Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [LB verkiezingen!]
LB verkiezingen!
Goedenavond leden.

Zoals al aangekondigt op de laatste twee vergaderingen is het hoog tijd voor wat vernieuwing in het Ledenbestuur.

Dit betekent helaas ook dat Djerun Xvii en Kholdstare 4 hun rang verliezen. Ze kunnen opnieuw in het LB komen als ze zich verkiezbaar stellen en door de leden worden herkozen.
Ilovearagorn en Nighthell14, die nog steeds actief binnen het LB zijn, zullen dit blijven.

In principe kan elke CL 5.0+ zich kandidaat stellen voor het ledenbestuur. Jullie hebben allemaal een pm gehad met uitleg over de taken als LB lid. Er stond ook in de pm dat als je je kandidaat wilt stellen je een pm moet sturen naar Ilovearagorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Van de belangstellenden maken de MALs een lijst, waar over 2 weken op gestemd kan worden. Elk lid met CL 2.0+ kan op 10 kandidaten stemmen.
Weer 2 weken later zal de stemming sluiten, en krijgt de top 4 promotie tot Ledenbestuurslid!

Zoals al gezegd, er is ook een pm naar iedereen verstuurd met extra informatie.

~ Cat,
namens het MAL-team

De inhoud van de PM, speciaal voor iedereen die per ongeluk in aanraking kwam met het wisknopje (oid):
quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.

Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.

Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.

Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.

Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.

Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-9-2007 21:04
Antwoorden:
Knuffelboom

Gewist lid

Jeej men idee word uitgewerkt, lintje?(A)Plaatje

Nah ik zal me ook wel beschikbaar stellen, wie wil nou niet een boom in het ledenbestuur?
23-9-2007 22:19
Jules

Inactief

Heb weliswaar door de week niet altijd evenveel tijd maar ik stel mezelf desalniettemin verkiesbaar. Dus, jongens en meisjes, stem voor! Stem op Jules! Plaatje. En ik beloof, als ik erin kom, dat ik niet weer snel weg zal gaan zoals de vorige keer Plaatje. En de overdreven actiefheid in het begin zal ik dan iets meer verspreiden Plaatje. En ik zal ook braaf de meningen van leden vertegenwoordigen Plaatje.

Thats a whole lotta Plaatje innit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 22:22
Nighthell14

Inactief

quote:
Lindeboom zei: Jeej men idee word uitgewerkt, lintje?(A)Plaatje

Nah ik zal me ook wel beschikbaar stellen, wie wil nou niet een boom in het ledenbestuur?

IK! Dan kan ik je op elk moment van de dag knuffelen! :$
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 22:23
Ilovearagorn

Leader (9)

Tony, jaag Boompje niet weg wil je.. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 22:24
Necaris1

Gewist lid

Hetzelfde als Temmy, ik zou het graag doen maar ik heb geen tijd genoeg. Misschien dat ik me toch verkiesbaar stel, maar de MAL`s gaan dan rekening moeten houden met m`n actiefheid.
23-9-2007 22:49
Paulus55

Rune Member (6.9)

Weeeeeeeeeeeee! Vriendjespolitiek! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 22:50
Liizziiee

Inactief

allee ik ga me ook verkiesbaar stellen eens zien hoeveel mensen me nog kennen
niet dat k 100% zeker ben dat ik ga winnen maar ja we kunnen toch maar proberen hePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
He hallo, al van mijn blog gehoord?
Je vind hem op de Forum. Zeker een kijkje nemen!
---
Zoals velen weten, Farm ik heel graag, doch beperk ik me tot Herb farming.
Ben je in het bezit van seeds, en je bent te lui ze te farmen of je mankeert het level, Contacteer me.
Ik farm ze in jouw plaats, en geef 5 Herbs van gelijke soort per seed.
24-9-2007 07:02
Lucky Q

Gewist lid

ik hoop dat ik minstens 1 stem krijgPlaatje ik denk niet dat ik in het lb kom
24-9-2007 07:14
Flikkerman

Gewist lid

Plaatje
24-9-2007 07:25
Arjensun

Rune Member (6.9)

En waarom denk je dat dan? Als je je gedachten eens uitspreekt kan daar wat aan gedaan worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
24-9-2007 07:31
Otherwise777

Inactief

wewt verkiezingen Plaatje

ik heb me meteen verkiesbaar gesteld
als ik lb word ga ik zeker wat aan mijn spelling doen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
24-9-2007 07:40
Ijmuide 222

Inactief

Leuk dat er nieuwe verkiezingen komenPlaatje.
Ik weet niet of het slim is maar ik stel me maar ook verkiesbaar.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 07:40
Mrkuolematon

Gewist lid

Nja ik stel me zeker kandidaat hiervoor ik heb hier al de voorbije 2 vergaderingen achter gezeurd om te weten wanneer ze dit eindelijk eens gingen doen -.-.

So vote for mePlaatje
24-9-2007 07:44
Ilovearagorn

Leader (9)

LOL, zo zag mn inbox er vanochtend uit:
[http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 08:26
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Tja Cat, iedereen geilt op die extra 0,05+ bij hun Clearance RankPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2007 08:34
Antwoord 16-30 van 74 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.