Vervolg LB-stemming
Beste RsR-leden,
Nadat gebleken is dat er enkele omkoperijen plaatsvonden, en stem-op-mij-dan-stem-ik-op-jou praktijken plaatsvonden, is de LB-stemming gereset.
We willen jullie er aan herinneren dat dit NIET de bedoeling is. Ook viel het me op dat sommigen zeiden zich voor `de lol` ingeschreven te hebben. Dit pikken we eigenlijk niet, want het LB is niet zomaar even voor de lol.
Verder willen we zeggen dat het WEL toegestaan is te lobbyen; Maar niet door middel van omkoperij met stemmen/geld/ieder ander willekeurig iets, Lobbyen wil zeggen dat je voor je punten staat en zegt waar je voor staat, dat beargumenteert, en dat ook goed doet.
Gedraag je niet als een stel kippen zonder kop en stem bewust, stem niet op persoon A omdat hij je vriend is of omdat hij nou toevallig bekend is en het hele forum onderspamt, stem op iemand die jij als GESCHIKT ziet voor de taak. Verdere omkoperij zal worden bestraft, met ingang van nu.
Stem wijs, Stem goed.
Ik wens jullie namens het LB en MAL-Team veel succes,
Arnoud X122
[Xedit] Op verzoek, een gediskwalificeerdenlijst:
Kratos184 ~ Op chat zitten 'asken' voor votes
Falo14Nl ~ Votebeggen in berichtenbalk
Habbostery ~ Voor de lol meedoen en daar lacherig over doen, terwijl het toch echt een serieuze stemming is.
[/Xedit]
491 posts
Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long...
Gepost door
Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op
11-10-2007 17:29
Stanley
Rune Member (6.9)
| quote:
Otherwise777 zei: naja als iedereen zo begint
als ik lb word:
-ga ik met interpunctie schrijven.
Omg! Dat moet ik zien!
Wie zijn er trouwens zo sad geweest om te betalen voor een stem voor LB? :`) 145 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 11-10-2007 19:32 |
Sharonf
Inactief
| Betalen? Dat werd maar gebruikt als hyperbool, toch? Anders vind ik iemand wel heel zielig.
Maarja, omkoperij zal er altijd blijven, misschien is dit wel iets waardoor het een beetje minder wordt.
Ach, we`ll see... Don't worry, be happy - Bob Marley. 250 posts Praatgemiddelde: (<100) Going good... 11-10-2007 19:41 |
Bert
Rune Member (6.9)
| quote:
Otherwise777 zei: naja als iedereen zo begint
als ik lb word:
-ga ik met interpunctie schrijven.
Dat is in mijn ogen een verkeerde attitude.Je kon daar al weken aan werken, waarom doe je dat nu al dan niet? Je bereikt X door eerst Y goed te doen, als je me snapt.
Maar goed, ieder zijn mening daar maar over.
Hopelijk helpt de `reset` een beetje, nog maals, veel geluk iedereen.
Den Boom In 183 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 11-10-2007 19:43 |
Otherwise777
Inactief
| quote:
selling free votes 100k each
^ik haat zulke omkoop shit..
p.s stem NIET op mij wil gen lb worden 1 geen tijd 2 geen zin 3 er zijn betere.
en 3 je hebt je niet ingeschreven 355 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 11-10-2007 19:44 |
Arnoud X122
Retired Sub-Leader (R)
| En 4, Ik wacht nog altijd op je spelling. 491 posts Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long... 11-10-2007 19:46 |
Pieterjan29
Rune Member (6.9)
| Het kan noch allemaal veranderen.
Maar wat ik niet snap is waarom de leden nog hun stemmen kunnen veranderen door dat tabeletje stem je dan niet op wie je echt zou stemmen . 144 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 11-10-2007 19:49 |
Otherwise777
Inactief
| quote:
Den Boom In zei:
Dat is in mijn ogen een verkeerde attitude.Je kon daar al weken aan werken, waarom doe je dat nu al dan niet? Je bereikt X door eerst Y goed te doen, als je me snapt.
Maar goed, ieder zijn mening daar maar over.
Hopelijk helpt de `reset` een beetje, nog maals, veel geluk iedereen.
iedereen zit heel de tijd te zagen op me spelling, dit komt ook deels omdat k dyslexies ben.
maarja warom ik er niet eerder aan begonnen ben omdat het me teveel moeite kost, maar als ik in het lb kom moet ik een goeie interpunctie hebben. 355 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 11-10-2007 19:52 |
Bert
Rune Member (6.9)
| Het is niet als je in het ledenbestuur komt heb je een goede interpunctie nodig, het is:
'Als ik in het ledenbestuur WIL heb ik een goede interpunctie nodig`.
Natuurlijk, dat is maar mijn mening en ieder zijn manier, dus no offense
PS: Dyslexie heeft naar mijn mening niet veel te maken met interpunctie, eerder mee spelling.
Nogmaals, voel je niet aangevallen, `t is alleen mijn mening.
~ Bert
Den Boom In 183 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 11-10-2007 19:57 |
Jmthebigman
Rune Member (6.9)
| quote:
Arnoud X122 zei: En 4, Ik wacht nog altijd op je spelling.
4.b geen zin in xD
zit niet op school ^^ 179 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 11-10-2007 20:18 |
Kalkan
Inactief
| Suc6 iedereen. Ik denk dat ik niet ga stemmen omdat ik merendeels van de kandidaten niet zo goed ken. 72 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 11-10-2007 20:40 |
Den_temmy
Gewist lid
| quote:
Bloodlover99 zei:
Not really, en dat geldt al helemaal voor jou .
bij deze kan ik alleen maar bevestigen de afgelopen maanden behoorlijk veranderd te zijn. Enkele dingen gebeurd waardoor men kijk op het leven en sociaal gedrag een positievere wending genomen heeft.
I`m not the one of rs-periode anymore. 11-10-2007 20:49 |
Pieterjan29
Rune Member (6.9)
| quote:
Kalkan zei: succes iedereen. Ik denk dat ik niet ga stemmen omdat ik merendeels van de kandidaten niet zo goed ken.
geef mij een 10 en je zult me zo wel kennen 144 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 11-10-2007 20:53 |
Pk-jos
Inactief
| Sharon je hebt 10punten van me wnnr krijg ik men 200k?
jking lol, kheb blood en leon in top staan ^^ verder nx ingevuld, ik wil volwassenerre persoonen in lb geen 16- 171 posts Praatgemiddelde: (<100) Going good... 11-10-2007 21:56 |
Jules
Inactief
| quote:
Otherwise777 zei:
iedereen zit heel de tijd te zagen op me spelling, dit komt ook deels omdat k dyslexies ben.
maarja warom ik er niet eerder aan begonnen ben omdat het me teveel moeite kost, maar als ik in het lb kom moet ik een goeie interpunctie hebben.
Hoofdletters en punten in je zinnen zetten heeft niet zo veel met dyslexie te maken, het gaan ons meer om de leesbaarheid van je zinnen.
@Andere post van other..ik heb een vraag voor je. Wat kan jij inbrengen in het LB, wat een ander niet kan? 585 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 11-10-2007 22:41 |
6warhammer6
Inactief
| quote:
Pk-jos zei: Sharon je hebt 10punten van me wnnr krijg ik men 200k?
jking lol, kheb blood en leon in top staan ^^ verder nx ingevuld, ik wil volwassenerre persoonen in lb geen 16-
Ik ben 16. :$ 207 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 12-10-2007 00:16 |
Antwoord 31-45 van 61 totaal.