Jules Inactief | quote: Em dus Arnoud zijn wens . 11-10-2007 18:22 | ||
Tisiptgemak Inactief | Ivm lobbyen, ik hoop eigenlijk dat we de gelegenheid krijgen in open discussie te gaan (op het forum?). Bepaalde leden krijgen mijns ziens stemmen terwijl ze kwalitatief amper iets voorstellen. Activiteit is inderdaad wel een pre, maar er wordt (vind ik) te veel gestemd op postactiviteit eerder dan kwalitatieve inbreng...Helaas. Doch wil ik er ook op duiden dat niet iedereen met veel stemmen enkel spammed. Een aantal van diegenen die hoog staan krijgen ook deze keer weer mijn punten omdat ze gegeven hun capaciteiten met mensen & gegevens om te gaan gewoon correct handelen. Naast devaluerende kritiek ook even wat anders. Ik heb mezelf zowaar ook kandidaat gesteld voor het ledenbestuur, jawel . Dit omdat ik soms wel het gevoel heb een meer dan waardige inbreng zou kunnen hebben bij bepaalde zaken zoals ruzietjes over het in-game, forum, irc,.. Ik heb veel ervaring bij het mediëren in dergelijke situaties (en niet zeldzaam wordt mijn handelen daarbij meer dan geapprecieerd). Ook heb ik wel bepaalde kwaliteiten om met mensen om te gaan (helpen hun attitude bij te stellen) of om mensen in te schatten. EN ivm. mijn in vraag gestelde activiteit... Ik lees zowat alles, ik post enkel wat minder omdat ik liever post om een ander iets aan te tonen, eerder dan posten om mezelf te promoten (zoals ik hier beetje deed :x). (spelfouten onder voorbehoud, men computertje laggedddd) http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 11-10-2007 18:23 | ||
Jules Inactief | Juist, en dit is geen post om jezelf te promoten he? Anyways, ik betwijfel het dat je IRL ook zo praat dus waarom doe je dat hier dan wel . Ik vind je wel een toffe gast, maar ik vraag me af of je dit wel serieus genoeg neemt. Je bent niet echt lang actief geweest, en omdat je retired bent van RS heb je niet echt heel erg veel nieuwe content in te brengen bij een RS-community :$. IIG, hier zijn mijn beloftes denk ik dan maar? (IVM met dat lobbyen) Dingen die je van me kunt verwachten: - Een positieve inbreng - Eigen ideeën naar voren brengen - Dingen die onder de leden spelen naar voren brengen - Activiteit op de langere termijn - Plus, je kan altijd wat vragen aan me, of ik ergens iets over wil zeggen/iets wil voorstellen etc. Kortom, je kan je ei kwijt bij ome Jules . Alvast bedankt voor het vertrouwen . 11-10-2007 18:26 | ||
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | lol het is maar gewoon een rang hoor en natuurlijk krijg je die als je veel actief bent met other en bloodlover als eerste vindt ik dat niet erg dat ze als leader zijn zullen ze vrij veel actief zijn anders geeft het geen zin nieuwe ledenestuurders te kiezen 11-10-2007 18:30 | ||
Den_temmy Gewist lid | @bloodlover: Tisipt praat altijd zo, ten minsten iemand die nog houd van volwassen gesprekken en altijd actief was op het intellectuelenboard. 11-10-2007 18:33 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | @Pieterjan29: Wat zeg jij nu allemaal over leader zijn? Let ook wel op, het is het ledenbestuur, geen ledenbestuurders ! Leestekens zouden je post anders wel duidelijker maken... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 11-10-2007 18:33 | ||
Otherwise777 Inactief | naja als iedereen zo begint als ik lb word: -ga ik met interpunctie schrijven. 11-10-2007 18:38 | ||
Necaris1 Gewist lid | Waarom begin je nu daarmee niet? Getuigt van slechte motivatie imo. Tja ik ben ook kandidaat, maar heb niet zoveel succes. K ga daarvoor niet per se beginnen wat er zo goed is aan mij ofzo, jullie zullen zelf wel weten wie er een goed LB-lid zou zijn. Ik wil wel ff vermelden dat ik voor de laatste editie van NF erg veel dingen had ingestuurd, maar dat ging allemaal verloren door die crash. 11-10-2007 18:40 | ||
Otherwise777 Inactief | zag je die punt van net niet, dat was het begin 11-10-2007 18:44 | ||
6warhammer6 Inactief | Als ik LB word beloof ik: - Meer geile wijven in RSR - 3-daagse schoolweek - Achtbaan op de speelplaats - Minder werkuren - Meer vakantie - Dat Arnoud gedowned word (W00T, hier ga ik mee scoren ) - Democratie in RSR! Note: Vat de bovenstaande tekst niet al te letterlijk op. 11-10-2007 18:46 | ||
Otherwise777 Inactief | ik heb denk ik nog wel een plaatsje vrij voor een stem voor 6warhammer6 . jk. 11-10-2007 18:51 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | quote: You just advanced a sarcasm level! 11-10-2007 18:59 | ||
Jules Inactief | quote: Not really, en dat geldt al helemaal voor jou . 11-10-2007 19:07 | ||
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | quote: dat was gewoon tegen Tisiptgemak maar bloodlover spamde voorbij 11-10-2007 19:23 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | selling free votes 100k each ^ik haat zulke omkoop shit.. p.s stem NIET op mij wil gen lb worden 1 geen tijd 2 geen zin 3 er zijn betere. 11-10-2007 19:29 |