quote:
Bij deze heeft het MAL team besloten zich neer te leggen bij de overweldigende meerderheid die voor het vertrek van Arjen was.
Eerder vandaag is er een stemming geweest betreft het feit of Arjen nog langer 8 mag blijven.
De stemming toonde aan dat 4/7 van RSR statistisch voor de stelling
Weg met Arjensun was.
Het is een vreselijk verlies voor het MAL team, maar aangezien we niet langer aan de zoveel beklaagde `vriendjespolitiek` willen doen heeft Arjen met enigszins begrip zijn bureau geruimt.
Het gaat je goed Arjen, ik weet zeker dat je leven ook zonder RSR nog de moeite waard is.
Het MAL-team
quote:
Pepper The 1 zei: Bye ja je was inderdaad niet zo actief meer , nog gl met wat je nu gaat doen .
quote:
Otherwise777 zei:
maja hij was ook niet echt actief de laatse tijd
naja iig gl
quote:
T4i4mo zei: dit kan gewoon niejt waarzijn, ik ken niemand die Arjen uit rsr zou willen hebben
quote:
Bolivius zei: gf
quote:
Cotoneaster zei: hey
Hallo
Ik wil je echt even een ding vragen
Begrijp me niet verkeerd...
Maar die poging om Arjen te laten lijken dat ie down is is BEHOORLIJK mislukt
Goed dat ik hier niets van wist
Daar gaat het niet om
het MAL-team heeft zo proberen te laten lijken dat ze democratisch zijn
Dat is ook mislukt
En in mijn/veel leden hun ogen worden ze slechter
Kn zijn..
Ik zou dit niet gedaan hebben
Nou ik ook niet,want als mal team een beetje nep doen over dat een MAL gedownd wordt is niet zo fijn
Er zijn noobjes die het geloven
Maar ik moet eerlijk zeggen,dit is de slechtste fake ooit
Ik kon erook niet méé lachen
Nee daarom
lsje even aan de MAL`s die er bij betrokken zijn wilt melden,
quote:
quote:
(22:54:36) (Geoff) lol zullen we ff doordouwen en n topic op clan news maken
(22:54:41) (Geoff) over hoe je weg gestemt ben door de clan
(22:54:46) (Geoff) en dat we ons daarbij neerleggen xd
(22:54:57) (Geoff) wedden dat de pleuris losbreekts ;p
(22:59:55) (Arjensun) Haha prima, lijkt me wel lachen
(23:00:12) (Arjensun) Of krijgen we dan weer reacties dat het MAL team kinderachtig is ^^
quote:
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ook nog iets nieuws te melden toevallig? I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 8-2-2007 22:33 | ||
Ferrari289 Gewist lid | Het lijkt erop alsof iedereen dit leest, maar zonder zijn hersenen. 9-2-2007 07:42 | ||
Nighthell14 Inactief | Njaa ik kon d`r wel om lachen , vooral omdat ik diegene was die nog voorgestemd had ook (als grap). Nice to see you back Arjen . 9-2-2007 08:59 | ||
Djsjoeri Inactief | bende aapjes 9-2-2007 10:52 | ||
lulwijf Gewist lid | whhaha arjen heb jij geen leven ofzo dat jij tijd en zin hebt om zon ******* lange post te posten of wou je gwoon post gemidelde omhoog=p enne ik vin et maar een vaag verhaal ik wist op het gegeven moment niet meer wat ik moest denken 9-2-2007 15:19 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Ik zal hier even mijn mening over geven. Het was een leuk grapje, voor sommigen althans. Waarschijnlijk voor een paar MAL`s. Het is goed dat je op RSR voor je lol komt maar zoals je ziet levert dit alleen maar gezeur op. Je had zelf al voorspelt dat de leden dit niet leuk zou vinden en toch doe je dit. In mijn ogen moet een MAL wat serieuzer zijn, maar goed, ik zit er waarschijnlijk naast en hoeven ze dat helemaal niet te zijn. Ik vind het wel goed dat je alles uitlegt. Je doet moeite om de leden een beetje te sussen. Je probeert het weer goed te maken met een goede uitleg. Vooral de inleiding ziet er leuk en aannemelijk uit. Later geef je aan dat die inleiding eigenlijk een deel van het grapje was. Nou ja, ik hoop dat jij en Geoffrey hier nog lang om zullen kunnen lachen. PS: Wel vind ik de reacties van enkele leden nogal overdreven. Het is maar iets kleins. RSR is niets meer dan een plek waar je gezellig met elkaar hoort te praten dacht ik. 9-2-2007 16:04 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | quote: Jawel, waarom denk je dat ik pas 3 dagen later reageer. En zo lang is die post ook weer niet als je alle quote`s eruit haalt.. And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 9-2-2007 18:30 | ||
T0tal King Gewist lid | quote: -------------------------------------------------------------------------------- (22:54:36) (Geoff) lol zullen we ff doordouwen en n topic op clan news maken (22:54:41) (Geoff) over hoe je weg gestemt ben door de clan (22:54:46) (Geoff) en dat we ons daarbij neerleggen xd (22:54:57) (Geoff) wedden dat de pleuris losbreekts ;p (22:59:55) (Arjensun) Haha prima, lijkt me wel lachen (23:00:12) (Arjensun) Of krijgen we dan weer reacties dat het MAL team kinderachtig is ^^ -------------------------------------------------------------------------------- dit vind ik serieus ZIELIG. en ik vind het ook zielig dat arjen "onderhandelingen" heeft gehad met de leaders, om zijn o zo goeie 8 status terug te krijgen aangezien je het ZELF een goed idee vond. 9-2-2007 18:59 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | You obvious wouldn`t recognize sarcasm, even when it was in your face... And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 9-2-2007 19:28 | ||
Riekjah Gewist lid | ik vind het goed dat alles nu wordt uitgelegd, maar ik snap niet dat MAL`s als jullie het zo grappig vonden om RSR even op zijn kop te zetten met zelfs een extra down van coton* waardoor overigens nog 3 leden uit uitgestapt bij RA, en RA ook in rep en roer is* Zelf als je het woord "sarcasme" en "grap" snapt gaat dit nog redelijk ver. Jullie zijn er juist voor om te zorgen dat alles goed gaat en niet om wat "LOL" te maken over zo een zaken als MAL/MOD functions. Natuulijk mogen jullie ook plezier maken maar ik vind dat deze grap wel erg ver gaat. MVG riekjah 9-2-2007 19:57 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | quote: En dat is nou leuk om te lezen @Riekjah: Mwaja hoezo te ver? Ze kwetsen niemand ofzo, als ze dat zouden doen zou ik het wel met je eens zijn. Maarja Mals hebben gelukkig hun verstand nog. Enja als je niet wilde dat Arjensun weg zou gaan en serieus dacht dat hij wel ging, moet je het zien als zo een grap van: Boiling point, Punked of zo iets Leden moeten gewoon niet al te serieus zijn met Rsr. Doe dat lekker Irl 10-2-2007 15:06 | ||
Nowaii Arka Gewist lid | Ha HA HA HAhaha?HAhahahaa? Ha 11-2-2007 19:45 |