6warhammer6 Inactief | Sommige weten het blijkbaar nog steeds niet. IEDEREEN HEEFT WEL EENS GESCAMMED, DUS OOK ELKE MAL HIER! Wat doen jullie daar in hemelsnaam moeilijk over man. En ga niet doen dat je zo heilig als de Paus bent dat je zelf nog nooit hebt gescammed. Die scam van Dark zit gewoon nog vers in het geheugen. Alleen daarom doen ze moeilijk. [edit] Laat hem eerst eens zijn werk doen. Misschien doet hij het wel erg goed als mod. Als hij het slecht doet trek je je bakkes pas open. [/edit] 14-7-2006 16:42 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Bedankt allemaal voor de positieve reacties, richting mij dan in ieder geval And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 14-7-2006 16:46 | ||
Bck007 Inactief | quote: Yup, kheb eens 200 yew logs gescammed en half uur later teruggegeven Bij deze nog een old skool lid minder in RSR. 14-7-2006 17:14 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Eens zien, ik bén meerdere keren gescammed maar ik heb zelf nog nóóit gescammed. Ik denk niet dat er verder nog MAL`s zijn die hebben gescammed. Waarom zou je trouwens scammen? Juist door dit, ook al is Darkspeedy0 heel aardig, beginnen mensen heel slecht over RSR te denken. 14-7-2006 17:18 | ||
6warhammer6 Inactief | Het is gewoon dat het geval van Dark nog vers in het geheugen zit en dat meerdere mensen er vanaf weten. Als niemand het wist, waren er dan problemen? NEE! 14-7-2006 17:29 | ||
Emile962 Gewist lid | Je hebt gelijk warhammer als wij het niet wisten was het geen probleem, logisch toch Het feit is nou eenmaal dat hij een scammer is. En zo`n iemand kan je toch geen leidinggevende positie geven? 14-7-2006 17:32 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Dat is waar maar mensen weten het. En ook waren niet alle MAL`s het over deze beslissing eens. Het waren maar een paar MAL`s net zoals je bij Gemengd kunt lezen. 14-7-2006 17:45 | ||
Tisiptgemak Inactief | quote: wat loop je te neuten dat iedereen al scamde? dat is gewoon zielig en toont iets aan van hoe jij denkt ^^; en dark maakte problemen en fouten ja , ik praatte nog vaak met hem en ben nu niet tegen de persoon zelf maar om hem een rank te geven zit je er ver naast.......het einde van de rsr zoals je ze kent alleszinds http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 14-7-2006 18:06 | ||
Bloodgoat Gewist lid | Ik vraag me dus echt af waarom ik van 7 naar 6.9 ging en iemand waarover verhalen/feiten de ronde doen dat hij scamt/gescammed heeft van 6.9 naar 7 gaat. 14-7-2006 18:30 | ||
6warhammer6 Inactief | Ik denk echt dat de MAL`s nog eens goed moeten vergaderen hierover... Tis zonde om hierdoor zoveel leden kwijt te raken. 14-7-2006 18:38 | ||
Happyland 31 Gewist lid | De keus is aan de leden,ik ga echt niet slijmen om ze in de clan te houden,moeten ze zelf weten,ik vind het ook dom hoor dat iedereen leaved omdat speedy mod is 14-7-2006 18:52 | ||
Djerun Xvii Inactief | Het is ook nooit goed he... De hele tijd zit iedereen te zeuren dat er zoveel noobs in RSR zitten, en nu er allemaal noobs weggaan, is het nog niet goed... Anyway, gratz Darkspeedy en Arjensun met jullie ups 14-7-2006 20:01 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Dat moest ook gebeuren. Deze beslissing is eigenlijk door Jaron, Trekkie1701 en Josty gemaakt, tenminste dat staat in de chatlog bij Gemengd. Dat zou inderdaad eens moeten gebeuren vind ik. 14-7-2006 21:18 | ||
Ojamaking Gewist lid | quote: proberen wel, maar het lukte nooit en mij hebben ze al veel proberen te scammen, en het luktte ze nog ook -.- 14-7-2006 21:24 | ||
Frenk Master Inactief | quote: Volledig mee eens 14-7-2006 21:25 |