De afgelopen dagen heb ik me van commentaar onthouden omdat ik simpelweg geen tijd gehad heb om een post als deze te typen. Maar jongens en meisjes, dames en heren, dat zal ik nu goed maken door mijn commentaar op de gebeurtenissen van de afgelopen dagen te geven.
Eerst wat inleidende stukken:
Waar het mee begon:
(20:09:01) (Cat) Het resultaat van de stemming (Weg met Arjen) is als volgt: 4 leden hebben voor gestemd, 3 leden waren tegen.
Deze beslissing van de leden viel mij zwaar, zeker gezien de stemming voor het beste lid, maar uiteraard had ik begrip voor de beslissing van de leden.
(20:11:03) (@Geoff) Wil je jezelf nog verdedigen arjen?
(20:11:32) (Arjensun) Neej, als er zo`n overgrote meerderheid voor mijn vertrek is, dan zal ik met opgeheven hoofd mijn bureau leegmaken
Wat uiteindelijk resulteerde in het volgende bericht op Clannieuws:
quote:
Bij deze heeft het MAL team besloten zich neer te leggen bij de overweldigende meerderheid die voor het vertrek van Arjen was.
Eerder vandaag is er een stemming geweest betreft het feit of Arjen nog langer 8 mag blijven.
De stemming toonde aan dat 4/7 van RSR statistisch voor de stelling
Weg met Arjensun was.
Het is een vreselijk verlies voor het MAL team, maar aangezien we niet langer aan de zoveel beklaagde `vriendjespolitiek` willen doen heeft Arjen met enigszins begrip zijn bureau geruimt.
Het gaat je goed Arjen, ik weet zeker dat je leven ook zonder RSR nog de moeite waard is.
Het MAL-team
Dit werd gelijk het heetste clannieuws topic in de afgelopen 5 maanden. Niet alleen door het aantal posts, maar ook door de inhoud van die posts.
Hevig ontroerd door de vele bemoedigende reacties heb ik dat topic doorgelezen. En uiteindelijk de stap durven zetten om onze geliefde leiders aan te spreken. Ik heb hen gevraagd of er niet nog eens nagedacht kon worden over mijn positie binnen RSR en om algehele anarchie te voorkomen mij terug te zetten in functieschaal 8. Na veel onderhandelen over de inhoud van het contract en mijn daadwerkelijke bevoegdheden, zijn we er uit gekomen. Besloten is om mij terug te zetten in mijn oorspronkelijke functie.
Hieronder wil ik nog even ingaan op wat individuele reacties op het topic:
quote:
Pepper The 1 zei: Bye ja je was inderdaad niet zo actief meer , nog gl met wat je nu gaat doen .
quote:
Otherwise777 zei:
maja hij was ook niet echt actief de laatse tijd
naja iig gl
Niet actief de laatste tijd? Ik ben nog nooit zo actief geweest als nu.
quote:
T4i4mo zei: dit kan gewoon niejt waarzijn, ik ken niemand die Arjen uit rsr zou willen hebben
Ik wel!
quote:
Bolivius zei: gf
De grappigste reply die er tussen zat.
quote:
Cotoneaster zei: hey
Hallo
Ik wil je echt even een ding vragen
Begrijp me niet verkeerd...
Maar die poging om Arjen te laten lijken dat ie down is is BEHOORLIJK mislukt
Goed dat ik hier niets van wist
Daar gaat het niet om
het MAL-team heeft zo proberen te laten lijken dat ze democratisch zijn
Dat is ook mislukt
En in mijn/veel leden hun ogen worden ze slechter
Kn zijn..
Ik zou dit niet gedaan hebben
Nou ik ook niet,want als mal team een beetje nep doen over dat een MAL gedownd wordt is niet zo fijn
Er zijn noobjes die het geloven
Maar ik moet eerlijk zeggen,dit is de slechtste fake ooit
Ik kon erook niet méé lachen
Nee daarom
lsje even aan de MAL`s die er bij betrokken zijn wilt melden,
De serieuste reply die er tussen zat. Dus daar ga ik ook serieus op reageren.
quote:
Jij haalt je dingen in je hoofd die niet kloppen. Denk daar maar eens over na, en zorg dat je gedachten dan wel kloppen. Daarnaast slaat je tekst nergens op, behalve dat je probeert mensen op te stoken tegen de MAL’s, door te zeggen wat jij denkt dat zij dachten toen ze dit deden. (haha wat een zin) En het lukt nog ook omdat er in RSR maar een stuk of 5 mensen zitten die hun eigen mening hebben en deze op een normale manier kunnen uiten.
Maar hier ben ik nu aangekomen bij het serieuze gedeelte van deze beschouwing.
Nee, ik ben niet gedowned omdat de leden dat met 4/7 besloten hadden. Ik ben gedowned omdat het mij wel grappig leek.
grap·pig (bn.)
1 leuk, zodat men moet lachen => amusant, geinig, gek, komiek, komisch, leutig, mooi, vermakelijk; <=> flauw
quote:
(22:54:36) (Geoff) lol zullen we ff doordouwen en n topic op clan news maken
(22:54:41) (Geoff) over hoe je weg gestemt ben door de clan
(22:54:46) (Geoff) en dat we ons daarbij neerleggen xd
(22:54:57) (Geoff) wedden dat de pleuris losbreekts ;p
(22:59:55) (Arjensun) Haha prima, lijkt me wel lachen
(23:00:12) (Arjensun) Of krijgen we dan weer reacties dat het MAL team kinderachtig is ^^
Daaruit blijkt ook hoe voorspelbaar jullie zijn J
Verder vind ik de reacties zoals die van coton gewoon zwaar overdreven
quote:
Je kan RSR ook te serieus nemen, misschien kan je dat beter in het echte leven doen, en je druk maken over je school en je leven daaromheen in plaats van je druk te maken over een virtuele community. Ik kom hier in ieder geval voor mijn lol, alleen de laatste tijd wordt dat steeds minder door het gewhine van een aantal leden hier. Maarja ik ben weer terug en nu niet meer huilen over mij, dat kan nu over K3ttino, Silvfo en Cotoneaster.
P.S. Toen ik 2 dagen 6.9 was, en bepaalde reacties zag op andere topics dan de bovengenoemde in Clannieuws, heb ik zelfs nog even overwogen om gewoon 6.9 te blijven om van al dat gepleisterkameellikker af te zijn.
P.P.S. Mocht iemand nog wat te pleisterkameellikkeren hebben, dan ben ik altijd bereikbaar.