Zoek in het forum!
Enemy
Beste clanmensjes,

We hebben onze eerste enemy namenlijk "The Fallen" (hoe toepasselijk). Zoals in de clanregels staat is het verboden om in een enemy clan te zitten. Alle mensen die dus lid zijn van "The Fallen" zullen een belangrijke keuze moeten maken tussen RSR en "The Fallen", alle mensen die niet binnen een aantal dagen deze keuze kenbaar hebben gemaakt door "The Fallen" te verlaten zullen van RSR gebanned worden. Wij willen jullie natuurlijk niet kwijt maar het is geheel jullie keuze en als jullie "The Fallen" willen joine zijn er no hard feelings.

The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 6-7-2004 20:50
Antwoorden:
Hallo333

Gewist lid

majin wouter ik had cker meer power dan jou, was level 7 clearence hier. Dus ik heb die ledenlijst cker wel ingekeken, maar er zijn er gewoon veel inactief.En wat heb ik nou gezegt over 18 leden. Ik weet ook wel dat we op 7-7-2004 14:04 279 leden hebben Plaatje
7-7-2004 14:04
Deadboy10

Gewist lid

oke majin wouter ik keek alleen naar de ledenlijst spijtig dat je niet bij rsr blijft en kiest voor fallen ik denk nu wel dat de oorlog iets gaat worden
7-7-2004 14:14
Maggot666_s

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Okay ff wat uitleg, op het gore forum heeft Blizzard heel duiderlijk gemaakt dat zijn grootste droom is om RSR ten onder zien te gaan. Een letterlijke quote is "RSR STERFT UIT". Alle leden van RSR die dus in Blizzards clan zitten steunen hem pasief en zijn dus in feite tegen RSR. Om moeilijkheden te voorkomen zullen jullie dus helaas moeten keizen. Nogmaals, de keuzen is geheel je eigen en wat je ook kiest mijn respect hebben jullie allemaal.

Ehm bartje, ik vrees dat je het allemaal wat verkeerd begrepen heb, Ik heb die clan gemaakt, en bliz steunde mij, hij heeft moeite met rsr, ik niet. Hij praat voor zichzelf, niet voor The Fallen, en dus dat enemy's slaat werkelijk nergens op.

Ik hoop dat je hierdoor een beetje bijdraait

Bart, ik vraag je om me ff op msn te adden zodat dit een beetje bij kunnen leggen..
7-7-2004 14:28
Sir Rats

Gewist lid

lol een enemy rsr verliest toch ze durven niet eens met rune de wildie in.
en 80 procent van rsr is newb.

rsr zuigt gewoon.
ze banne je omdat je sign te groot is lol, waar slaat dat op.
ik zit niet in "fallen" en ook niet meer in rsr

ik zit in gorePlaatjePlaatjePlaatje!
7-7-2004 15:38
Motam

Gewist lid

quote:
Sir Rats zei: lol een enemy rsr verliest toch ze durven niet eens met rune de wildie in.
en 80 procent van rsr is newb.

rsr zuigt gewoon.
ze banne je omdat je sign te groot is lol, waar slaat dat op.
ik zit niet in "fallen" en ook niet meer in rsr

ik zit in gorePlaatjePlaatjePlaatje!

Wat doe je hier dan nog...
7-7-2004 16:42
Blacksamuray

Gewist lid

ik vindt het ook een beetje zielig om ze als enemy te maken
maggot heeft gelijk blizz spreekt altijd voor zichzelf
maar ik blijf welPlaatje
7-7-2004 16:53
Deadboy10

Gewist lid

ik ook ma dit is echt een slecht idee een clanwar met een clan oke een clan waar veel van onze actiefe leden zitten nee nu verliezen we leden en das nie goed waarom vechten we gewoon niet tegen gore of die brol
7-7-2004 16:57
Hallo333

Gewist lid

Ik sta gewoon achter de leiders en volg hun besluit. Thats it.
7-7-2004 17:05
Majin Wouter

Gewist lid

quote:
Hallo333 zei: majin wouter ik had cker meer power dan jou, was level 7 clearence hier. Dus ik heb die ledenlijst cker wel ingekeken, maar er zijn er gewoon veel inactief.En wat heb ik nou gezegt over 18 leden. Ik weet ook wel dat we op 7-7-2004 14:04 279 leden hebben Plaatje

man ik heb et over onze ledenlijst niet die van rsr jij zei dat er maar 18 in zitten omdat op onze website de ledenlijst er maar 18 staan
7-7-2004 17:13
Motam

Gewist lid

De gebruikers hebben in totaal 463 berichten geplaatst
We hebben 29 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is vraag

daar kan je dat zien ...
7-7-2004 17:15
Zot Mutske

Gewist lid

Best leiders en clangenoten , Wij willen alies worden ,
over het gedrag van blizzard is niet te spreken,..
hij vindt dit allemaal zeer leuk blijkt het..
wij hebben het niet gevraagt dat blizz jullie 'ter dood wil veroordelen' wij zouden graag alies willen zijn , beter vrienden dan vijanden niet? we kunnen elkaar eens helpen met clanwar en dan is het ook leuk voor de leden dat ze in 2 clans kunnen zitten.
grtz
Zot
Mag
ps. nogmaals onze excuses voor het gedrag van blizz..
7-7-2004 17:15
Hallo333

Gewist lid

quote:
Majin Wouter zei:
man ik heb et over onze ledenlijst niet die van rsr jij zei dat er maar 18 in zitten omdat op onze website de ledenlijst er maar 18 staan

Ik had het over een totaal andere clan: "het clanetje"
ik zei dat hun 19 leden hadden niet the fallen
7-7-2004 17:24
Deadboy10

Gewist lid

zot mutske das tenminste slim ma blizzard is toch leider en beslist dat ik stel ook voor allias en voor de rest praten we er nie meer over
7-7-2004 17:30
Majin Wouter

Gewist lid

quote:
Hallo333 zei:

Ik had het over een totaal andere clan: "het clanetje"
ik zei dat hun 19 leden hadden niet the fallen

zeg me de site is van je 'clanetje' dan wetik meteen over wie je het hebt
7-7-2004 17:33
Hallo333

Gewist lid

je kan het amper een site noemen geen forum of zo en ik weet echt de site naam niet meer.Een info pagina ledenlijst en nog iets, maar ja veel andere nieuwe nederlandse clans kon ik niet vinden
7-7-2004 17:50
Antwoord 31-45 van 55 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.