Beste RsR-leden,
Nadat gebleken is dat er enkele omkoperijen plaatsvonden, en stem-op-mij-dan-stem-ik-op-jou praktijken plaatsvonden, is de LB-stemming gereset.
We willen jullie er aan herinneren dat dit NIET de bedoeling is. Ook viel het me op dat sommigen zeiden zich voor `de lol` ingeschreven te hebben. Dit pikken we eigenlijk niet, want het LB is niet zomaar even voor de lol.
Verder willen we zeggen dat het WEL toegestaan is te lobbyen; Maar niet door middel van omkoperij met stemmen/geld/ieder ander willekeurig iets, Lobbyen wil zeggen dat je voor je punten staat en zegt waar je voor staat, dat beargumenteert, en dat ook goed doet.
Gedraag je niet als een stel kippen zonder kop en stem bewust, stem niet op persoon A omdat hij je vriend is of omdat hij nou toevallig bekend is en het hele forum onderspamt, stem op iemand die jij als GESCHIKT ziet voor de taak. Verdere omkoperij zal worden bestraft, met ingang van nu.
Stem wijs, Stem goed.
Ik wens jullie namens het LB en MAL-Team veel succes,
Arnoud X122
[Xedit] Op verzoek, een gediskwalificeerdenlijst:
Kratos184 ~ Op chat zitten 'asken' voor votes
Falo14Nl ~ Votebeggen in berichtenbalk
Habbostery ~ Voor de lol meedoen en daar lacherig over doen, terwijl het toch echt een serieuze stemming is.
[/Xedit]
491 posts
Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long...