Zoek in het forum!
Shirts?
Hallo clanlui!

Naar aanleiding van de poll en een aantal verzoekjes is het hele shirt-idee toch nog weer eens naar voren gekomen.

Let op: Er is geen garantie dat er uberhaupt een shirt komt. Dit bericht is puur om te meten hoeveel mensen hem willen hebben. Als dat er genoeg zijn kan ik een definitieve prijs geven en wieltjes laten rollen, so to speak.

Dan nu, het voorlopige ontwerp:
Plaatje

Als er iemand iets beters kan maken, be my guest.

Info:
Uiterlijk: Grijs shirt met RSR in zwarte tekst met rode gloed. RSR logo (rune kite shield met belgische en nederlandse leeuw, en dragon battle axes onderaan) onder de letters. De tekst "runescape" staat nergens leesbaar op het shirt, dus je kan ermee rondlopen zonder dat mensen je uitlachen op straat. Alleen mede-RSR`ers zullen weten waar je shirt voor staat. Perfect voor IRL meetings dus!
Maat: Afhankelijk van aantal bestellingen en gevraagde maten. Waarschijnlijk small of medium, maar als er veel vraag is naar andere maten kan dat geregeld worden.
Prijs: Minder dan 15 euro. Als er veel vraag is misschien zelfs minder dan 10 euro.
Verzending: Per post, verzendkosten komen er dan bij, een paar euro max. Woon je in de buurt van Amsterdam, Amstelveen of Leiden, zal hij niet verzonden worden maar kom ik hem persoonlijk gratis langsbrengen. Het shirt zelf betaal je natuurlijk wel Plaatje Andere omgevingen hebben in sommige uitzonderingen geluk, maar daar kan ik van te voren niets over zeggen.

Persoonlijk lijkt het me een zeer redelijke prijs voor een shirt waar je trots op kan zijn!

Ben je geintresseerd? Post een reply op dit bericht. Zet er duidelijk in of je er 1 (of meer?) wilt! Als ik een telling heb van hoeveel mensen er 1 willen bestellen, kan ik de exacte prijs geven, en kan je eventueel nog annuleren. Alle betalingen zullen via mij lopen, en als ik hem kom bezorgen (waar mogelijk) kan je zelfs terplekke contant nog betalen.
Reply dus! Plaatje

Oja, verkoop ik er genoeg, haal ik de reclames van de site, want dan hebben de shirts genoeg opgebracht in plaats van reclames. Jullie snappen wel dat voor 10/15 euro er niet veel ruimte is om jullie af te zetten, dus geen zorgen, ik zal vrijwel geen winst maken Plaatje

EDIT: Afkraak-replies en grappen over het shirt heb ik gewist. Graag alleen serieuze suggesties en aanmeldingen. Als je onzin wilt sproeien ga je maar naar de verhalen bundel, daar is die voor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 5-2-2008 01:32
Antwoorden:
Thexcamelot

Inactief

Leuk thul, maar met iets beters bedoel je uitgebreider? of pixel design, of what else?
Anyway het is wel een leuk shirt. ik zal er zeker aan denken een te nemen. maar je moet hem dan natuurlijk wel komen bezorgen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
5-2-2008 01:37
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Gewoon, beter, mooier, cooler. Iets dat mensen liever zouden dragen dan dit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 01:40
6warhammer6

Inactief

Ik woon in een omgeving waar 50% van de (mannelijke) "jongeren" ooit wel eens runescape heeft gespeeld/weet wat runescape is.
Dus............. ik pas. Plaatje

Misschien dak me nog verveel en nog een ontwerpje maak. Plaatje

Ps. Misschien meerdere ontwerpen? Niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Welk formaat moeten de ontwerpen minimaal hebben? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
5-2-2008 01:45
Fighting880

Gewist lid

quote:
6warhammer6 zei: Ik woon in een omgeving waar 50% van de (mannelijke) "jongeren" ooit wel eens runescape heeft gespeeld/weet wat runescape is.

bij mij ook Plaatje ik woon dorpje naast je, ik speel zelf bijna geen runescape meer en ben ook niet meer zo actief op rsr.

goed idee, misschien iets drukker op het shirt?
5-2-2008 08:43
Dark Nike7

Gewist lid

M3h w4nts 1 pl0xx Plaatje ! ! !
5-2-2008 10:36
Wizardmag

Inactief

Huh? Ik koop `em direct! Ik draag m op irl meetings, en voor de rest hang ik `m aan m`n muur en draag ik `em thuis (want ik ga niet rondlopen met een rune kite Plaatje)

Nee, echt! Kop em! Ps: Greg woont dacht ik niet zo ver van mij, kan ie em niet bregen? oPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
5-2-2008 12:14
Twan

Rune Member (6.9)

doe gewoon wie hem koopt geen reclame meerPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-2-2008 14:05
Just Ne Pker

Leader (9)

Misschien dat ik er wel eentje aanschaf voor een eventuele IRL-meeting fzo...Maar daar gaat dan toch nog gegarandeerd een vest over hoor Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
5-2-2008 14:40
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Kratos184 zei: LOLPlaatje! Dit is echt het domste wat ik ooit heb gezien...
Wie dit shirt koopt is echt zo`n mongool XD.

Serieus, kom op zeg....
Dan ben ik een mongool. Ik koop zeker 1, een leuk aandenken aan RSR voor laterPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 14:47
Baswai

Rune Member (6.9)

Thul, ik zou iemand ff een stiljvol ontwerpje laten maken Plaatje Nu is RSR net een voetbalclub met dat schild Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 15:22
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Afkraak-replies en grappen over het shirt heb ik gewist. Graag alleen serieuze suggesties en aanmeldingen. Als je onzin wilt sproeien ga je maar naar de verhalen bundel, daar is die voor.

quote:
6warhammer6 zei: Ik woon in een omgeving waar 50% van de (mannelijke) "jongeren" ooit wel eens runescape heeft gespeeld/weet wat runescape is.

Ontwerpen moeten GROOT, in goeie kwaliteit. Anders zien ze er niet uit op een shirt. Minimaal 600 pixels breed, twee keer zoveel is nog beter. Als er genoeg vraag is naar 2 modellen is dat te regelen, maar als er dan 1 door te weinig mensen wordt besteld vervalt ie. Ik kan ze niet goedkoop genoeg krijgen als te weinig mensen er 1 willen namelijk, en ik weet hoe gierig RSR leden zijn, dus probeer ze zo goedkoop mogelijk te maken voor jullie. Plaatje
Trouwens, alleen mensen die RSR kennen zullen weten waar het shirt voor staat. En die mensen zijn dus automatisch net zo erg als jij... Daarom staat het woord runescape niet op het shirt.

quote:
Umbreon115 zei: doe gewoon wie hem koopt geen reclame meerPlaatje

Dat is eigenlijk een enorm goed idee. Deal. Wie hem koopt ziet geen reclame meer.

quote:
Gregoryw zei: Dan ben ik een mongool. Ik koop zeker 1, een leuk aandenken aan RSR voor laterPlaatje

Precies, daarom neem ik er ook 1. Een grote clan als deze bezitten wil ik wel een aandenken van! Plaatje Ik denk dat bijna alle (ex-)leaders er wel 1 willen.

quote:
Baswai zei: Thul, ik zou iemand ff een stiljvol ontwerpje laten maken Plaatje Nu is RSR net een voetbalclub met dat schild Plaatje

Zoals in de post al stond, als je het beter kan, ga je gang. Ik sta open voor suggesties van andere ontwerpen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 15:44
Bv202

Inactief

Nou, een serieuze reactie:
quote:
Dat is eigenlijk een enorm goed idee. Deal. Wie hem koopt ziet geen reclame meer.

Dan maak je er wel dikke winst op eigenlijk...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 15:51
Ewout

Inactief

quote:
Thulinma zei:
quote:
quote:
Baswai zei: Thul, ik zou iemand ff een stiljvol ontwerpje laten maken Plaatje Nu is RSR net een voetbalclub met dat schild Plaatje

Zoals in de post al stond, als je het beter kan, ga je gang. Ik sta open voor suggesties van andere ontwerpen.

Geef ons de afbeelding van de lege shirt en we zullen er eens aan beginnen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 16:05
Jules

Inactief

Ik wil er zeker wel eentje Plaatje. Persoonlijkt lijkt het me leuker om of een fleece trui of een zwart T-shirt te hebben..
Zo`n plain white T-shirt wordt veel sneller vies Plaatje!

Of zo`n shirtje met lange mouwen...Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2008 16:07
Nowaii Arka

Gewist lid

Ander soort ding, ik zou mss wel kopen Plaatje en idd Jules, doe het zwart <3
5-2-2008 16:14
Antwoord 1-15 van 70 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.