quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.
Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.
Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.
Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.
Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Knuffelboom Gewist lid | Jeej men idee word uitgewerkt, lintje?(A) Nah ik zal me ook wel beschikbaar stellen, wie wil nou niet een boom in het ledenbestuur? 23-9-2007 22:19 | ||
Jules Inactief | Heb weliswaar door de week niet altijd evenveel tijd maar ik stel mezelf desalniettemin verkiesbaar. Dus, jongens en meisjes, stem voor! Stem op Jules! . En ik beloof, als ik erin kom, dat ik niet weer snel weg zal gaan zoals de vorige keer . En de overdreven actiefheid in het begin zal ik dan iets meer verspreiden . En ik zal ook braaf de meningen van leden vertegenwoordigen . Thats a whole lotta innit. 23-9-2007 22:22 | ||
Nighthell14 Inactief | quote: IK! Dan kan ik je op elk moment van de dag knuffelen! :$ 23-9-2007 22:23 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Tony, jaag Boompje niet weg wil je.. 23-9-2007 22:24 | ||
Necaris1 Gewist lid | Hetzelfde als Temmy, ik zou het graag doen maar ik heb geen tijd genoeg. Misschien dat ik me toch verkiesbaar stel, maar de MAL`s gaan dan rekening moeten houden met m`n actiefheid. 23-9-2007 22:49 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Weeeeeeeeeeeee! Vriendjespolitiek! 23-9-2007 22:50 | ||
Liizziiee Inactief | allee ik ga me ook verkiesbaar stellen eens zien hoeveel mensen me nog kennen niet dat k 100% zeker ben dat ik ga winnen maar ja we kunnen toch maar proberen he He hallo, al van mijn blog gehoord? Je vind hem op de Forum. Zeker een kijkje nemen! --- Zoals velen weten, Farm ik heel graag, doch beperk ik me tot Herb farming. Ben je in het bezit van seeds, en je bent te lui ze te farmen of je mankeert het level, Contacteer me. Ik farm ze in jouw plaats, en geef 5 Herbs van gelijke soort per seed. 24-9-2007 07:02 | ||
Lucky Q Gewist lid | ik hoop dat ik minstens 1 stem krijg ik denk niet dat ik in het lb kom 24-9-2007 07:14 | ||
Flikkerman Gewist lid | 24-9-2007 07:25 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | En waarom denk je dat dan? Als je je gedachten eens uitspreekt kan daar wat aan gedaan worden. And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 24-9-2007 07:31 | ||
Otherwise777 Inactief | wewt verkiezingen ik heb me meteen verkiesbaar gesteld als ik lb word ga ik zeker wat aan mijn spelling doen 24-9-2007 07:40 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Leuk dat er nieuwe verkiezingen komen. Ik weet niet of het slim is maar ik stel me maar ook verkiesbaar. 24-9-2007 07:40 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Nja ik stel me zeker kandidaat hiervoor ik heb hier al de voorbije 2 vergaderingen achter gezeurd om te weten wanneer ze dit eindelijk eens gingen doen -.-. So vote for me 24-9-2007 07:44 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | LOL, zo zag mn inbox er vanochtend uit: [http://i10.tinypic.com/6gklm4y.png] 24-9-2007 08:26 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Tja Cat, iedereen geilt op die extra 0,05+ bij hun Clearance Rank Greetz, Arnoud X122 24-9-2007 08:34 |