Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [LB verkiezingen!]
LB verkiezingen!
Goedenavond leden.

Zoals al aangekondigt op de laatste twee vergaderingen is het hoog tijd voor wat vernieuwing in het Ledenbestuur.

Dit betekent helaas ook dat Djerun Xvii en Kholdstare 4 hun rang verliezen. Ze kunnen opnieuw in het LB komen als ze zich verkiezbaar stellen en door de leden worden herkozen.
Ilovearagorn en Nighthell14, die nog steeds actief binnen het LB zijn, zullen dit blijven.

In principe kan elke CL 5.0+ zich kandidaat stellen voor het ledenbestuur. Jullie hebben allemaal een pm gehad met uitleg over de taken als LB lid. Er stond ook in de pm dat als je je kandidaat wilt stellen je een pm moet sturen naar Ilovearagorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Van de belangstellenden maken de MALs een lijst, waar over 2 weken op gestemd kan worden. Elk lid met CL 2.0+ kan op 10 kandidaten stemmen.
Weer 2 weken later zal de stemming sluiten, en krijgt de top 4 promotie tot Ledenbestuurslid!

Zoals al gezegd, er is ook een pm naar iedereen verstuurd met extra informatie.

~ Cat,
namens het MAL-team

De inhoud van de PM, speciaal voor iedereen die per ongeluk in aanraking kwam met het wisknopje (oid):
quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.

Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.

Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.

Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.

Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.

Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-9-2007 21:04
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Mja, en de promotiekansen tot mod zijn ook niet slecht tbh Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 08:35
Otherwise777

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: LOL, zo zag mn inbox er vanochtend uit:
[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]` title=`[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]`>[[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]]

ik sta erbij Plaatje

tja iedereen pmed jouw cat omdat arnoud met somiggen dingen soms 2 weken wacht als je hem pmd Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
24-9-2007 09:58
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Nighthell14 zei: Ik wens iedereen alvast succes en wie weet mag jij wel met mij samenwerken! Plaatje

ik doe mn best, vote voor mij Plaatje

ik schrijf me zeker in!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
24-9-2007 10:14
Kontbaard

Inactief

lol ^^ sta er bij Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 10:16
6warhammer6

Inactief

Als jullie op mij stemmen beloof ik:
- minder werkuren!
- meer vakanties!
- een achtbaan op het schoolplein!
- meer uitstapjes!
- een 3-daagse schoolweek!
- gratis koekjes!

Dus stem op mij! xD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
24-9-2007 10:47
Leon

Gewist lid

quote:
Kontbaard zei: lol ^^ sta er bij Plaatje

je hebt 12 posts, noem je jezelf actief?

ik heb me ook maar aangemeld ^^
24-9-2007 11:04
Bert

Rune Member (6.9)

Moge deze clan goed vertegenwoordigt worden Plaatje

~ Bert

Good luck iedereen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
24-9-2007 11:25
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

quote:
Ilovearagorn zei: LOL, zo zag mn inbox er vanochtend uit:
[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]` title=`[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]`>[[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]]

Haha Plaatje
Ik ga wel gewoon stemmen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
24-9-2007 11:36
Ilovearagorn

Leader (9)

Even een melding voor de campagne voerders:
Als de stemming van start is komt er een topic waarin jullie je reclamepraatje mogen houden.

Uiteraard wordt er niet omgekocht etc, op straffe van diskwalificatie.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 14:16
6warhammer6

Inactief

Dat vind ik niet echt een goed idee Cat.

Dan word je niet gekozen om je kwaliteiten, maar wie de gladste praatjes heeft.

De vorige keren was dit er ook niet.

Bovendien: Waar valt wat over te vertellen? Ga je soms zeggen: "Ik doe meer voor de leden dan alle andere kandidaten!" ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
24-9-2007 14:25
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Nighthell14 zei: Ik wens iedereen alvast succes en wie weet mag jij wel met mij samenwerken! Plaatje
Ah nee, nu wil niemand Lb worden Plaatje

Anyway, inschrijven die handel!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 14:29
Otherwise777

Inactief

quote:
Leon1988 zei:

je hebt 12 posts, noem je jezelf actief?

ik heb me ook maar aangemeld ^^

owned lol

btw cat, wat warhammer zegt is idd zo dan word die gekozen voor mischien wel `` vaslse beloftes en gladde praates`` dat is ook waarom bush president is tbh Plaatje

ik vind dat het lb gekozen moet worden van leden die het hele jaar actief zijn en niet alleen nu en ook niet alleen op zo'n vaag topic waar je elkaar mag aflaptopjihadkuten als ``president verkiezingen``
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
24-9-2007 15:09
Xaverius

Inactief

quote:
Gregoryw zei: Ah nee, nu wil niemand Lb worden Plaatje

Anyway, inschrijven die handel!

SHAISE! Ik wil eruit ik wil eruitPlaatje! NIET MET NIGHT! Plaatje

Ik doe mee ik heb nu toch tijd voor rsr Plaatje aangezien ik nu in het hoger onderwijs zit en iedere dag internet terbeschikking heb Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 15:20
T4i4mo

Gewist lid

Other en Leon, jullie hebben mijn vote alvast Plaatje (als het hetzelfde gaat als bij 1e lb verkiezing (2e zou ik niet weten, toen was ik inactief))

Ik stel mezelf denk ik niet beschikbaar, de meerderheid van de rsr leden kent mij toch niet. Overigens vind ik dat niet gek, want zoveel post ik niet Plaatje.
24-9-2007 15:34
Otherwise777

Inactief

lol je hebt wel 5 keer meer posts als kontbaard die stelt zich wel verkiesbaar Plaatje

ik ken je btw ook alleen van chat
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 15:41
Antwoord 31-45 van 74 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.