Jules Inactief | quote: Em dus Arnoud zijn wens . 11-10-2007 18:22 | ||
Tisiptgemak Inactief | Ivm lobbyen, ik hoop eigenlijk dat we de gelegenheid krijgen in open discussie te gaan (op het forum?). Bepaalde leden krijgen mijns ziens stemmen terwijl ze kwalitatief amper iets voorstellen. Activiteit is inderdaad wel een pre, maar er wordt (vind ik) te veel gestemd op postactiviteit eerder dan kwalitatieve inbreng...Helaas. Doch wil ik er ook op duiden dat niet iedereen met veel stemmen enkel spammed. Een aantal van diegenen die hoog staan krijgen ook deze keer weer mijn punten omdat ze gegeven hun capaciteiten met mensen & gegevens om te gaan gewoon correct handelen. Naast devaluerende kritiek ook even wat anders. Ik heb mezelf zowaar ook kandidaat gesteld voor het ledenbestuur, jawel . Dit omdat ik soms wel het gevoel heb een meer dan waardige inbreng zou kunnen hebben bij bepaalde zaken zoals ruzietjes over het in-game, forum, irc,.. Ik heb veel ervaring bij het mediëren in dergelijke situaties (en niet zeldzaam wordt mijn handelen daarbij meer dan geapprecieerd). Ook heb ik wel bepaalde kwaliteiten om met mensen om te gaan (helpen hun attitude bij te stellen) of om mensen in te schatten. EN ivm. mijn in vraag gestelde activiteit... Ik lees zowat alles, ik post enkel wat minder omdat ik liever post om een ander iets aan te tonen, eerder dan posten om mezelf te promoten (zoals ik hier beetje deed :x). (spelfouten onder voorbehoud, men computertje laggedddd) http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 11-10-2007 18:23 | ||