Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vervolg LB-stemming]
Vervolg LB-stemming
Beste RsR-leden,

Nadat gebleken is dat er enkele omkoperijen plaatsvonden, en stem-op-mij-dan-stem-ik-op-jou praktijken plaatsvonden, is de LB-stemming gereset.

We willen jullie er aan herinneren dat dit NIET de bedoeling is. Ook viel het me op dat sommigen zeiden zich voor `de lol` ingeschreven te hebben. Dit pikken we eigenlijk niet, want het LB is niet zomaar even voor de lol.

Verder willen we zeggen dat het WEL toegestaan is te lobbyen; Maar niet door middel van omkoperij met stemmen/geld/ieder ander willekeurig iets, Lobbyen wil zeggen dat je voor je punten staat en zegt waar je voor staat, dat beargumenteert, en dat ook goed doet.

Gedraag je niet als een stel kippen zonder kop en stem bewust, stem niet op persoon A omdat hij je vriend is of omdat hij nou toevallig bekend is en het hele forum onderspamt, stem op iemand die jij als GESCHIKT ziet voor de taak. Verdere omkoperij zal worden bestraft, met ingang van nu.

Stem wijs, Stem goed.
Ik wens jullie namens het LB en MAL-Team veel succes,

Arnoud X122

[Xedit] Op verzoek, een gediskwalificeerdenlijst:
Kratos184 ~ Op chat zitten 'asken' voor votes
Falo14Nl ~ Votebeggen in berichtenbalk
Habbostery ~ Voor de lol meedoen en daar lacherig over doen, terwijl het toch echt een serieuze stemming is.
[/Xedit]
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 11-10-2007 17:29
Antwoorden:
Otherwise777

Inactief

quote:
Bloodlover99 zei:

Hoofdletters en punten in je zinnen zetten heeft niet zo veel met dyslexie te maken, het gaan ons meer om de leesbaarheid van je zinnen.

@Andere post van other..ik heb een vraag voor je. Wat kan jij inbrengen in het LB, wat een ander niet kan?

meer events en leukere.
maar den boom in had net ook al egzegd wat jij nu zegt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
12-10-2007 05:42
Mrkuolematon

Gewist lid

WTF, gvdPlaatje! Nu heb ik nog maar 70 van de 140 of 150 die ik had ! Plaatje
12-10-2007 07:36
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Otherwise777 zei:

meer events en leukere.

En hoe wil jij dat voor elkaar krijgen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2007 13:30
Xaverius

Inactief

Mensen vergeet niet ik sta langsonder!! :D

Helemaal de laatste DUS SCROLL VOOR JE KIEST :D

Eneugh ik ben wel akkoord met de re-vote...

Degene die het deed weet wel wie :D
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2007 14:33
Otherwise777

Inactief

quote:
Paulus55 zei:

En hoe wil jij dat voor elkaar krijgen?

naja eigenlijk kan ik daar niks aan doen, aangezien mijn events al de beste zijn (H).

maarja er komt nog een leuk event in de vakantie Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
12-10-2007 15:07
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Er zijn 3 mensen, in opdracht eruit geflikkerd. Met andere woorden: Kratos184, Falo14Nl en Habbostery liggen eruit.

Happy voting!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2007 15:16
Jules

Inactief

quote:
Otherwise777 zei:

meer events en leukere.
maar den boom in had net ook al egzegd wat jij nu zegt.

Waarom zou je daarvoor in het LB moeten? Je kan nu toch ook al events organiseren Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2007 16:13
6warhammer6

Inactief

quote:
Otherwise777 zei:

meer events en leukere.

Events organiseren hebben niks te maken met of je geschikt bent als LB en de verantwoordelijkheid ervoor hebt.

Jouwn stemmen zijn volgens mij meer populariteits stemmen door je events.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
12-10-2007 16:24
Flikkerman

Gewist lid

Mijn "selling 10votes 100kea" was puur in de context van een grapje,wat iedereen die toen daar was je kan vertellen.

Anyway,ik kom nooit in die lijst Plaatje,maar ik ben zeer tevreden over de punten die ik wel heb gekregen,toont dat er toch meerdere mensen me vertrouwen als ik dacht Plaatje.
12-10-2007 16:34
Otherwise777

Inactief

quote:
Bloodlover99 zei:

Waarom zou je daarvoor in het LB moeten? Je kan nu toch ook al events organiseren Plaatje.

dat maakt me actief en geliefd Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2007 16:50
Xaverius

Inactief

Other remember i still have loggs too get ya OUT OF ORDER!

:D mhahahaha
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2007 17:30
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

xaverius chill man laat zitten lol alles is al opnieuw /./
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
13-10-2007 16:52
Habbostery

Inactief

ik heb inderdaad gezegd voor de lol, en daar was commentaar op gegeven. Vervolgens heb ik duidelijk gemaakt wat ik bedoelde. Ik zei dat ik benieuwd was hoeveel stemmen ik zou krijgen en daarom meldde ik me aan. Dus wat jij hier zegt klopt niet helemaal 100%.

Als je daarna zegt dat ik daar lacherig over doe, vind ik eerder dat je me beledigt dan dat ik dat deed. Voor zover ik weet heb ik er niks geen lacherigs over gedaan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-10-2007 21:46
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Otherwise777 zei:

dat maakt me actief en geliefd Plaatje.

Je vindt die aandacht zeker wel leuk hè?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-10-2007 21:52
Kratos184

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei: Er zijn 3 mensen, in opdracht eruit gePlaatjekerd. Met andere woorden: Kratos184, Falo14Nl en Habbostery liggen eruit.

Happy voting!

Ik (en falo volgens mij ook) maakte gewoon een grapje, zoals veel mensen doen. Maarja, je zou me er nog steeds uit kunnen schoppen voor die derde reden dus, boeiend. Plaatje
13-10-2007 22:16
Antwoord 46-60 van 61 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.