Ck Bond Gewist lid | Dat LB boeit me niet echt maar Coton.Konden jullie daar niet van af blijven?Volgensmij willen jullie Ra dood hebben ofzo.Maarja... 8-2-2007 07:27 | ||
Josty Retired Leader (R) | Als we RA dood hadden willen hebben was het in 1 keer helemaal weggeweest. Daarbij gaat het om een persoon met een bepaalde functie binnen RA. Hij heeft teksten verkondigd, acties gemaakt en zich op heel verkeerde wijze geuit, die geen, maar dan ook echt geen style zijn voor iemand met zijn (oude) functie. Om die redenen hebben we hem dan ook uit zijn taken ontheven. Daarbij is er een kanaal op irc.rsrclan.com speciaal en alleen voor RA. Waarom zou je dan nog een extra kanaal moeten maken? Omdat een general geen +o krijgt? Lekker drijfveer heb je dan staan. *small note to Coto* Ik had gelijk met 2 maanden Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 8-2-2007 14:00 | ||
Killertjuuh Gewist lid | noooooooooooo not coton! thats all waht i want to say Josty noob ga iemand anders irriteren nub leader 8-2-2007 14:54 | ||
Cotoneaster Inactief | moet ik hier nog woorden aan vuil maken , je bent een powerabuser die alleen zo zijn gelijk kan halen ... [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 8-2-2007 18:30 | ||
Killertjuuh Gewist lid | ben het volledig met coton eens 8-2-2007 18:55 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | OMFG HE SAID ROTNOOB Wat een geweldadige belediging. Kennen jullie die grap over die mug en die olifant? And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 8-2-2007 18:57 | ||
f Gewist lid | Ja die ken ik! Gaat ie zo? quote: 8-2-2007 19:03 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Goeie keuze op dat van Cotoneaster na. 12-2-2007 15:37 |