quote:
Bij deze heeft het MAL team besloten zich neer te leggen bij de overweldigende meerderheid die voor het vertrek van Arjen was.
Eerder vandaag is er een stemming geweest betreft het feit of Arjen nog langer 8 mag blijven.
De stemming toonde aan dat 4/7 van RSR statistisch voor de stelling
Weg met Arjensun was.
Het is een vreselijk verlies voor het MAL team, maar aangezien we niet langer aan de zoveel beklaagde `vriendjespolitiek` willen doen heeft Arjen met enigszins begrip zijn bureau geruimt.
Het gaat je goed Arjen, ik weet zeker dat je leven ook zonder RSR nog de moeite waard is.
Het MAL-team
quote:
Pepper The 1 zei: Bye ja je was inderdaad niet zo actief meer , nog gl met wat je nu gaat doen .
quote:
Otherwise777 zei:
maja hij was ook niet echt actief de laatse tijd
naja iig gl
quote:
T4i4mo zei: dit kan gewoon niejt waarzijn, ik ken niemand die Arjen uit rsr zou willen hebben
quote:
Bolivius zei: gf
quote:
Cotoneaster zei: hey
Hallo
Ik wil je echt even een ding vragen
Begrijp me niet verkeerd...
Maar die poging om Arjen te laten lijken dat ie down is is BEHOORLIJK mislukt
Goed dat ik hier niets van wist
Daar gaat het niet om
het MAL-team heeft zo proberen te laten lijken dat ze democratisch zijn
Dat is ook mislukt
En in mijn/veel leden hun ogen worden ze slechter
Kn zijn..
Ik zou dit niet gedaan hebben
Nou ik ook niet,want als mal team een beetje nep doen over dat een MAL gedownd wordt is niet zo fijn
Er zijn noobjes die het geloven
Maar ik moet eerlijk zeggen,dit is de slechtste fake ooit
Ik kon erook niet méé lachen
Nee daarom
lsje even aan de MAL`s die er bij betrokken zijn wilt melden,
quote:
quote:
(22:54:36) (Geoff) lol zullen we ff doordouwen en n topic op clan news maken
(22:54:41) (Geoff) over hoe je weg gestemt ben door de clan
(22:54:46) (Geoff) en dat we ons daarbij neerleggen xd
(22:54:57) (Geoff) wedden dat de pleuris losbreekts ;p
(22:59:55) (Arjensun) Haha prima, lijkt me wel lachen
(23:00:12) (Arjensun) Of krijgen we dan weer reacties dat het MAL team kinderachtig is ^^
quote:
Djsjoeri Inactief | lomp 8-2-2007 19:57 | ||
O 0 O G O D Gewist lid | LOL naja sorry ik dacht dat je inactief ws mijn excuses. Does it feel good to be 8 again? xD 8-2-2007 20:03 | ||
Ijssie1 Inactief | Dus als ik het goed begrijp dit alles was een grap ? Nu weet ik heel goed dat je rsr niet serieus moet nemen ,maar als leden grappen uithalen die (vaak) uit dehand lopen worden die mensen gebanned en zover ik op de hoogte ben is de pleuris idd uitgebroken en nu moeten de leden dr maar om lachen ? En ik ben niet helemaal op de hoogte aangezien ik nie echt actief ben op rsr ,maar denk dat ik aardig goed zit. 8-2-2007 20:14 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Niemand moet iets, maar ik heb me wel vermaakt om de reacties. P.S. grappen van leden over Cancer of ernstige ongelukken vind ik toch anders dan het melden van een gedwongen vertrek van iemand And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 8-2-2007 20:31 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | Even serieus kids. Nu was dit misschien geen grap van hoog niveau en zo was die ook absoluut niet bedoeld. Dit was meer een inside joke van het MAL team nadat er enkele droge gesprekken waren in #Leaders. Nu maakt het me echt geen drol uit of je het grappig vind of niet (ik ga er van uit van niet want jullie missen een berg chats). Maar deze `joke` was zeker geen reden tot de berg spam/bullshit en geheel zielige replies op de topic. @Ijs, het is toch te zielig dat hierom de pleurus losbreekt lol? Maar lol als je me wil bannen mag dat hoor schat <3 Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
8-2-2007 20:32 | ||
Flippo28 Gewist lid | en door deze "joke" is wel cono RA general af al heeft hij dat mischien wel zelf gedaan. 8-2-2007 20:35 | ||
Ijssie1 Inactief | lol kan je nie eens bannen aapje Maar zoals ik al zei ben niet helemaal op de hoogste wat er in rsr gebeurt ......ik ban je wel voor 3 dagen op msn oke 8-2-2007 20:35 | ||
Silvfo Gewist lid | quote: Waarom huilen over mij? Alsof ik het erg vind dat ik geen LB meer ben? /care 8-2-2007 20:47 | ||
Necaris1 Gewist lid | L0L. 8-2-2007 20:55 | ||
MacGyver Retired Leader (R) | Waarom denkt 90% van de mensen nog steeds dat we dit doen om democratisch te lijken? Kunnen die mensen gewoon niet lezen, negeren ze alles wat ze lezen of is `t wat anders? 8-2-2007 21:02 | ||
Otherwise777 Inactief | ok, dit was dus alemaal gewoon een grap heb net heel die tekst van arjen doorgelezen en vind tog wel dat dit wel wat eerder had mogen komen, aangezien dit heel wat problemen had kunnen voorkomen. achteraf gezien misschien een leuke grap voor sommigen misschien kan ik er later ook wel om lachen. maja blij dat het rechtgesteld is niet blij dat coton nu weg is 8-2-2007 22:16 | ||
Tisiptgemak Inactief | arjensun staat boven al die kindjes met een veel te grote bek. Ze pleiten voor democratie, onwetend over het feit dat democratie uitgaat van een `volksgroep` waar het volk volwassen en verstandig is. Aangezien de lerende knullen gemiddeld het intellect van mijn aarshaar hebben is hun claim voor democratie al een utopie bij het initieren van de claim. DAAROM TIJD VOOR EEN FUNCTIONALISTISCH DICTATORIAAL REGIME! ARJENSUN ALS QUALITATAIR POTENTIEEL VOOR RUNE MEMBER NUUUUUUUUUU http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 8-2-2007 22:21 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Zoiets heet tunnelvisie Greetz, Arnoud X122 8-2-2007 22:24 | ||
Cotoneaster Inactief | kijk nu naar de chat naam , jullie blijven het zoeken... (sk1l-edit) Nee, het blijft terug gefentileerd worden door niet lezende leden of leden die niet begrijpen wat ze lezen. (/sk1l-edit) [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 8-2-2007 22:25 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | De grap was niet leuk maar ik ben allang blij dat je terug bent op je normale positie . En wil je dit plz niet meer doen (vooral niet als de sfeer al kl*te is) . 8-2-2007 22:31 |