Dead Walker0 Inactief | gratz arjensun... maar gratz dark kan ik niet zegge.. een scammer/hacker die 7 word. ik vertrouwde dark altijd dat hij geen scammer was maar toen hij ze bank pic showde (waar 2 setjes full guthan op stonden) en toen hij zei dat hij 2 p hats had wist ik genoeg.. voor de rest is het opzich wel een aardige gast 14-7-2006 14:32 | ||
All Starzz Gewist lid | quote: ha comternick eindelijk geef ik jou volkomen gelijk maar aub rustig aan darkspeedy kan er niks aan doen dat hij gekozen al zei iemand wat over een potje slijm. Als de leaders maar weten dat er al 8 mensen zijn opgestapt door dit gebeuren belachelijk! Maybe nog even een eindbeslising maken dan zeg ik het lb kan de zaak nog helpen maybe zeg ik 14-7-2006 14:41 | ||
Emile962 Gewist lid | Hij is toch gevraagd of hij 7 wil worden. Dit is trouwens de schuld van degene die dit besloten hebben. 14-7-2006 14:46 | ||
Okkidragon Inactief | Hi, Ik ben hier volop tegen: Dit is niet eens door heel het MAL vergaderd. Tommy en Gregory wisten hier niks van ! En daarom vind ik dat het moet worden teruggedraaid. Dan moet er nog eens worden vergaderd met Tommy en Gregory, en als Arjensun en Darkspeedy0 dat weer bovenaan staan, sluit ik me erbij aan, eerder niet ! Het onderstaande weet ik niet of dat waar is, iedereen zegt het, dus kijk mij niet aan. (RuneScape Revolution regels Je mag geen officiële RuneScape regels overtreden zoals deze op [www.runescape.com] staan aangegeven. (Het verkopen van characters of autominers is dus niet toegestaan). Rule 2 - Item Scamming You must not scam or deceive other players. Rule 3 - Password Scamming Asking for another players password for any reason will not be tolerated. Rule 12 - Real World Item Trading RuneScape items must only be exchanged for other items/services within the game. Straffen worden aangepast naar aanleiding van de situatie RuneScape Revolution behoud zich het recht deze regels zonder waarschuwing op elk gewenst moment te veranderen.) Okkidragon. 14-7-2006 14:55 | ||
6warhammer6 Inactief | Ik vind het echt zielig dat die er leden zijn die gaan leaven omdat Darkspeedy een up heeft gekregen. Tegen degene die leaven: IEDEREEN HEEFT WEL EENS GESCAMMED! JIJ OOK! SO S.TFU! MacGyver heeft ook iemand een gescammed (zei hij op de chat), moet hij dan soms ook gedownd worden? En als Darkspeedy zijn werkt goed doet, wat is er dan mis? NIKS! Als hij een goede mod kan zijn op RSR heeft dat niks te maken met wat hij doet op RS! 14-7-2006 15:22 | ||
Parmentiere Gewist lid | idd! RSR heeft weinig te maken met RS als het op organisatie aankomt, Dark is een ectief lid en arjensun ook, dus logsiche ups iedereen die dark niet ken hou je bek en ga desnoods weg als je meelopertje wil spelen 14-7-2006 15:29 | ||
Jules Inactief | Thulinma heeft een gescammed van Rodie . 14-7-2006 15:29 | ||
Waregem89 Gewist lid | er staating in die regels van rsr dat je geen Rs regels mag ovetreden doet hij wel en nee ik heb nog nooit iemand gescammed en zou het zelf nie willen... bart zat ook in RSR en hij scammed daar iemand van en word MAL is dat een voorbeeld van een goede mal? Begin nu niet te wenen achter bewijs , want alle bewijzen kan je faken alleen hemzelf kan het toegeven... 14-7-2006 15:30 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Net zoals ik op de leave topic van Kingofrune15 zei: Maak [bo]xwarrior en Bluemage444 Leader en dan is de clan compleet. Dat scammen van Thulinma was geloof ik niet een echte scam. Er zit wel een punt in. Veel mensen worden van RSR gebanned omdat ze gescammed hebben en [bo]xwarrior omdat hij RSR Doneer heeft gehackt en ik mijn 1 Mill dus eigenlijk aan hem heb gedoneerd. Ik denk dat ook jij raar zou opkijken als deze mensen powers zouden krijgen terwijl [box]warrior toch wel een goed lid was. 14-7-2006 15:58 | ||
6warhammer6 Inactief | De scam van de clanbank heeft met RSR te maken. Dan scam je niet 1 iemand maar 600 leden tegenlijk! De meeste leden leaven omdat ze (of hun vrienden) gescammed zijn. Het mal zijn heeft er niks mee te maken met je gedrag op RS maar op RSR. Als Dark een goede mal is is er toch niks mis? 14-7-2006 16:17 | ||
Jules Inactief | quote: Je weet niet waar je het over hebt. Hij had gewoon een P hat van hem gejat . 14-7-2006 16:20 | ||
Ijssie1 Inactief | Een mal heeft een voorbeeld functie na zijn/haar leden toe, dus als hij als voorbeeld iemand scammed dan mag de rest ook . Dus als iemand in rsr nu iemand scammend op rs en die persoon zit niet in rsr dan kunnen en mogen ze niet meer bannen want het staat los van rsr althans zo laten jullie het blijken. En de reden waarom ik leave is niet omdat vrienden van me scammed zouden zijn door dark maar puur omdat ik het een slechte voorbeeld vind voor de rest van rsr om iemand die scammend/heeft gescammend als 7 temaken. 14-7-2006 16:24 | ||
Ijmuide 222 Inactief | IJsie1, daar ben ik het wel mee eens. Als een operator dat mag, dan mag de rest dat ook. Dit kan als een argument worden gebruikt als RSR leden iemand hebben gescammed. Daarom ben ik nogal tegen deze beslissing ook al vind ik Darkspeedy0 aardig. Maar leden zonder powers hebben hier niets te zeggen en niets te willen en daarom is weggaan de enige oplossing die ze kunnen gebruiken. 14-7-2006 16:32 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Ik snap niet waarom zoveel mensen zich zo druk maken... Dark is maar een 7, veel inspraak & powers zal hij wel niet hebben Grtz Arjensun & Darkspeed 14-7-2006 16:37 | ||
Flippo28 Gewist lid | Ik ben het met ijmuide en ijsie eens je hebt een voorbeeld als mod, en rsr een naam. 14-7-2006 16:40 |