Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [LB verkiezingen!]
LB verkiezingen!
Goedenavond leden.

Zoals al aangekondigt op de laatste twee vergaderingen is het hoog tijd voor wat vernieuwing in het Ledenbestuur.

Dit betekent helaas ook dat Djerun Xvii en Kholdstare 4 hun rang verliezen. Ze kunnen opnieuw in het LB komen als ze zich verkiezbaar stellen en door de leden worden herkozen.
Ilovearagorn en Nighthell14, die nog steeds actief binnen het LB zijn, zullen dit blijven.

In principe kan elke CL 5.0+ zich kandidaat stellen voor het ledenbestuur. Jullie hebben allemaal een pm gehad met uitleg over de taken als LB lid. Er stond ook in de pm dat als je je kandidaat wilt stellen je een pm moet sturen naar Ilovearagorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Van de belangstellenden maken de MALs een lijst, waar over 2 weken op gestemd kan worden. Elk lid met CL 2.0+ kan op 10 kandidaten stemmen.
Weer 2 weken later zal de stemming sluiten, en krijgt de top 4 promotie tot Ledenbestuurslid!

Zoals al gezegd, er is ook een pm naar iedereen verstuurd met extra informatie.

~ Cat,
namens het MAL-team

De inhoud van de PM, speciaal voor iedereen die per ongeluk in aanraking kwam met het wisknopje (oid):
quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.

Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.

Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.

Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.

Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.

Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-9-2007 21:04
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

Owja, ik wil wel de regel dat je interpunctie moet gebruiken als ledenbestuur lid. *kijkt naar Otherwise*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 18:29
Otherwise777

Inactief

das nummer 2 die er voor et eerst in een half jaar over zeurt btw waar wil je die opmerking op laten vallen?

ik weet heus wel dat er mensen op tegen zijn dat ik lb word vanwege mijn interpunctie *kijkt paulus*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
24-9-2007 19:02
Jules

Inactief

quote:
Cotoneaster zei: Otherwise777 got my vote ik doe niet mee lol laat other winnen = weg met vriendjespolitiek? gl other

Je stemt nu alleen op other, dat is juist een teken van vriendjespolitiek. Besides, je moet niet zeuren over vriendjespolitiek in een clan? Wat denk jij nou, dat mensen gaan stemmen op mensen die ze niet mogen maar die wel geschikt zijn voor het LB? Beetje raar toch?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 19:07
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

@Otherwise777:
Nee maar kom op, bijv op het Intellectuelen Bord het is verplicht om daar met interpunctie je berichten te posten en je lapt de regels aan je laars. Snap ik wel waarom Paulus dat zegt. Het is geen grote moeite om even Shift in te drukken voor een hoofdletter. Vooral bij grote berichten is interpunctie een kleine moeite, maar maakt het lezen en het begrijpen van berichten een heel stuk makkelijker.
In de pm die we hebben gehad staat duidelijk in dat een lid van het LB een voorbeeldfunctie is voor andere leden in Rsr. Volgens mij valt interpunctie daar ook onder Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
24-9-2007 19:12
Jules

Inactief

Tosti waarom ga jij je niet aanmelden als kandidaat Plaatje? Je zou ongetwijfeld als nummer 1 naar voren komen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 19:15
Paulus55

Rune Member (6.9)

Tostie ijzer for president!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 19:21
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

quote:
Bloodlover99 zei: Tosti waarom ga jij je niet aanmelden als kandidaat Plaatje? Je zou ongetwijfeld als nummer 1 naar voren komen Plaatje.

Hahaha te veel gedoe, lijkt me. En als je ergens al niet zoveel zin in hebt, doe je altijd minder je best dan de mensen die het echt willen. Wat niet wilt zeggen dat ze het altijd beter doen, maar ze proberen het wel harder.
Ik wil liever mensen in het Lb die het echt willen en ook echt iets ervoor over hebben(voornamelijk tijd). Wanneer het ooit zover bij mij is zal ik me wel aanmelden als kandidaat Plaatje
Wat heeft het nu voor nut als ik in het Lb zit maar geen ruk uitvoer? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
24-9-2007 19:32
MacGyver

Retired Leader (R)

quote:
Jostiepower zei: Dit meen je niet! Voor het eerst dinds ik in rsr zit zie iets wat op een democratsiche wijze gebeurt! hulde

Dat denk JIJ...
quote:

ps. ik ben omkoopbaar als het gaat om stemmen, 100k en ik stem op je!

En DAT heeft het over democratie?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

24-9-2007 20:01
Necaris1

Gewist lid

Hopelijk komt er wat deftig volk uit, zodat ik later niet moet denken `Dit had ik veel beter gekund`.
24-9-2007 20:30
Mzzlaersword

Inactief

Dat zal nooit gebeuren als je op mij stemt!

Ik heb me officieel aangemeld, dus als jullie een goeie willen, dan weet je op wie je moet stemmen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
24-9-2007 21:05
Rutgerino

Inactief

Neem een briljante mafkees met interpunctie, zoals ik!
Nee, ik heb me beschikbaar gesteld. Ik heb een aantal goede punten, maar die zal ik nog niet verklappen. Straks gaat een of andere loltoga er met mijn campagne vandoor! Tss, stel je voor.

Ik heb misschien niet een maximum aan posts, maar ik weet zeker dat het jullie niet lukt om het over een topic te hebben (niet op een leaders, LB of RA board) wat ik niet ken. Nou aan dat LB board mogen jullie een verandering brengen. En als jullie niet uitkijken, en geen Rutger stemmen, dan word je MSN opgeheven, ga je in de bioscoop op een seropositieve injectienaald zitten, en word je hele familie opgegeten door een losgebroken T-Rex.

Rutger.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 22:03
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Paulus55 zei: Owja, ik wil wel de regel dat je interpunctie moet gebruiken als ledenbestuur lid. *kijkt naar Otherwise*

*Spoilerwarning* Die regel KOMT er ookPlaatje *End of Spoilerwarning*

@Tosti, Jup, Interpunctie valt inderdaad onder voorbeeldfunctiePlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-9-2007 00:02
Maximasje

Gewist lid

quote:
Ilovearagorn zei: LOL, zo zag mn inbox er vanochtend uit:
[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]` title=`[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]`>[[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]]

Pffft, een echte Die-Hard LB kanidaat stelt zich verkiesbaar bij Tony@@@
25-9-2007 08:39
f

Gewist lid

quote:
Nighthell14 zei: Ik wens iedereen alvast succes en wie weet mag jij wel met mij samenwerken! Plaatje
Niet aan gedacht, minpuntje Lb.

Grapje hea Plaatje Plaatje
26-9-2007 22:27
Antwoord 61-74 van 74 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.