Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hervormingen LB & RA]
Hervormingen LB & RA
(sk1l-edit)
Ook is de RA-General uit zijn taak verheven.
Cotoneaster heeft dus niks meer over cq. met RA te maken.
(/sk1l-edit)

Goedemorgen,

Sinds enkele weken was er een petitie gaande binnen de MAL`s en het LB, en uit dat overleg is besloten dat er 2 LB-leden uit hun positie zullen worden ontheven.

De 2 desbetreffende leden zijn: Silvfo en K3ttino.

Dit wegens herhaaldelijk ongepast gedrag, irritant gedrag, of simpelweg inactiefheid.

Het LB zal kijken of deze plaatsen opgevuld dienen te worden, en jullie zullen waarschijnlijk spoedig meer horen!Plaatje
Dit besluit staat echter vast; Vrijwel heel het MAL-Team + LB stond achter deze beslissing, en tenslotte kunnen we niet werken met mensen waar we niet mee kunnen werken wegens flamen/irritant gedrag/inactiefheidPlaatje

We hopen op jullie begrip voor deze 2 downs, en we hopen dat dit het LB zal verbeteren!

Greetz,
Het MAL-Team + Het LB
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 7-2-2007 00:24
Antwoorden:
Den_temmy

Gewist lid

@deruit, of je lars nu een ban geeft voor 3dagen of voor300
lars dont give aPlaatje about itPlaatje en lars spreek me niet tegen:$
7-2-2007 20:19
Jostiepower

Inactief

ik heb hier al een lang verhaal over gepost op het RA boardPlaatje ga ik niet nog een keer tiepen, cotoneaster weet wel wat ik erover denk.

en ik wil niet veel zeggen, maar wij mogen niet flamen dat snap ik, maar leaders wel?Plaatje(kijkt naar die screen een paar posts hierboven)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 20:20
Silvfo

Gewist lid

quote:
Josty zei: Well, Potter. Wees blij dat jij dan geen onderdeel uitmaakt van de mensen die hiervoor gekozen hebben.

@ Silvfo:
Iedereen behalve jij en Kettino hebben gevote zoals ik al zei en iedereen was `t ermee eens. Lief?

Ik ben altijd lief liefe Josty.
7-2-2007 20:28
Daangame

Inactief

Hierbij deel ik mee dat ik ook uit RA ga.

Ik wil niet teveel zeggen over wat ik heb gedaan maar het is veel.

Ex RAR sub
Ex Ra advisor

~Daan
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 20:31
f

Gewist lid

Dit vind ik dus echt nergens op slaan. Mja zal wel niks mee gedaan worden..
7-2-2007 20:34
Just Ne Pker

Leader (9)

Waarom altijd zo zagen over beslissingen van MAL`s? Heel de tijd klinkt het dat de inactieve LB`ers, of K3ttino/Silfvo dat nu zijn of niet [MAL`s weten dat wellicht beter], moeten gedowned worden. Nu gebeurt dat, is het weer niet goed!? Leer nu eens te aanvaarden en te beseffen dat de leaders in feite zelfs geen verantwoording moeten geven voor die downs
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
7-2-2007 20:34
Otherwise777

Inactief

bye bye ik ga ook uit ra blijf wel in rsr maar ra gaat niet meer hbe nooit andere trips gehad dan met coton

srry maar dit gaat te ver
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
7-2-2007 20:36
Maximasje

Gewist lid

Zucht... Het gaat steeds slechter met RSR...
7-2-2007 20:41
Lookalookj

Gewist lid

Just Ne Pker, Het gaat hier nu al láng niet meer over het ontheven van de LB`s, dit is leden vs MAL`s (eigelijk alleen Macgyver en Josty, maar oké).
Zij zijn zulke powerabusers dat je daar echt niet mee akkoord kunt gaan.
Ik bedoel, als leden 1x iets "verkeerd" zeggen in de ogen van Josty (voornamelijk) of Macgyver ben je gelijk gebanned voor 3 maanden, maar hij mag zelf wel schelden en leden kleineren? Daar klopt dus iets niet. Leaders zijn er om orde te handhaven, niet om mensen die hun mening laten horen te bannen.
En om nog even terug te komen op het feit dat Otherwise777 geen LB moet worden:
Hij heeft het BVH gekregen door actiefheid, akkoord, maar LB`s horen de meningen van leden te weergeven, en ik wil niet dat een of andere persoon dat niet eens interpunctie of hoofdletters gebruikt mij gaat vertegenwoordigen.
7-2-2007 20:43
Otherwise777

Inactief

nee tegewoordig gebruikt iedereen ineens interpunctie?

spellingsfouten ligt an mijn dyslectie dat heb ik nu al zo vaak verteld ...

en die punten en komma`s gebruik ik alleen in belangrijke teksten zoals quest guides eb event pages
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
7-2-2007 20:51
Daangame

Inactief

Het niet inlichten van RA leaders vind ik nog het beste Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 20:52
Just Ne Pker

Leader (9)

Dan zijn we off-topic aan het gaan en moet die discussie maar ergens anders gevoerd worden. Binnenkort kan je op het Clannieuws ook al niet meer posten en weten ze weer niet hoe het komt. Josty is misschien streng, en dat geval met die chat vind ik er ook over, dat mag hij gerust weten. Maar ik kan mijn mening nog op een deftige manier laten blijken, in tegenstelling tot anderen. Over MacGyver; wat is er mis mee?

Edit: De post was dus gericht op de post van Lookalookj. Het grootste deel van RSR mag dan rond de 14 jaar zijn, dat wil niet zeggen dat we niet op een volwassen manier met elkaar kunnen omgaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
7-2-2007 20:52
Wizardmag

Inactief

omdat coton zei dat leaders niet op ra pk channel mogen word hij kicked? als het zo is vind ik het lame Plaatje je mag op dat channel als je pk`t met ra, anders niet punt
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
7-2-2007 21:23
Rezer88

Rune Member (6.9)

Wizard lees mijn post op RA pagina 3 of 4 van arnouds topic. Verder gaat ik er neit op in. Ik heb mijn mening gepost @ RA Gemengd. En daar kan je niet omheen ;/
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
8-2-2007 00:52
MacGyver

Retired Leader (R)

quote:
Lookalookj zei: dit is leden vs MAL`s (eigelijk alleen Macgyver en Josty, maar oké).
Zij zijn zulke powerabusers dat je daar echt niet mee akkoord kunt gaan.
Ik bedoel, als leden 1x iets "verkeerd" zeggen in de ogen van Josty (voornamelijk) of Macgyver ben je gelijk gebanned voor 3 maanden, maar hij mag zelf wel schelden en leden kleineren?

Kom gezellig even in #LB zitten, ik denk dat je er dan snel achter bent dat het niet "alleen MacGyver en Josty" zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

8-2-2007 03:37
Antwoord 46-60 van 68 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 8

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.