Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hervormingen LB & RA]
Hervormingen LB & RA
(sk1l-edit)
Ook is de RA-General uit zijn taak verheven.
Cotoneaster heeft dus niks meer over cq. met RA te maken.
(/sk1l-edit)

Goedemorgen,

Sinds enkele weken was er een petitie gaande binnen de MAL`s en het LB, en uit dat overleg is besloten dat er 2 LB-leden uit hun positie zullen worden ontheven.

De 2 desbetreffende leden zijn: Silvfo en K3ttino.

Dit wegens herhaaldelijk ongepast gedrag, irritant gedrag, of simpelweg inactiefheid.

Het LB zal kijken of deze plaatsen opgevuld dienen te worden, en jullie zullen waarschijnlijk spoedig meer horen!Plaatje
Dit besluit staat echter vast; Vrijwel heel het MAL-Team + LB stond achter deze beslissing, en tenslotte kunnen we niet werken met mensen waar we niet mee kunnen werken wegens flamen/irritant gedrag/inactiefheidPlaatje

We hopen op jullie begrip voor deze 2 downs, en we hopen dat dit het LB zal verbeteren!

Greetz,
Het MAL-Team + Het LB
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 7-2-2007 00:24
Antwoorden:
Br0ngers

Gewist lid

Is coton uit zichzelf opgestapt?
7-2-2007 19:40
Ferrari289

Gewist lid

Nee, hij is gekicked uit RA.
Mark Smeets

Gewist lid

Goede keuze,
ik ken K3ttino niet persoonlijk maar, uit de posts van hem op het forum die ik gezien heb vond ik het ook maar een irritant mannetje. Over silvfo heb ik niks te zeggen, bij hem zal het vooral de inactiefheid zijn.
Mrkuolematon

Gewist lid

Omfg, coton verdient dit niet! Hij heeft veel voor ra gedaan en er veel tijd ingestoke, hij was eigenlijk de enigste met status die zich met ra bezig hield. Dit is dus in mijn ogen een grote fout van het mal-team...
7-2-2007 19:44
Deruit

Inactief

nee cot verdient dit niet egt geef hem nog 1kansPlaatje?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 19:45
Br0ngers

Gewist lid

Ik weet niet wat er precies gebeurt is, maar ik vind dat je RSR en RA gescheiden moet houden. Iemand straffen omdat hij kritiek heeft op RSR door hem te demoten in RA is triest imo.

Edit: Of is dit weer een leuke grap van onze lieftallige MAL's?
7-2-2007 19:48
Otherwise777

Inactief

ik ben het ook helemaal met brogners eens je kan hem net straffen omdat hij kritiek heeft op rsr iedereen heeft een mening en mag die uiten

dit is een vrij landPlaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
7-2-2007 19:56
Ferrari289

Gewist lid

Oke, dan zo maar:

Wat zou er gebeuren als je zoiets zei tegen de koningin of Balkenende? Zou je dan ook ongestraft blijven?
Nee, dan ga je naar de rechtbank en mag je geld betalen aan die mensen, omdat je de koningin beledigt.

Zo moet je het ook hier bekijken.
7-2-2007 19:59
Mrkuolematon

Gewist lid

quote:
Br0ngers zei: Ik weet niet wat er precies gebeurt is, maar ik vind dat je RSR en RA gescheiden moet houden. Iemand straffen omdat hij kritiek heeft op RSR door hem te demoten in RA is triest imo.

Edit: Of is dit weer een leuke grap van onze lieftallige MAL`s?

Neen, dit is geen grap...
7-2-2007 20:00
Ilovearagorn

Leader (9)

1) RSR is geen land, laat staan een vrij land.
2) Als mr RA General zonodig zgn geen MALs meer op de RA Chat duldt, inclusief een RA Leader genaamd Arnoud, dan haalt hij RSR naar RA, en niet andersom.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 20:00
Otherwise777

Inactief

quote:
Vicmania zei: @Potterjos: LOL, +1

even een vrijheid van menings uiting post:

Waarom komt er niet een Poll: "Weg met ArnoudX122"
Ik zeg je alvast 1 ding, ik ga direct vóór stemmen.

P.S. ze waren wat Inactief, maar is dat nou een goede reden om ze te Downen?

P.P.S Maak Otherwise777 Géén LB. Spamster.

ok dus beetje het enige warom je op de forum komt is omte zeggen dat ik geen lb moet worden en dat potterjos het goed gedaan heeft

poterjos zou een ban moeten krijgen voor schelde

wat ik niet terecht vind is wat ik gistere hoorde op de chat

Plaatje

en ik ben actief niet spammer
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
7-2-2007 20:01
Deruit

Inactief

cat heeft een punt
maar de website van rsr is wel in een vrij land gemaakt dus is en het ook een vrije websitePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 20:02
Den_temmy

Gewist lid

quote:
Otherwise777 zei:

ok dus beetje het enige warom je op de forum komt is omte zeggen dat ik geen lb moet worden en dat potterjos het goed gedaan heeft

Plaatje

aan de hand van die chat verdiend josty een ban van 3dagen. Als ik of een ander rsr lid dat zou zeggen op de chat gegarandeerd gezuivelijssurinamerPlaatje
7-2-2007 20:06
Yodaforce12

Gewist lid

Ik heb er dus geen flauw benul van wat hier aan het gebeuren is maar eerlijk gezegd kan het me geen moer schelen. Alleen begrijp ik niet echt wrom coton die toch wel al veel gedaan heeft voor ra zonodig weg moet? maarja ik laat het maar zijn gangetje gaan...
7-2-2007 20:12
Deruit

Inactief

quote:
Otherwise777 zei:

Plaatje

ok ik vindt dus dat josty een ban moet krijgen van 3dagen en larsrangerb ook van 3dagen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2007 20:14
Antwoord 31-45 van 68 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.