Br0ngers Gewist lid | Is coton uit zichzelf opgestapt? 7-2-2007 19:40 | ||
Ferrari289 Gewist lid | Nee, hij is gekicked uit RA. 7-2-2007 19:40 | ||
Mark Smeets Gewist lid | Goede keuze, ik ken K3ttino niet persoonlijk maar, uit de posts van hem op het forum die ik gezien heb vond ik het ook maar een irritant mannetje. Over silvfo heb ik niks te zeggen, bij hem zal het vooral de inactiefheid zijn. 7-2-2007 19:40 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Omfg, coton verdient dit niet! Hij heeft veel voor ra gedaan en er veel tijd ingestoke, hij was eigenlijk de enigste met status die zich met ra bezig hield. Dit is dus in mijn ogen een grote fout van het mal-team... 7-2-2007 19:44 | ||
Deruit Inactief | nee cot verdient dit niet egt geef hem nog 1kans? 7-2-2007 19:45 | ||
Br0ngers Gewist lid | Ik weet niet wat er precies gebeurt is, maar ik vind dat je RSR en RA gescheiden moet houden. Iemand straffen omdat hij kritiek heeft op RSR door hem te demoten in RA is triest imo. Edit: Of is dit weer een leuke grap van onze lieftallige MAL's? 7-2-2007 19:48 | ||
Otherwise777 Inactief | ik ben het ook helemaal met brogners eens je kan hem net straffen omdat hij kritiek heeft op rsr iedereen heeft een mening en mag die uiten dit is een vrij land! 7-2-2007 19:56 | ||
Ferrari289 Gewist lid | Oke, dan zo maar: Wat zou er gebeuren als je zoiets zei tegen de koningin of Balkenende? Zou je dan ook ongestraft blijven? Nee, dan ga je naar de rechtbank en mag je geld betalen aan die mensen, omdat je de koningin beledigt. Zo moet je het ook hier bekijken. 7-2-2007 19:59 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | quote: Neen, dit is geen grap... 7-2-2007 20:00 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | 1) RSR is geen land, laat staan een vrij land. 2) Als mr RA General zonodig zgn geen MALs meer op de RA Chat duldt, inclusief een RA Leader genaamd Arnoud, dan haalt hij RSR naar RA, en niet andersom. 7-2-2007 20:00 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: ok dus beetje het enige warom je op de forum komt is omte zeggen dat ik geen lb moet worden en dat potterjos het goed gedaan heeft poterjos zou een ban moeten krijgen voor schelde wat ik niet terecht vind is wat ik gistere hoorde op de chat en ik ben actief niet spammer 7-2-2007 20:01 | ||
Deruit Inactief | cat heeft een punt maar de website van rsr is wel in een vrij land gemaakt dus is en het ook een vrije website 7-2-2007 20:02 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote: aan de hand van die chat verdiend josty een ban van 3dagen. Als ik of een ander rsr lid dat zou zeggen op de chat gegarandeerd gezuivelijssurinamer 7-2-2007 20:06 | ||
Yodaforce12 Gewist lid | Ik heb er dus geen flauw benul van wat hier aan het gebeuren is maar eerlijk gezegd kan het me geen moer schelen. Alleen begrijp ik niet echt wrom coton die toch wel al veel gedaan heeft voor ra zonodig weg moet? maarja ik laat het maar zijn gangetje gaan... 7-2-2007 20:12 | ||
Deruit Inactief | quote: ok ik vindt dus dat josty een ban moet krijgen van 3dagen en larsrangerb ook van 3dagen 7-2-2007 20:14 |