Zoek in het forum!
Enemy
Beste clanmensjes,

We hebben onze eerste enemy namenlijk "The Fallen" (hoe toepasselijk). Zoals in de clanregels staat is het verboden om in een enemy clan te zitten. Alle mensen die dus lid zijn van "The Fallen" zullen een belangrijke keuze moeten maken tussen RSR en "The Fallen", alle mensen die niet binnen een aantal dagen deze keuze kenbaar hebben gemaakt door "The Fallen" te verlaten zullen van RSR gebanned worden. Wij willen jullie natuurlijk niet kwijt maar het is geheel jullie keuze en als jullie "The Fallen" willen joine zijn er no hard feelings.

The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 6-7-2004 20:50
Antwoorden:
Motam

Gewist lid

we dagen ze gewoon uit tot een war,dan kunnen we ook nog eens lachen Plaatje
6-7-2004 21:57
Hallo333

Gewist lid

oke wanneer gaan we dus knokken. Ik heb wel zin in een beetje knokken. Met bronze armour en shrimps ga ik dan ten strijd.
6-7-2004 22:03
Kippendoder

Inactief

Maar ik heb een vraag.Als je nu bij rsr zit, maar je wilt effe bij the fallen zitten om te zien of het daar beter is dan in rsr.Maar het is niet zo goed dan rsr, kun je dan uit the falen gaan en terug in rsr?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
6-7-2004 22:17
Deadboy10

Gewist lid

ik wil maar zeggen hun clan heeft 18 leden de helft ongeveer is rsr stel nu dat die bij ons gingen en dan hebben ze nog 9 over als we ze uitdagen tot een oorlog kunnen er misschien of zijn de meesten te laf om te gaan vechten en als wij dan met 20 ventjes 3 tegenkomen wat een clanwar tenzei die 3 125 zijn hebben ze weinig kans maar ben voor een oorlog tegen hun om dat ze anders gore tegen ons keren en misschien andere clans daag ze uit wel niet dat het een uitdaging wordt ma als we een war doen wed ik dat ze misschien stiekem allias mee doen dus we moeten voorzichtig zijn ma ik zeg doen die war
6-7-2004 22:19
Bartho_e

Gewist lid

Ik stem volledig in met dit besluit omdat er ook in de forums veel over rsr wordt gekebabvouwdingest en het gewoon een soort oppositie is, de meeste leden zullen daar nu weggaan die trouw aan ons zijn.
6-7-2004 22:24
Motam

Gewist lid

Yep er gaan zo'n 3 leden zeker blijven Plaatje (maggot,blizz,muts)
7-7-2004 08:35
Deadboy10

Gewist lid

ja en dan nog zien dat ze op de oorlog verschijnen en dan worden ze makkelijk gedood ma als we dan een oorlog doen gaan ze wel zeggen rsr daagt alleen zwakkere uit dus ik zou zeggen kampioen tegen kampioen iets eerlijker
7-7-2004 10:14
Hallo333

Gewist lid

Welk level is onze beste en welk level hun beste en moet de rest van de clan dan een beetje staan te kijken hoe 2 gastjes een beetje staan te vechten.

ps. Waarom nemen we geen vijand die 200 tot 300 members heeft?
7-7-2004 10:22
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik ben bang dat er nog wel meer dan 3 blijven. Maarja, RSR blijft nogsteeds ongeveer 10x groter Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
7-7-2004 10:25
Hallo333

Gewist lid

Dus er komt gewoon helemaal geen clanwar anders denkt iedereen dat wij zwak zijn(zijn we al).
7-7-2004 10:34
Jules

Inactief

Erm, ik hoop voor jullie maar dat Killwarrior bij ons blijft! en ik vind het een beetje jammer dat maggot naar hun is toe gelopen. Ik vond hem altijd wel aardigPlaatje.

En zot mutske..[Zelfcenzuur] naja daar heb ik geen woorden voor Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-7-2004 10:38
Deadboy10

Gewist lid

die van ons is 101 denk ik en die van hun zal wel rond de 90 zijn
7-7-2004 11:09
Hallo333

Gewist lid

boring dus. Onze maakt die van hun dus in met 1 slag
7-7-2004 11:11
Majin Wouter

Gewist lid

quote:
Hallo333 zei: boring dus. Onze maakt die van hun dus in met 1 slag

dacht je datPlaatje! ik blijf fallen en ik ben 91 en ik kan et nog hale tege de 101 en dan zullen we wel zien wat onze 95 er tegen doet en voor jou informatie we zitten met iets meer leden dan 18 hoor gewoon omdat je onze forum ledenlijst niet kan inzien
7-7-2004 13:17
Bartho_e

Gewist lid

Hun exacte aantal leden van hun forum is 29 en dat is inclusief alle mensen die later nog weggaan en in rsr blijven.
7-7-2004 13:26
Antwoord 16-30 van 55 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.