||
Habbostery Inactief | quote: die van Sir Mvl niks met rsr? Volgens mij weet dan iemand hier niet waar de 3de `R` voor staat in RSR Het is namelijk Runescape Revolution. Vandaar RS Revolution.... denk volgende keer ff na voordat je iets post 7-2-2008 18:33 | ||
Dead Walker0 Inactief | ik heb gwn voor de grap gestemd dat ik een runescape shirt wou hebben (en ik denk dat ik nie de enige benXD) maar ik zou der nooit 1 kopen hoe mooi die ook is. succes ermee thul 7-2-2008 20:35 | ||
Kratos184 Gewist lid | quote: Lol ik weet wat RSR betekent maar het is gewoon totaal niet in de rsr stijl. Behalve wat erop staat in letters heeft het niets met RSR te maken. 8-2-2008 11:35 | ||
Rndom Angl Inactief | quote: Dan moet je MVL`s Orange Juice-skin gebruiken, past erbij + `t is de hawtste skin hier =] Ontopic: Nee dankje ik hoef geen shirt. Hi mom! 8-2-2008 11:49 |