Jules Inactief | quote: Hm ok je wel leuk en aardig dat je dat even meldt maarre als iedereen zn sig te groot zou maken wordt de site HEEL erg traag... en je moet niet zanike nen gewoon naar de regels luisteren, oja log ff 3 weken niet in zijn we meteen van je af . 7-7-2004 18:10 | ||
Zot Mutske Gewist lid | quote: Blizz is de leider met mij en maggot.. en ik wil vrede tussen de clannen.. blizz zin gedrag kan ik niet door de vingers zien en ik zal eens met hem eroverspreken... Ik en maggot + de clanleden willen dat we elkaar verzoenen zeg nu zelf? wat is er sterker dan vriendschap? samen kunnen we alles aan greetz 7-7-2004 18:11 | ||
Jwn_master Gewist lid | Zot Mutske.. Ik zie niet echt in waarom we allies moeten worden.. Ik zal nooit meer in mijn hele leven met die backstabbende banaanschoolflikkerzat van een sir rats samanwerken, ook niet in wars. Ik weiger om ooit uberhaupt aan zijn kant te staan. Als jullie vreden willen, best. Ik zal sir rats altijd doden als ik hem zie in de wildy, want ik vergeet die stomme backstabber nooit meer.. Hij is gewoon dood als ik hem zie, of we nu allies of enemies zijn. Dit is iets persoonlijks, niets tegen de clan Fallen. 7-7-2004 18:57 | ||
Majin Wouter Gewist lid | quote: van mij mag je et best doen hij zit denk ik niet in the fallen 7-7-2004 19:21 | ||
Blacksamuray Gewist lid | die rat zit in gore niet in the fallen ik vindt allie een beetje overdreven want sommige willen blizz doden ik niet ik stem in voor neutraal 7-7-2004 19:26 | ||
Deadboy10 Gewist lid | ja ik ook gewoon neutraal geen allias helpen elkaar niet maar moorden elkaar ook niet uit 7-7-2004 19:28 | ||
Bartho_e Gewist lid | Zucht, lees is de forums van The Fallen ( ok kan nu niet meer maar dat terzijde ) Het is gewoon een rip off van rsr maar dan met afvallige leden. Ze willen badges invoeren etc. Alle dingen die rsr deed gaan hun ook doen, en mensen die hun niet aanstaan ( zoals ik ) worden gewoon geweigerd, nou dan weigeren we ook gewoon mensen die in die clan zitten. Wat is het punt? De leaders van rsr mogen toch zelf beslissen of ze een enemy willen zijn. Ik snap de mensen van The Fallen wel, als de leden moeten kiezen kiest iedereen RSR, en dan is hun clan meteen kapot. Let maar op, je blijft met 5 echte leden en wat newbs over. Ik zeg: veel succes met je pk clan 7-7-2004 19:32 | ||
Deadboy10 Gewist lid | barhto laat dit gewoon oke ik vind gewoon neutraal 7-7-2004 19:35 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Bart, Drass en ik hebben wat besproken, binnenkort misschien goed nieuws voor de mensen die niet kunnne kiezen en de "gevallenen" Wacht maar af (het hangt nu af van de leaders van The Fallen wat er precies gaat gebeuren, dat bespreken we morgen) 7-7-2004 23:42 | ||
Deadboy10 Gewist lid | ik probeerde op hun forums te komen ma je hebt email nodig en dat heb ik niet 8-7-2004 09:33 |