quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.
Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.
Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.
Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.
Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Ilovearagorn Leader (9) | Mja, en de promotiekansen tot mod zijn ook niet slecht tbh 24-9-2007 08:35 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: ik sta erbij tja iedereen pmed jouw cat omdat arnoud met somiggen dingen soms 2 weken wacht als je hem pmd 24-9-2007 09:58 | ||
Mzzlaersword Inactief | quote: ik doe mn best, vote voor mij ik schrijf me zeker in! - Simon (1988-heden) 24-9-2007 10:14 | ||
Kontbaard Inactief | lol ^^ sta er bij 24-9-2007 10:16 | ||
6warhammer6 Inactief | Als jullie op mij stemmen beloof ik: - minder werkuren! - meer vakanties! - een achtbaan op het schoolplein! - meer uitstapjes! - een 3-daagse schoolweek! - gratis koekjes! Dus stem op mij! xD 24-9-2007 10:47 | ||
Leon Gewist lid | quote: je hebt 12 posts, noem je jezelf actief? ik heb me ook maar aangemeld ^^ 24-9-2007 11:04 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Moge deze clan goed vertegenwoordigt worden ~ Bert Good luck iedereen. Den Boom In 24-9-2007 11:25 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | quote: Haha Ik ga wel gewoon stemmen 24-9-2007 11:36 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Even een melding voor de campagne voerders: Als de stemming van start is komt er een topic waarin jullie je reclamepraatje mogen houden. Uiteraard wordt er niet omgekocht etc, op straffe van diskwalificatie. 24-9-2007 14:16 | ||
6warhammer6 Inactief | Dat vind ik niet echt een goed idee Cat. Dan word je niet gekozen om je kwaliteiten, maar wie de gladste praatjes heeft. De vorige keren was dit er ook niet. Bovendien: Waar valt wat over te vertellen? Ga je soms zeggen: "Ik doe meer voor de leden dan alle andere kandidaten!" ? 24-9-2007 14:25 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote:Ah nee, nu wil niemand Lb worden Anyway, inschrijven die handel! 24-9-2007 14:29 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: owned lol btw cat, wat warhammer zegt is idd zo dan word die gekozen voor mischien wel `` vaslse beloftes en gladde praates`` dat is ook waarom bush president is tbh ik vind dat het lb gekozen moet worden van leden die het hele jaar actief zijn en niet alleen nu en ook niet alleen op zo'n vaag topic waar je elkaar mag aflaptopjihadkuten als ``president verkiezingen`` 24-9-2007 15:09 | ||
Xaverius Inactief | quote: SHAISE! Ik wil eruit ik wil eruit! NIET MET NIGHT! Ik doe mee ik heb nu toch tijd voor rsr aangezien ik nu in het hoger onderwijs zit en iedere dag internet terbeschikking heb 24-9-2007 15:20 | ||
T4i4mo Gewist lid | Other en Leon, jullie hebben mijn vote alvast (als het hetzelfde gaat als bij 1e lb verkiezing (2e zou ik niet weten, toen was ik inactief)) Ik stel mezelf denk ik niet beschikbaar, de meerderheid van de rsr leden kent mij toch niet. Overigens vind ik dat niet gek, want zoveel post ik niet . 24-9-2007 15:34 | ||
Otherwise777 Inactief | lol je hebt wel 5 keer meer posts als kontbaard die stelt zich wel verkiesbaar ik ken je btw ook alleen van chat 24-9-2007 15:41 |