Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [LB verkiezingen!]
LB verkiezingen!
Goedenavond leden.

Zoals al aangekondigt op de laatste twee vergaderingen is het hoog tijd voor wat vernieuwing in het Ledenbestuur.

Dit betekent helaas ook dat Djerun Xvii en Kholdstare 4 hun rang verliezen. Ze kunnen opnieuw in het LB komen als ze zich verkiezbaar stellen en door de leden worden herkozen.
Ilovearagorn en Nighthell14, die nog steeds actief binnen het LB zijn, zullen dit blijven.

In principe kan elke CL 5.0+ zich kandidaat stellen voor het ledenbestuur. Jullie hebben allemaal een pm gehad met uitleg over de taken als LB lid. Er stond ook in de pm dat als je je kandidaat wilt stellen je een pm moet sturen naar Ilovearagorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Van de belangstellenden maken de MALs een lijst, waar over 2 weken op gestemd kan worden. Elk lid met CL 2.0+ kan op 10 kandidaten stemmen.
Weer 2 weken later zal de stemming sluiten, en krijgt de top 4 promotie tot Ledenbestuurslid!

Zoals al gezegd, er is ook een pm naar iedereen verstuurd met extra informatie.

~ Cat,
namens het MAL-team

De inhoud van de PM, speciaal voor iedereen die per ongeluk in aanraking kwam met het wisknopje (oid):
quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.

Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.

Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.

Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.

Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.

Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-9-2007 21:04
Antwoorden:
Rcjorzel

Gewist lid

Nou leuk other je hebt zoiezo mijn stem waarschijnlijk ben nog te laag om me verkeisbaar te stellen en te nieuw nog neit zo bekend (komt nog) als er ooit nieuwe verkiezing komtPlaatje
24-9-2007 16:54
Baswai

Rune Member (6.9)

Ik heb mezelf ook maar even verkiesbaar gesteld. Ik hoop dat ik RSR kan helpen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 16:55
Just Ne Pker

Leader (9)

quote:
Otherwise777 zei: wewt verkiezingen Plaatje

ik heb me meteen verkiesbaar gesteld
als ik lb word ga ik zeker wat aan mijn spelling doen Plaatje

Naar mijn bescheiden mening een verkeerde motivatie. Waarom begin je niet met de spelling en stel je je dan kandidaat...

quote:
Ilovearagorn zei: LOL, zo zag mn inbox er vanochtend uit:
[[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]]

Mijn kandidatuur ownde toch wel? Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
24-9-2007 17:08
Liizziiee

Inactief

vind die `me for lb` topic die gaat komen niet zo goed hoor..
zoals wouter zei moet lb gekozen worden om wie je bent en niet om valse beloftes
omkopen gaat automatisch gebeuren let op mijn woorden..

IK BEN ONSCHULDIG Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
He hallo, al van mijn blog gehoord?
Je vind hem op de Forum. Zeker een kijkje nemen!
---
Zoals velen weten, Farm ik heel graag, doch beperk ik me tot Herb farming.
Ben je in het bezit van seeds, en je bent te lui ze te farmen of je mankeert het level, Contacteer me.
Ik farm ze in jouw plaats, en geef 5 Herbs van gelijke soort per seed.
24-9-2007 17:15
Ewout

Inactief

Vorige keer kon ik me niet inschrijven omdat ik cl 3,8 was door mijn lage hp Plaatje
Maar nu ga ik mijn kans eens wagen Plaatje
Veel geluk iedereen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 17:23
Otherwise777

Inactief

quote:
Rcjorzel zei: Nou leuk other je hebt zoiezo mijn stem waarschijnlijk ben nog te laag om me verkeisbaar te stellen en te nieuw nog neit zo bekend (komt nog) als er ooit nieuwe verkiezing komtPlaatje

helaas meot je daarvoor 2,0 zijn maar tegen die tijd ben je dat wel Plaatje

quote:
Just Ne Pker zei:
Naar mijn bescheiden mening een verkeerde motivatie. Waarom begin je niet met de spelling en stel je je dan kandidaat...

Mijn kandidatuur ownde toch wel? Plaatje

tbh ben ik een half jaar geleden ofzo begonnen met mijn spelling te verbeteren en jij bent de eerste die nu comentaar geeft op mijn spelling in heel dat halve jaar

ik vind dat mijn spelling al heel wat vooruit is gegaan dus Plaatje

maja daar is dit topic btw niet voor daar komt (hopelijk niet) nog een ander topic voor
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
24-9-2007 17:25
Flikkerman

Gewist lid

Vergeet niet,de nieuwe lB`ers kunnen maar beter hun taak doen of anders worden ze hard geflamed.
24-9-2007 17:36
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
6warhammer6 zei: Dat vind ik niet echt een goed idee Cat.

Dan word je niet gekozen om je kwaliteiten, maar wie de gladste praatjes heeft.

De vorige keren was dit er ook niet.

Bovendien: Waar valt wat over te vertellen? Ga je soms zeggen: "Ik doe meer voor de leden dan alle andere kandidaten!" ?

En anders heb je een populariteitswedstrijd. In dat topic kunnen ze kwijt wat ze willen veranderen, en mss hebben ze zelf wel hele goede ideeën die ze willen uitvoeren. De kandidaten kunnen dan in ieder geval laten zien dat ze serieus zijn. En dat het er de vorige keer niet was zegt niks. Er zijn altijd leermomenten en dingen die verbeterd kunnen worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
24-9-2007 17:55
Otherwise777

Inactief

miscien hebben ze goede ideeën welke zekerheid hebben we dat ze ook worden uitgevoerd ? zoals ik al zei net alls verkiezingen een en al valse beloftes dan
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
24-9-2007 18:00
6warhammer6

Inactief

Als mensen wat willen veranderen kunnen ze dat toch doorgeven aan het LB? Daar hoef je niet persee LB voor te zijn.

Het LB was er toch om ideeën van leden door te voeren aan de MAL`s, dus een soort contactpersoon tussen de leden en de MAL`s?

En als mensen op iemand moeten stemmen die hun gaat vertegenworodigen bij de MAL`s zien ze zelf ook wel in dat ze moeten stemmen op iemand die ze kunnen vertrouwen, actief is, en serieus kan zijn in dat soort zaken. En niet de meest populaire of je beste vriend.

Tis geen politiek hier, met streefpunten en dingen die je in RSR wilt veranderen. (daar moet je toch MAL voor zijn)

En nogmaals: Waar valt er dan te vertellen? Ga je soms zeggen: "Ik doe meer voor de leden dan alle andere kandidaten!" ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
24-9-2007 18:02
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Riemis zei: Vorige keer kon ik me niet inschrijven omdat ik cl 3,8 was door mijn lage hp Plaatje
Maar nu ga ik mijn kans eens wagen Plaatje
Veel geluk iedereen!
Pff, uitvluchten, ik was ook maar 4.3 door mijn lage HP (daar zit ook een fout bij jou, 3.x = hoogste skill Plaatje)

Anyway, ik heb me ook maar ff kandidaat gesteld. We`ll see..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
24-9-2007 18:09
Otherwise777

Inactief

quote:
6warhammer6 zei: Als mensen wat willen veranderen kunnen ze dat toch doorgeven aan het LB? Daar hoef je niet persee LB voor te zijn.

Het LB was er toch om ideeën van leden door te voeren aan de MAL`s, dus een soort contactpersoon tussen de leden en de MAL`s?

En als mensen op iemand moeten stemmen die hun gaat vertegenworodigen bij de MAL`s zien ze zelf ook wel in dat ze moeten stemmen op iemand die ze kunnen vertrouwen, actief is, en serieus kan zijn in dat soort zaken. En niet de meest populaire of je beste vriend.

Tis geen politiek hier, met streefpunten en dingen die je in RSR wilt veranderen. (daar moet je toch MAL voor zijn)

En nogmaals: Waar valt er dan te vertellen? Ga je soms zeggen: "Ik doe meer voor de leden dan alle andere kandidaten!" ?

alweer helemaal mee eens warhammer
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 18:20
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
6warhammer6 zei:

Dat hopen we maar. En otherwise777, als je niks toe te voegen hebt aan een post, post dan niet. Want dat geeft hetzelfde effect als +1.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
24-9-2007 18:23
Cotoneaster

Inactief

Otherwise777 got my vote ik doe niet mee lol laat other winnen = weg met vriendjespolitiek? gl other
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
24-9-2007 18:28
T4i4mo

Gewist lid

quote:
6warhammer6 zei: Als mensen wat willen veranderen kunnen ze dat toch doorgeven aan het LB? Daar hoef je niet persee LB voor te zijn.

Waarom krijg ik een vreemd voorgevoel dat er nu allerlei hack/scam geruchten de kop op gaan steken...
24-9-2007 18:29
Antwoord 46-60 van 74 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 14

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.