Zoek in het forum!
Enemy
Beste clanmensjes,

We hebben onze eerste enemy namenlijk "The Fallen" (hoe toepasselijk). Zoals in de clanregels staat is het verboden om in een enemy clan te zitten. Alle mensen die dus lid zijn van "The Fallen" zullen een belangrijke keuze moeten maken tussen RSR en "The Fallen", alle mensen die niet binnen een aantal dagen deze keuze kenbaar hebben gemaakt door "The Fallen" te verlaten zullen van RSR gebanned worden. Wij willen jullie natuurlijk niet kwijt maar het is geheel jullie keuze en als jullie "The Fallen" willen joine zijn er no hard feelings.

The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 6-7-2004 20:50
Antwoorden:
Jules

Inactief

quote:
Sir Rats zei: lol een enemy rsr verliest toch ze durven niet eens met rune de wildie in.
en 80 procent van rsr is newb.

rsr zuigt gewoon.
ze banne je omdat je sign te groot is lol, waar slaat dat op.
ik zit niet in "fallen" en ook niet meer in rsr

ik zit in gorePlaatjePlaatjePlaatje!

Hm ok je wel leuk en aardig dat je dat even meldt maarre als iedereen zn sig te groot zou maken wordt de site HEEL erg traag..Plaatje. en je moet niet zanike nen gewoon naar de regels luisteren, oja log ff 3 weken niet in zijn we meteen van je af Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-7-2004 18:10
Zot Mutske

Gewist lid

quote:
Deadboy10 zei: zot mutske das tenminste slim ma blizzard is toch leider en beslist dat ik stel ook voor allias en voor de rest praten we er nie meer over

Blizz is de leider met mij en maggot.. en ik wil vrede tussen de clannen.. blizz zin gedrag kan ik niet door de vingers zien en ik zal eens met hem eroverspreken...
Ik en maggot + de clanleden willen dat we elkaar verzoenen
zeg nu zelf? wat is er sterker dan vriendschap? samen kunnen we alles aan
greetz
7-7-2004 18:11
Jwn_master

Gewist lid

Zot Mutske.. Ik zie niet echt in waarom we allies moeten worden.. Ik zal nooit meer in mijn hele leven met die backstabbende banaanschoolflikkerzat van een sir rats samanwerken, ook niet in wars. Ik weiger om ooit uberhaupt aan zijn kant te staan. Als jullie vreden willen, best.
Ik zal sir rats altijd doden als ik hem zie in de wildy, want ik vergeet die stomme backstabber nooit meer.. Hij is gewoon dood als ik hem zie, of we nu allies of enemies zijn. Dit is iets persoonlijks, niets tegen de clan Fallen.
7-7-2004 18:57
Majin Wouter

Gewist lid

quote:
Jwn_master zei: Zot Mutske.. Ik zie niet echt in waarom we allies moeten worden.. Ik zal nooit meer in mijn hele leven met die backstabbende mezzozoutfuckerzat van een sir rats samanwerken, ook niet in wars. Ik weiger om ooit uberhaupt aan zijn kant te staan. Als jullie vreden willen, best.
Ik zal sir rats altijd doden als ik hem zie in de wildy, want ik vergeet die stomme backstabber nooit meer.. Hij is gewoon dood als ik hem zie, of we nu allies of enemies zijn. Dit is iets persoonlijks, niets tegen de clan Fallen.

van mij mag je et best doen hij zit denk ik niet in the fallen
7-7-2004 19:21
Blacksamuray

Gewist lid

die rat zit in gore niet in the fallen
ik vindt allie een beetje overdreven want sommige willen blizz doden ik niet
ik stem in voor neutraal
7-7-2004 19:26
Deadboy10

Gewist lid

ja ik ook gewoon neutraal geen allias helpen elkaar niet maar moorden elkaar ook niet uit
7-7-2004 19:28
Bartho_e

Gewist lid

Zucht, lees is de forums van The Fallen ( ok kan nu niet meer maar dat terzijdePlaatje ) Het is gewoon een rip off van rsr maar dan met afvallige leden. Ze willen badges invoeren etc. Alle dingen die rsr deed gaan hun ook doen, en mensen die hun niet aanstaan ( zoals ik ) worden gewoon geweigerd, nou dan weigeren we ook gewoon mensen die in die clan zitten. Wat is het punt? De leaders van rsr mogen toch zelf beslissen of ze een enemy willen zijn.

Ik snap de mensen van The Fallen wel, als de leden moeten kiezen kiest iedereen RSR, en dan is hun clan meteen kapot. Let maar op, je blijft met 5 echte leden en wat newbs over.

Ik zeg: veel succes met je pk clan
7-7-2004 19:32
Deadboy10

Gewist lid

barhto laat dit gewoon oke ik vind gewoon neutraal
7-7-2004 19:35
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Bart, Drass en ik hebben wat besproken, binnenkort misschien goed nieuws voor de mensen die niet kunnne kiezen en de "gevallenen" Plaatje

Wacht maar af Plaatje (het hangt nu af van de leaders van The Fallen wat er precies gaat gebeuren, dat bespreken we morgen)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-7-2004 23:42
Deadboy10

Gewist lid

ik probeerde op hun forums te komen ma je hebt email nodig en dat heb ik niet
8-7-2004 09:33
Antwoord 46-55 van 55 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.