Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe ups/downs]
Nieuwe ups/downs
Hallo allemaal,

het werd tijd om het gat bij de 8`en op te vullen. Deze taak zal voortaan worden vervuld door Arjensun. Doordat Arjensun nu de plek van de 7 verlaat is hier ook een ruimte die dient te worden opgevuld. Dit zal vanaf `t heden worden gedaan door Darkspeedy0.

Veel succes met de nieuwe taken en powers.

Joost
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 14-7-2006 02:10
Antwoorden:
Zinrac

Gewist lid

Volgens mij willen jullie hem alleen maar down hebben omdat er dan weer een nieuwe mod komt? De meeste die hierover trommellijstjedingesen willen zelf gewoon mod worden... Hier staat nergens fatsoenlijk bewijs dat hij heeft gescammed/gehacked/gefraudeerd/etc... Dus zet hier maar eens bewijs neer voor dat je gaat zitten te trommellijstjedingesen. Ik wed dat niemand bewijs kan geven, hij blijft gewoon modPlaatje Gratz Darkspeed en Arjen Plaatje
14-7-2006 21:29
Ijmuide 222

Inactief

Zinrac, dit komt vast omdat je net in RSR zit maar Darkspeedy0 heeft het zelf toegegeven. Darkspeedy0 is wel aardig maar de meeste mensen hebben liever niet een scammer als moderator.

Als je denkt dat de mensen die het hier niet mee eens zijn gewoon zelf MAL willen worden, ken je deze mensen duidelijk niet.

Voortaan, Zinrac, zou het beter zijn als je meer over het onderwerp weet als je er iets over zegt.

Nu vraag je je vast af waarom mensen geen scammer als moderator willen hebben? Er zijn hier meerdere redenen voor.
1 ervan is dat als een moderator mag scammen, waarom een normaal lid dan niet?
Ook heeft het iets met de eer van de clan te maken, dat zal je waarschijnlijk pas na een heel lange tijd begrijpen, of misschien ook nooit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-7-2006 21:38
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Je moet ook bereid zijn om iemand een tweede kans te geven.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-7-2006 22:34
Emile962

Gewist lid

Nee dat hoeft niet. Er zijn veel geschiktere mensen om 7 te worden. En die hebben wel onze vertrouwen.
Dit is een grote fout van de leaders. Ik ben nog steeds verbaasd dat niet iedereen hiervan wist.
14-7-2006 22:42
Blackbase

Gewist lid

heb de indruk dat het ergste kwaad toch al is geschied, dus wat maakt het nog uit

ik heb geen problemen met dark, ik ben blij dat hij up is
14-7-2006 23:36
Mafkees

Gewist lid

quote:
6warhammer6 zei: Sommige weten het blijkbaar nog steeds niet. IEDEREEN HEEFT WEL EENS GESCAMMED, DUS OOK ELKE MAL HIER!
Wat doen jullie daar in hemelsnaam moeilijk over man.
En ga niet doen dat je zo heilig als de Paus bent dat je zelf nog nooit hebt gescammed.
Die scam van Dark zit gewoon nog vers in het geheugen. Alleen daarom doen ze moeilijk. Plaatje

Noob spreek niet over ons jij dwaas als je denkt dat ik ooit heb gescamd zit je goed fout. Ik haat diePlaatjeing scammers en ik zou t zelf nooit doen omdat: HET IS ZIELIG. En als jij zo over ons spreekt geef dat aan dat jij ook wel eens gescamd hebt, dus ben jij ook ZIELIG.

[edit]
Laat hem eerst eens zijn werk doen. Misschien doet hij het wel erg goed als mod.
Als hij het slecht doet trek je je bakkes pas open.
[/edit]
15-7-2006 00:45
Nickalicious

Gewist lid

En ga niet doen dat je zo heilig als de Paus bent dat je zelf nog nooit hebt gescammed.

Even serieus nog nooit gescamt alleen maar be Plaatje.
15-7-2006 01:55
666megaminer

Inactief

Gratz en succes met jullie nieuwe powers (hoewel het wel jammer is dat Arjen nu kan bannen PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

15-7-2006 13:09
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Tommy 1g zei: Je moet ook bereid zijn om iemand een tweede kans te geven.

Tommy_1G, ik kan begrijpen dat je dat zegt. Darkspeedy0 is aardig maar ik vind niet dat iemand die heeft gescammed een moderator zou moeten worden.

Dat geeft RSR een nog slechtere naam en ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen. Maar ik heb hier niks te zeggen.

EDIT: @ CompuNick, ik heb nog nooit gescammed.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-7-2006 13:19
Flippo28

Gewist lid

ik ook niet. Ik ben benieuwd hoe het gaat, een 2de kans ja vast. Dan vraag ik me af er was ooit een jongen die de rsr bank had gehackt en alle stuf had mee genomen, die werd tog ook meteen geband en die krijgt geen 2de kans kom op zeg. We hebben het over scammen hoor het staat oficieel in de regels dat het niet magPlaatje
15-7-2006 14:11
Ijmuide 222

Inactief

Flippo28, zijn naam is [bo]xwarrior. Het bleek dus dat de 1 Mill die ik had gedoneerd bij hem terecht kwam.

En als hij een tweede kans krijgt, heeft iedere scammer in RSR recht op een tweede kans en hoort dan ook geen ban te krijgen. Dit kan als motief gebruikt worden zodat scammers niet gebanned worden.

EDIT: Nog 1 laatste ding. Ik ben wel blij dat Arjensun 8 is geworden. Gefeliciteerd ArjensunPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-7-2006 15:58
Mats

Gewist lid

quote:
Djerun Xvii zei: Het is ook nooit goed he... De hele tijd zit iedereen te zeuren dat er zoveel noobs in RSR zitten, en nu er allemaal noobs weggaan, is het nog niet goed...

Anyway, gratz Darkspeedy en Arjensun met jullie ups Plaatje

ik zou ijssie geen noob noemen, eigenlijk,..., om eerlijk te zijn

trouwens, macgyver zei:
dark is beter als 90% van jullie,
Maak dan een van die andere 10% 7+,...
15-7-2006 16:33
Zinrac

Gewist lid

quote:
Ijmuide 222 zei: Zinrac, dit komt vast omdat je net in RSR zit maar Darkspeedy0 heeft het zelf toegegeven. Darkspeedy0 is wel aardig maar de meeste mensen hebben liever niet een scammer als moderator.

Als je denkt dat de mensen die het hier niet mee eens zijn gewoon zelf MAL willen worden, ken je deze mensen duidelijk niet.

Voortaan, Zinrac, zou het beter zijn als je meer over het onderwerp weet als je er iets over zegt.

Nu vraag je je vast af waarom mensen geen scammer als moderator willen hebben? Er zijn hier meerdere redenen voor.
1 ervan is dat als een moderator mag scammen, waarom een normaal lid dan niet?
Ook heeft het iets met de eer van de clan te maken, dat zal je waarschijnlijk pas na een heel lange tijd begrijpen, of misschien ook nooit.

Ik weet heus wel dat hij heeft gescammed, alleen heel veel mensen hier hebben het gehoord en lullen er nu gewoon over mee. Die weten niet eens wat hij heeft gescammed e.d.

Maar hij heeft vast z`n "leven" gebeterd, anders zouden de leaders hem wel geen mod hebben gemaakt. Dus kom op, geef hem nog een kans en zeur niet zo. Ga rustig verder met wat je al deed, en als hij nog een keer scamt, dan gaat hij gerust down.

Duh, iedereen heeft wel een keer aan een vorm van scammen gedaan. Kom op nou, als er een domme noob langsloopt met full dragon, en je die kan krijgen voor 100k, dan zou je dat toch ook doen? Het is maar een spel, je komt er niet voor in de gevangenis ofzo.

@IJmuide: gelulPlaatje
19-7-2006 08:37
MacGyver

Retired Leader (R)

Welk deel van "Discussie gesloten" snappen jullie niet?

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

21-7-2006 01:02
Antwoord 76-89 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 4

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.